IK ga me gvd weer eens wat vinyl halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:24 schreef Waaghals het volgende:
Sounds, jaren 90 nostalgie is dat voor me
Ik vond het er wel goed op aansluiten. Tekstueel wel beter.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef Waaghals het volgende:
Vind die EP wat tegenvallen vergeleken met het album
nee hoor, geboren en getogenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het er wel goed op aansluiten. Tekstueel wel beter.
HEE. Wacht eens. Jij haat Limburg, wat doe je hier?
Is het al middag in het zuiden?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Tassiepassie het volgende:
Koudddd![]()
Zo maar weer mijn snowboots aan![]()
En goedemiddag
oepsquote:Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is het al middag in het zuiden?![]()
Goedemorgen
Ik wilde net gaan typen 'ik zie hier nog geen sneeuw'.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:05 schreef Tassiepassie het volgende:
Zo naar het station lopen bah kutsneeuw
Van die rotzooi die van die ijsblokken wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb toch liever sneeuw dan die half weggesmolten rotzooi van gisteren en daarvoor.
Eensch, maja nog eff en dan is alles weg (voor even)quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef Tassiepassie het volgende:
Vers sneeuwlaagje fietst prima, ik haat meer de vieze prut met pekel die het na een paar dagen wordt en dan vastvriest
Dat is in elk geval al een kwaliteitspost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |