Oh echt? Dat is toevallig.quote:
Neehee, ik wil het grote gros van die mensen niet omdat ik hun cultuur pervers vind. Hun cultuur is niet inherent aan hun ras. Ongetwijfeld heeft de Islam ook voor genoeg goede dingen gezorgd alleen weegt dat niet op tegen de nadelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
"Hun" cultuur heeft een grote invloed op onze wetenschap gehad, algebra, astronomie, noem maar op. En je zet mensen weg op hun afkomst, dat is puur racisme. Ook al zullen jij, Geert, Henk en Ingrid dat ontkennen.
Henk (remlof) weet dat ik net 18 ben geworden.quote:
krijg zin om bob te luisterenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ie al 16? dan gelijk maar een spliff erbij ... komt ie wat losser
Duitse muziekquote:
Wat is de reden dat jij remlof, Henk noemt? Ik heb uiteraard een vermoeden en die is naar alle waarschijnlijkheid correct, maar doe toch maar opheldering geven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Henk (remlof) weet dat ik net 18 ben geworden.
Discriminatie op grond van cultuur is ook racisme.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehee, ik wil het grote gros van die mensen niet omdat ik hun cultuur pervers vind. Hun cultuur is niet inherent aan hun ras. Ongetwijfeld heeft de Islam ook voor genoeg goede dingen gezorgd alleen weegt dat niet op tegen de nadelen.
Gewoon, ik vind remlof een lul. Al moet ik soms toegeven dat ik hem wel mag, alleen is die man zo onverschillig dat ik werkelijk geen idee heb wanneer je wat wel en wat niet kan zeggen. Daarom noem ik hem maar henk, wil'm ook wel papa noemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij remlof, Henk noemt? Ik heb uiteraard een vermoeden en die is naar alle waarschijnlijkheid correct, maar doe toch maar opheldering geven.
Ik heb geen idee, ik vind hem meer een PVV-Henk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij remlof, Henk noemt? Ik heb uiteraard een vermoeden en die is naar alle waarschijnlijkheid correct, maar doe toch maar opheldering geven.
Heb je daar een feitelijke onderbouwing voor. Of zit je alweer bij papa's ''drankkastje'' ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Discriminatie op grond van cultuur is ook racisme.
Dat gevoel is dan geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vind hem meer een PVV-Henk.
Je mag me "lul" noemen, maar "onverschillig" neem ik je meer kwalijk. Ik ben alles behalve dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind remlof een lul. Al moet ik soms toegeven dat ik hem wel mag, alleen is die man zo onverschillig dat ik werkelijk geen idee heb wanneer je wat wel en wat niet kan zeggen. Daarom noem ik hem maar henk, wil'm ook wel papa noemen
En je ad hominems komen me ook de strot uit. Mijn vader is net een jaar dood, dankjewel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je daar een feitelijke onderbouwing voor. Of zit je alweer bij papa's ''drankkastje'' ?
Verschilligheid is eerlijk delen, want waarom zou iemand meer moeten krijgen als dat ten koste gaat van een ander?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind remlof een lul. Al moet ik soms toegeven dat ik hem wel mag, alleen is die man zo onverschillig dat ik werkelijk geen idee heb wanneer je wat wel en wat niet kan zeggen. Daarom noem ik hem maar henk, wil'm ook wel papa noemen
Ach, de ene keer ben je best een toffe vent, en de andere keer ban je mij omdat ik een wind laat. D'r is geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag me "lul" noemen, maar "onverschillig" neem ik je meer kwalijk. Ik ben alles behalve dat.
slaap zequote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Verschilligheid is eerlijk delen, want waarom zou iemand meer moeten krijgen als dat ten koste gaat van een ander?
Truste
Sorry, dat kon ik natuurlijk niet weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
En je ad hominems komen me ook de strot uit. Mijn vader is net een jaar dood, dankjewel.
Ik noem alle PVV-stemmers Henk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vind hem meer een PVV-Henk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |