Dat ik van Duitse muziek houd?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan die jongen echt niet volgen
Nee gewoon algemeenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik van Duitse muziek houd?
Aquatische Ecotechnologie (watermanagement), maar ik ga nu slapen. Opleiding tot nieuwe Willem-Alexandertjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:01 schreef Arglist het volgende:
Tomlievens, wat studeerde jij ook alweer?
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Verschilligheid is eerlijk delen, want waarom zou iemand meer moeten krijgen als dat ten koste gaat van een ander?
Truste
Dat kan. Kan me verder ook niet zoveel schelen.quote:
In Delft? Trustenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aquatische Ecotechnologie (watermanagement), maar ik ga nu slapen. Opleiding tot nieuwe Willem-Alexandertjes.
Same here, hij is gewoon stiekem een pothead joh...of hij moet eens ontmaagd worden, dat wil ook wel eens helpenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kan die jongen echt niet volgen
Goede zaak. Gebeurt niet vaak dat de EK dwars gaat liggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef remlof het volgende:
Nog maar even een vrolijke noot voor mij en m'n kameraden:
[ afbeelding ]
Nu effe douchen en P&W kijken
Wel te rusten en handjes boven de lakens.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Same here, hij is gewoon stiekem een pothead joh...of hij moet eens ontmaagd worden, dat wil ook wel eens helpen
Morgen weer aan de bak... Truste mensen fijne nacht
Klopt, maar eigenlijk hoort dit niet. De EK hoort te gaan over de juridische aspecten. Niet als de verhoging wel of niet wenselijk is.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goede zaak. Gebeurt niet vaak dat de EK dwars gaat liggen.
Paars 2 viel ook over de EK, de nacht van Wiegel. Het was het begin van het eind.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar eigenlijk hoort dit niet. De EK hoort te gaan over de juridische aspecten. Niet als de verhoging wel of niet wenselijk is.
De EK is in feite een extra bestuurslaag. En zij heeft de macht om voorstellen af te keuren. Van dat recht maakt zij nu gebruik. Je verbolgenheid over de gang van zaken is dus niet gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar eigenlijk hoort dit niet. De EK hoort te gaan over de juridische aspecten. Niet als de verhoging wel of niet wenselijk is.
Daar gaat het niet om. De EK moet doen waar voor in het leven is geroepen, wetten toetsen op juridische aspecten, niet als het voorstel wel of niet goed is.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De EK is in feite een extra bestuurslaag. En zij heeft de macht om voorstellen af te keuren. Van dat recht maakt zij nu gebruik. Je verbolgenheid over de gang van zaken is dus niet gerechtvaardigd.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De EK moet doen waar voor in het leven is geroepen, wetten toetsen op juridische aspecten, niet als het voorstel wel of niet goed is.
Ze letten daarbij vooral op de technische kanten van het voorstel: de deugdelijkheid van de wet en de samenhang met andere wetten.quote:
Begrijp je nu misschien waarom ik jou lang niet altijd serieus kan nemen?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Arglist het volgende:
Inderdaad. Wat de 1e kamer feitelijk moet doen staat nergens omschreven. Ze horen beide tot de staten-generaal der Nederlanden en bij de wetgevende macht.
Ja, meer had ik ook niet van je verwacht. Maar als je leest staat er ook 'vooral' en is de interpretatie van 'deugdelijkheid' toch ook vrij belangrijk. Wat is immers deugdelijk? Als ik vraag naar waar het staat, dan vraag ik niet of je het op wiki kan opzoeken, dat kan ik zelf ook wel. Kan je het ergens in de literatuur aanwijzen of in de grondwet, waar strikt te bevoegdheden van de 1e kamer staan?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze letten daarbij vooral op de technische kanten van het voorstel: de deugdelijkheid van de wet en de samenhang met andere wetten.
wiki
ofquote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze letten daarbij vooral op de technische kanten van het voorstel: de deugdelijkheid van de wet en de samenhang met andere wetten.
wiki
Ik lees bespeur hier enig verschilquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De EK moet doen waar voor in het leven is geroepen, wetten toetsen op juridische aspecten, niet als het voorstel wel of niet goed is.
Ja, je zal maar iets opsteken van iemand.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Begrijp je nu misschien waarom ik jou lang niet altijd serieus kan nemen?
Komt ongeveer met elkaar overeen. Het gaat gewoon om de technische aspecten, juridisch, hoe verhoudt zich het met de Europese regelgeving. Worden milieu wetten wel of niet overschreden? Of de GW, Ik had het allemaal kunnen opnoemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |