jij krijgt een andere keer weer een naam topicquote:Op donderdag 9 december 2010 11:26 schreef friekin_ het volgende:
Ik denk trouwens dat de TT nu wel aangepast mag worden
quote:
Mannen zijn snel tevreden hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:27 schreef sproetjes het volgende:
ze schud wat met dr puni en duwt die bij die gozer in zn gezichtzo heel moeilijk is t niet..
maar of je t moet willen doen is een 2e..
Wacht maar.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De figuren die zich daarvoor lenen die hebben ook een chronisch gebrek aan zelfrespect volgens mij.
De day after kunnen ze natuurlijk wel stoer de beelden aan hun vrienden laten zien
De figuren die zich daar in het openbaar voor lenen. Achter gesloten deuren is het een heel ander verhaal natuurlijk.quote:
I knowquote:Op donderdag 9 december 2010 10:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
weet ik maar tas en ik hebben het over briefjes bij elkAar in de brievenbus duwen. Ik heb tot de 20ste een ander tijdelijk nummer. Daarna weer de oude terug
Denk niet dat daar een verhaal wordt verteldquote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De figuren die zich daar in het openbaar voor lenen. Achter gesloten deuren is het een heel ander verhaal natuurlijk.
Ik voorzie anders wel een happy end aan het eind van het verhaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Denk niet dat daar een verhaal wordt verteldachter gesloten deuren :p
jah, meestal eindigd dat in een verhaal, ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2010 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voorzie anders wel een happy end aan het eind van het verhaal.
Jij spoort echt voor geen 5 cent hequote:Op donderdag 9 december 2010 11:43 schreef friekin_ het volgende:
Je dacht aan mij bij dat artikel? Ik huil dagelijks bij muziek, ik masturbeer erop en ik krijg er kippenvel van. Hehe.
Sporen is saai. Je moet het een bietje spannend houden. Niets ergers dan een gezapig leven.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij spoort echt voor geen 5 cent he
krijg gewoon mijn oude nummer pas de 20ste terug. Ben overgestapt en t mobile geeft mijn nummer nog niet vrijquote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
I know![]()
Maar wat is er mis met je telefoon en nummer?
Mwoah. Met dat beetje sneeuw wat net gevallen is moet dat wel lukken.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan hoop ik dat de sneeuw niet te ver afzakt. Ik wil zodadelijk nog een rondje fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |