Ik vind het sterk dat je dagelijks de volkskrant leest en toch een andere mening hebt. Niet alles hoeft stereotyp te zijn. Ik ben dat wel: Ik lees de Volkskrant, kijk naar de VARA en stem PvdA/GL.quote:
Wat zou je denken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een elektrische stoel?
Ik heb hier nog twaalf sedansa turkish blend cartridges liggen als je wilt. De sigaar is naar mijn zwager gegaan die inmiddels ook gestopt is met roken, de sedans sigaar ligt op de vuilnisbelt.quote:
Het promoten van de e-sigaret is meer iets voor de markt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Vreemd dat die nog nooit doorgebroken is, ik dacht dat ome Klink zo voor onze gezondheid was. Of wacht eens, hoeveel miljard aan accijnzen?
Ik discussieer hier toch ook vrijwel alleen met linksen? Zelfbevestiging zoek ik niet, want ik heb toch altijd gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vind het sterk dat je dagelijks de volkskrant leest en toch een andere mening hebt. Niet alles hoeft stereotyp te zijn. Ik ben dat wel: Ik lees de Volkskrant, kijk naar de VARA en stem PvdA/GL.
Rommel is hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het promoten van de e-sigaret is meer iets voor de markt.
Sigaretten in het algemeen. Ik geloof dat ik als niet-roker in de minderheid ben.quote:
Valt wel mee hoor, hier een ex roker.En Tem is ex roker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sigaretten in het algemeen. Ik geloof dat ik als niet-roker in de minderheid ben.
Oja, dat had ik kunnen weten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hier een ex roker.En Tem is ex roker.
Dit heeft gewoon z'n ontwikkel tijd nodig.quote:
dit dus..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef Tem het volgende:
e-sigaret is voor watjes, rook dan gewoon niet.
Je maten zien je aankomen met zo'n dingquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
dit dus..
mijn mannelijkheid verloor ook vlug terrein in mijn lichaam toen mijn vrouw dat me dat ding aansmeerde.
Net of ik verkracht werd ik voelde me vies en wilde douchen
Dat in ieder geval niet. Zo'n kutlamp vooropquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Je maten zien je aankomen met zo'n ding
Das waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Je maten zien je aankomen met zo'n ding
Vrouw is thuis van het kienenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef TomLievense het volgende:
Kijkt iemand P&W?
Die blonde van de SP heeft een giraffen nek. Ze zou bij de PvdD moeten zitten.
Daarom, dus php dan maar gewoon ouderwets roken als je zonodig wil en af een toe een klein wietje erdoorheen.....krijg je borsthaar vanquote:
Nee, ga zo maar pitten helaas..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef TomLievense het volgende:
Kijkt iemand P&W?
Om half twaalf? Dat is voor jou 2,5 uur eerder dan normaal.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ga zo maar pitten helaas..
Langnek van de Efteling, Maarten is niet onder de indrukquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:21 schreef TomLievense het volgende:
Kijkt iemand P&W?
Tsja, en daardoor heb ik enigszins een slaaptekort opgelopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Om half twaalf? Dat is voor jou 2,5 uur eerder dan normaal.
http://www.cannabisworldwide.com/roll-a-joint.htmlquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarom, dus php dan maar gewoon ouderwets roken als je zonodig wil en af een toe een klein wietje erdoorheen.....krijg je borsthaar van
Dat had ik vorige week. Kwam vooral door Fok.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, en daardoor heb ik enigszins een slaaptekort opgelopen![]()
Ga nog wel ff lezen..
Helaas ben ik nu niet moe (en dus maar bidden dat ik wel in slaap val!), maar morgenochtend wel![]()
Mij niet, dat is juist positief. Wij moeten ons niet willen conformeren aan een achterlijke cultuur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat het groeiende anti-islamisme me veel grotere zorgen baart dan het antisemitisme.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.cannabisworldwide.com/roll-a-joint.html
Dit zou elke middelbare scholier moeten leren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.cannabisworldwide.com/roll-a-joint.html
Precies.. Dus ga nu maar eens proberen verstandig te zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week. Kwam vooral door Fok.
Het onderwijs moet zich op haar kerntaken richten. Volgens Maarten van Rossem.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit zou elke middelbare scholier moeten leren.
He bah verstandigquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies.. Dus ga nu maar eens proberen verstandig te zijn
Dit zou in het lespakket moeten zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dit zou elke middelbare scholier moeten leren.
Dat heb ik vorige week gedaan. Op donderdag ben ik vroeg naar bed gegaan tegen jouw zin. Je wou dat ik om 00:01 met de uitslag kwam.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies.. Dus ga nu maar eens proberen verstandig te zijn
Als ik joden achterlijk noemde kreeg ik half Nederland over me heen en jij vindt dat je dat gewoon kan zeggen over moslims?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij niet, dat is juist positief. Wij moeten ons niet willen conformeren aan een achterlijke cultuur.
Als daar aanleiding toe is dan mag je dat best doen, alleen de realiteit vandaag de dag is dat Marokkanen keppeltjes van joodse hoofden afslaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik joden achterlijk noemde kreeg ik half Nederland over me heen en jij vindt dat je dat gewoon kan zeggen over moslims?
We hebben tegenwoordig spermabanken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef betyar het volgende:
Die tienermoeder op sbs6 met zo'n kop zwanger raken....dan ben je als vent echt gezakt.Of het is er ingewaaid door een duif
vies vaatdoekje langs gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef betyar het volgende:
Die tienermoeder op sbs6 met zo'n kop zwanger raken....dan ben je als vent echt gezakt.Of het is er ingewaaid door een duif
En sommige Nederlanders geven Marokkanen de schuld van alles, dat vind ik net zo erg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als daar aanleiding toe is dan mag je dat best doen, alleen de realiteit vandaag de dag is dat Marokkanen keppeltjes van joodse hoofden afslaan.
Hier dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Waar heb ik ooit racisme gepredikt?
Scherpquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:
Heb je meteen antwoord op deze vraag:
[..]
Hier dus.
Wat? Ik snap het nu even niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:37 schreef remlof het volgende:
Heb je meteen antwoord op deze vraag:
[..]
Hier dus.
Je zei:quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat? Ik snap het nu even niet.
Daarmee bedoelende de islam. Iedere moslim dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
Wij moeten ons niet willen conformeren aan een achterlijke cultuur.
Was het gezellig?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, eindelijk mn huis weer leeg na al dat voetbal. Nu maar eens Back to the Future aanschijten
Ik vind de islamitische cultuur achterlijk ja, niet iedere Moslim. En wat dat met racisme te maken heeft is me niet duidelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei:
[..]
Daarmee bedoelende de islam. Iedere moslim dus.
Uiteraard. Twente - Tottenham was ook een aardige wedstrijd om te zien. En dan heb ik morgen ook nog eens een vrije dagquote:
Indirect wel hun afkomst en dus hun ras. Want je bedoelt ongetwijfeld Marokkanen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind de islamitische cultuur achterlijk ja, niet iedere Moslim. En wat dat met racisme te maken heeft is me niet duidelijk.
http://www.encyclo.nl/begrip/racisme
Wie discrimineer ik omwille van hun ras?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind de islamitische cultuur achterlijk ja, niet iedere Moslim. En wat dat met racisme te maken heeft is me niet duidelijk.
http://www.encyclo.nl/begrip/racisme
Wie discrimineer ik omwille van hun ras?
Sorry moest evenquote:Racisme is: een groep om raciale redenen minderwaardig behandelen of daarover vernederende uitspraken doen. In de oude geschiedenis was er veel etnocentrisme (het idee dat andere volken barbaars of in elk geval minder beschaafd zijn), maar meer op meer op culturele dan op raciale gronden. In het antisemitisme zoals dat in de 15e eeuw in Spanje opleefde werden religieuze en culturele elementen vermengd met raciale. Vanaf de 17e eeuw onderscheidden theologen een hiërarchie waarin de blanke mens het dichtst bij God stond, dan de neger, dan de aap enz. 'Natuurwetenschappelijke' rassentheorieën ontstonden in de 19e eeuw. Men meende dat bepaalde rassen een natuurlijk recht hadden op een hogere positie en dat het superieure blanke ras door vermenging met andere rassen ten onder dreigde te gaan. In de wetten van Neurenberg, door de nazi's aangenomen in 1935, werd elk seksueel contact tussen Duitsers (ariërs) en joden verboden. Na 1945 ontstonden sterke antiracistische tendensen. Tot de bekendste activisten tegen rassendiscriminatie behoren Jaribu Hill en Martin Luther King (VS), John Lutuli, Nelson Mandela en Desmond Tutu (Zuid-Afrika) en Rigoberta Menchú (Guatemala). Er bestaat een netwerk van Europese organisaties tegen racisme (ENAR). Het Europees Monitorcentrum voor Racisme en Xenofobie (EUMC), gevestigd in Wenen, dient vooral de Europese Unie van advies.
Ja!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Tem het volgende:
Maarten van Rossum als conferencier.ik weet niet hoor, pracht vent maar of dit nu moet
Lekker, kun je nog even doorgaan op fok! met een biertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Twente - Tottenham was ook een aardige wedstrijd om te zien. En dan heb ik morgen ook nog eens een vrije dag
Nee, ik trek conclusie omdat zij een achterlijke cultuur hebben, hun kleur ras neuzen ogen tanden vingers heeft daar geen millimeter mee te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Indirect wel hun afkomst en dus hun ras. Want je bedoelt ongetwijfeld Marokkanen.
Hangt natuurlijk af van de mate van gezelligheid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker, kun je nog even doorgaan op fok! met een biertje
Mag jij wel drinken?quote:
"Hun" cultuur heeft een grote invloed op onze wetenschap gehad, algebra, astronomie, noem maar op. En je zet mensen weg op hun afkomst, dat is puur racisme. Ook al zullen jij, Geert, Henk en Ingrid dat ontkennen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik trek conclusie omdat zij een achterlijke cultuur hebben, hun kleur ras neuzen ogen tanden vingers heeft daar geen millimeter mee te maken.
Het ging over roken van jointsquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van de mate van gezelligheid.
Oh echt? Dat is toevallig.quote:
Neehee, ik wil het grote gros van die mensen niet omdat ik hun cultuur pervers vind. Hun cultuur is niet inherent aan hun ras. Ongetwijfeld heeft de Islam ook voor genoeg goede dingen gezorgd alleen weegt dat niet op tegen de nadelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
"Hun" cultuur heeft een grote invloed op onze wetenschap gehad, algebra, astronomie, noem maar op. En je zet mensen weg op hun afkomst, dat is puur racisme. Ook al zullen jij, Geert, Henk en Ingrid dat ontkennen.
Henk (remlof) weet dat ik net 18 ben geworden.quote:
krijg zin om bob te luisterenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ie al 16? dan gelijk maar een spliff erbij ... komt ie wat losser
Duitse muziekquote:
Wat is de reden dat jij remlof, Henk noemt? Ik heb uiteraard een vermoeden en die is naar alle waarschijnlijkheid correct, maar doe toch maar opheldering geven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Henk (remlof) weet dat ik net 18 ben geworden.
Discriminatie op grond van cultuur is ook racisme.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehee, ik wil het grote gros van die mensen niet omdat ik hun cultuur pervers vind. Hun cultuur is niet inherent aan hun ras. Ongetwijfeld heeft de Islam ook voor genoeg goede dingen gezorgd alleen weegt dat niet op tegen de nadelen.
Gewoon, ik vind remlof een lul. Al moet ik soms toegeven dat ik hem wel mag, alleen is die man zo onverschillig dat ik werkelijk geen idee heb wanneer je wat wel en wat niet kan zeggen. Daarom noem ik hem maar henk, wil'm ook wel papa noemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij remlof, Henk noemt? Ik heb uiteraard een vermoeden en die is naar alle waarschijnlijkheid correct, maar doe toch maar opheldering geven.
Ik heb geen idee, ik vind hem meer een PVV-Henk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij remlof, Henk noemt? Ik heb uiteraard een vermoeden en die is naar alle waarschijnlijkheid correct, maar doe toch maar opheldering geven.
Heb je daar een feitelijke onderbouwing voor. Of zit je alweer bij papa's ''drankkastje'' ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Discriminatie op grond van cultuur is ook racisme.
Dat gevoel is dan geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vind hem meer een PVV-Henk.
Je mag me "lul" noemen, maar "onverschillig" neem ik je meer kwalijk. Ik ben alles behalve dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind remlof een lul. Al moet ik soms toegeven dat ik hem wel mag, alleen is die man zo onverschillig dat ik werkelijk geen idee heb wanneer je wat wel en wat niet kan zeggen. Daarom noem ik hem maar henk, wil'm ook wel papa noemen
En je ad hominems komen me ook de strot uit. Mijn vader is net een jaar dood, dankjewel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je daar een feitelijke onderbouwing voor. Of zit je alweer bij papa's ''drankkastje'' ?
Verschilligheid is eerlijk delen, want waarom zou iemand meer moeten krijgen als dat ten koste gaat van een ander?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind remlof een lul. Al moet ik soms toegeven dat ik hem wel mag, alleen is die man zo onverschillig dat ik werkelijk geen idee heb wanneer je wat wel en wat niet kan zeggen. Daarom noem ik hem maar henk, wil'm ook wel papa noemen
Ach, de ene keer ben je best een toffe vent, en de andere keer ban je mij omdat ik een wind laat. D'r is geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag me "lul" noemen, maar "onverschillig" neem ik je meer kwalijk. Ik ben alles behalve dat.
slaap zequote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Verschilligheid is eerlijk delen, want waarom zou iemand meer moeten krijgen als dat ten koste gaat van een ander?
Truste
Sorry, dat kon ik natuurlijk niet weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
En je ad hominems komen me ook de strot uit. Mijn vader is net een jaar dood, dankjewel.
Ik noem alle PVV-stemmers Henk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vind hem meer een PVV-Henk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |