SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij post gewoon niet meer tot het topic vol isquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef Boy23 het volgende:
Treurige tt :p. Gooi de ballen maar in de kerstboom!
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Kwaliteitspost! Die zien we niet vaak hier!
IK ga me gvd weer eens wat vinyl halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:24 schreef Waaghals het volgende:
Sounds, jaren 90 nostalgie is dat voor me
Ik vond het er wel goed op aansluiten. Tekstueel wel beter.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef Waaghals het volgende:
Vind die EP wat tegenvallen vergeleken met het album
nee hoor, geboren en getogenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het er wel goed op aansluiten. Tekstueel wel beter.
HEE. Wacht eens. Jij haat Limburg, wat doe je hier?
Is het al middag in het zuiden?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Tassiepassie het volgende:
Koudddd![]()
Zo maar weer mijn snowboots aan![]()
En goedemiddag
oepsquote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is het al middag in het zuiden?![]()
Goedemorgen
Ik wilde net gaan typen 'ik zie hier nog geen sneeuw'.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:05 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo naar het station lopen bah kutsneeuw
Van die rotzooi die van die ijsblokken wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb toch liever sneeuw dan die half weggesmolten rotzooi van gisteren en daarvoor.
Eensch, maja nog eff en dan is alles weg (voor even)quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Vers sneeuwlaagje fietst prima, ik haat meer de vieze prut met pekel die het na een paar dagen wordt en dan vastvriest
Dat is in elk geval al een kwaliteitspost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |