ach, de rest mist ook een hoop. zit in de garage, te sjansen met sexy automonteurs hih..quote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis hier sappige roddels volgens mij
Die maken hun handen graag vuil.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ach, de rest mist ook een hoop. zit in de garage, te sjansen met sexy automonteurs hih..
Et zijn soms bijna negers, alleen vaak met bierbuik enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die maken hun handen graag vuil.
Negers met een bierbuikquote:Op donderdag 9 december 2010 15:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Et zijn soms bijna negers, alleen vaak met bierbuik enzo.
Sinds wanneer verkopen ze katten daar?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef sproetjes het volgende:
dadelijk bij ikea maar kijken voor een vervanger, al hebben ze die exacte kleur natuurlijk niet meer
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze katten daar?
Hey Bert!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:10 schreef Tassiepassie het volgende:
oh had nog die duffe italiaans achtige foto beloofd....![]()
[ afbeelding ]
mjah t ging ook meer om de visa en de wensen van de fotograaf op deze foto....mijn keuze qua wenkbrauwen zal t zeker niet zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef huize het volgende:
Mooie foto maar de wenkbrauwen vallen indd nogal op ja haha.
En nu tijd voor muziek en hard. Meegallen met het refrein!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |