Ach man, vorig jaar ben ik met minimaal -20 van Heerlen naar Amstenrade gelopen. (Ik was wel in beschonken toestand en dan is het zeer gevaarlijk, onderkoeling enzo!)quote:
Oh ja. Manuele therapie. Dat moet ik ook nog even doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef sproetjes het volgende:
heheheik ga zo eens richting mn wwerk, moet eerst weer langs de manueel therapeut
gaat leuk worden als ik er weer net zo'n reactie op krijg als de vorige keer en de keer ervoor, ik bén al brak en dan word het alleen maar erger
Kan ik me best iets bij voorstellen, heb er zelf geen last van moet ik zeggen, afkloppen! Maar gewoon het idee je alles vast hebt zitten, en om de 2 a 3 weken los laat kraken lijkt me lichamelijk best een opluchting, maar net wat je zegt na 9 weken kan je je best beroerd voelen! En lichamelijk geslooptquote:Op woensdag 8 december 2010 16:39 schreef sproetjes het volgende:
omdat ik dit juist nodig heb. Ik kreeg normaal elke 3 weken manuele therapie, maar toen (ivm zwangerschaps verlof van mijn therapeute) ineens 9 weken niet meer.. Nu kan ik op mn werk behandeld worden, maar reageer ik er zo extreem op omdat ik gewoon erg vast zit. Vooral de eerste keer was erg. Normaal werd alles elke 2 a 3 weken losgemaakt, nu was dat ineens pas na 9 weken.. heb me beroerd gevoeld
uiteindelijk helpt t wel, want anders functioneer ik gewoon niet en ga ik vast zitten en krijg ik andere dingen (zoals toen uitvallings verschijnselen in mn linker been bijv.)
2 jaar geleden met die achterlijke kou-golf een hele week middag dienst met -20 naar huis fietsen. Dan kom je thuis met je schoenen vast gevroren aan de pedalen, sjaal aan gezicht gevroren.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach man, vorig jaar ben ik met minimaal -20 van Heerlen naar Amstenrade gelopen. (Ik was wel in beschonken toestand en dan is het zeer gevaarlijk, onderkoeling enzo!)
Ik wel. Meerdere keren. Alle standjes überhaupt mogelijk. En hij zou ook nog mogen blijven slapen en me een ontbijtje mogen maken waarna we weer kei hard doorgaan totdat ik zo schraal ben en ik niet meer kan.quote:
Puree en zalm!!!!! Daar ga ik wel voor na weert! Dat jij een gezellig leuk persoon bent is een leuke bijkomstigheid!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef friekin_ het volgende:
Eten staan aan hier. Bloemkool, puree en zalm. Wie eet er mee?
Been there done that,maar niet met hemquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wel. Meerdere keren. Alle standjes überhaupt mogelijk. En hij zou ook nog mogen blijven slapen en me een ontbijtje mogen maken waarna we weer kei hard doorgaan totdat ik zo schraal ben en ik niet meer kan.
Dat is lief. Zag je sms vanmiddag pas laat, was op stap. Moeten we zeker eens doen.. Komende 2 weken wordt het nogal krap (vakanties enzo)quote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Puree en zalm!!!!! Daar ga ik wel voor na weert! Dat jij een gezellig leuk persoon bent is een leuke bijkomstigheid!
ff bloed laten prikken, misschien heb je wat waardes te laag waardoor je weerstand zaktquote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef sproetjes het volgende:
ennnnn weer thuis
morgen ga ik naar de dokter, wil weten waarom ik de laatste tijd zoveel ziek ben. word er gekvan
Dokter zal deze redenen kunnen geven:quote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef sproetjes het volgende:
ennnnn weer thuis
morgen ga ik naar de dokter, wil weten waarom ik de laatste tijd zoveel ziek ben. word er gekvan
Hoe slaap je?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef sproetjes het volgende:
mja lage weerstand moet toch ergens vandaan komen. nondeju.
ik sport verdomme 7-10 uur per week, neem elke dag EXTRA vitamines, eet gezond.. ga echt bijna nooit meer stappen of zuipen (rook sowieso niet)...![]()
![]()
Aan overtraind zijn gedacht?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef sproetjes het volgende:
mja lage weerstand moet toch ergens vandaan komen. nondeju.
ik sport verdomme 7-10 uur per week, neem elke dag EXTRA vitamines, eet gezond.. ga echt bijna nooit meer stappen of zuipen (rook sowieso niet)...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |