Ik moet nog tot 18uquote:Op donderdag 9 december 2010 13:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die heb ik net uitgedaan,waren kletsnat
Vocht komt overalquote:Op donderdag 9 december 2010 13:32 schreef sproetjes het volgende:
yeah bijna jarig chick!
en godver weer takke weer hier...
djeeez mijn oude keuken was ROT!! niet normaal haha(zien we nu pas nu ie helemaal uit elkaar ligt)
Nou, ben juist aan het afbouwen ff, ik heb best veel afgezegd.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef sproetjes het volgende:
je gaat goed met je shoots he! ik moet eigenlijk beginvolgend jaar ofzo ook weer eens zoiets doen.. was wel leuk met mn verjaardag dit jaar
als je een shoot wil ga er dan niet voor betalen he muts, ik ken er genoeg die op tfp basis werkenquote:
Ik vind mezelf ook geen modelquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef sproetjes het volgende:
ik zal t onthoudenlaatste keer heb ik er echt maar een heel klein bedrag voor betaald, maar TFP altijd tof... al vind ik mezelf echt geen model, ik weet ook nooit waar en hoe te kijken, dus een klein bedrag betalen vind ik niet eens erg
ach, de rest mist ook een hoop. zit in de garage, te sjansen met sexy automonteurs hih..quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis hier sappige roddels volgens mij
Die maken hun handen graag vuil.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ach, de rest mist ook een hoop. zit in de garage, te sjansen met sexy automonteurs hih..
Et zijn soms bijna negers, alleen vaak met bierbuik enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die maken hun handen graag vuil.
Negers met een bierbuikquote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Et zijn soms bijna negers, alleen vaak met bierbuik enzo.
Sinds wanneer verkopen ze katten daar?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
dadelijk bij ikea maar kijken voor een vervanger, al hebben ze die exacte kleur natuurlijk niet meer
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze katten daar?
Hey Bert!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:10 schreef Tassiepassie het volgende:
oh had nog die duffe italiaans achtige foto beloofd....![]()
[ afbeelding ]
mjah t ging ook meer om de visa en de wensen van de fotograaf op deze foto....mijn keuze qua wenkbrauwen zal t zeker niet zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef huize het volgende:
Mooie foto maar de wenkbrauwen vallen indd nogal op ja haha.
En nu tijd voor muziek en hard. Meegallen met het refrein!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |