Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het zijn wel mongolen maar ze zijn niet stom ....quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
terug sturen, of een rekening naar ze sturen voor de extra werkuren, of gewoon niet betalen
Dan is het wel lastig jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat het me al vaker problemen heeft opgeleverd
Wat heeft ie niet met complexen te maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat heeft Marilyn Manson met complexen te maken?
TFMquote:
Marijke *quote:
Stuartquote:
Ik luister zijn muziek niet, dus keine anhung.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeft ie niet met complexen te maken?
Goed ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
TFM
[..]
Marijke *
Mwaaaaaa, ik ben aardig kapot. Nog eventjes mijn hoofd een beetje leeg maken op teh int0rwebs en dan lekker mijn mandje in
[..]
Stuart
Hij stond zichzelf te bekrassen op het podium, als een echte emoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik luister zijn muziek niet, dus keine anhung.
rekening dus sturenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het zijn wel mongolen maar ze zijn niet stom ....
je moet vooraf betalen![]()
Goed voorbeeld geef je dan voor je fans.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij stond zichzelf te bekrassen op het podium, als een echte emo
welke trollquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan PGR die troll ook weer uit de OP halen?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan PGR die troll ook weer uit de OP halen?
SODquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Vrouw: zoek even deze op:
En gaat daarna rustig verder met borduren. Hoezo, soms wat vaag
Overigens een filmpje waard als we met z'n tweeën in de auto zitten en deze is op de radioquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
Vrouw: zoek even deze op:
En gaat daarna rustig verder met borduren. Hoezo, soms wat vaag
Zie edithistory vd OPquote:
Die er stond en nu weer weg isquote:
heb ik al gedaanquote:
Onderaan de OPquote:
ik doe zulke dingen nooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens een filmpje waard als we met z'n tweeën in de auto zitten en deze is op de radio
Ja, welke vandalist had adt erin gezetquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die er stond en nu weer weg is
dat komt omdat iedereen de OP niet er opnieuw in plaatst en gewoon de oude blijft gebruikenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die er stond en nu weer weg is
slaap zequote:
Heerlijk. Keihard die radio aan en schijt aan de wereld. Ik ben dan ook vijf minuten op routine aan het rijdenquote:
pgr geloof ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, welke vandalist had adt erin gezet?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat iedereen de OP niet er opnieuw in plaatst en gewoon de oude blijft gebruiken
Momenteel sta je weer 1e spamkeverquote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk. Keihard die radio aan en schijt aan de wereld. Ik ben dan ook vijf minuten op routine aan het rijden
PGRquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, welke vandalist had adt erin gezet?
trevquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
Ik sta niet eens in de dag top20 van deze reeks
als ik niks zegquote:
Poessie!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Momenteel sta je weer 1e spamkever
Helemaal niet waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Momenteel sta je weer 1e spamkever
Hey GFquote:
Welterusten JBquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
ahhhh, me wantsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Poessie!
Ik had gister een 4 weken oude kitten geknuffeld tijdens huisbezoek, schattig joh
trusten JBquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
het is een complot!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg godverdomme wat van die foutmeldingen hier
Geen last van hier thuis, maar op mijn werk is het bar en boosquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg godverdomme wat van die foutmeldingen hier
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
Ja, als ik 2 berichten binnen 1 minuut plaats krijg ik een of andere domme meldingquote:
Vrij nemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen last van hier thuis, maar op mijn werk is het bar en boos
Hier is het ook echt waardeloos. Heb ik voorheen nooit last van gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen last van hier thuis, maar op mijn werk is het bar en boos
Slaap zequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
quote:
die drie gaan prima samenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrij nemenOf verstoppen
Of onderduiken op een hooizolder met mij
Ik ga nog niet slapenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
En trusten voor de mensen die slapen gaan
Kom, ga meequote:
Zullen we zeker bedingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rekening dus sturen![]()
of extra korting op de volgende bestelling
Ah, dan werkt Breils: "if (username=='stuart') { if (time_between_posts > 30) { alert('Whazzup!!'); }}quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als ik 2 berichten binnen 1 minuut plaats krijg ik een of andere domme melding
quote:
Kusje op je slechte bui!quote:
En jij kusjes op je spierpijnquote:
Typisch zo'n dag dat er niets meezit zeg maarquote:
Neequote:
dank uquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kusje op je slechte bui!
[..]
En jij kusjes op je spierpijn
Dat is wel HEEEEEEEEL irritantquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan werkt Breils: "if (username=='stuart') { if (time_between_posts > 30) { alert('Whazzup!!'); }}
prima.
Kusje op je geïrriteerde tand.quote:
Hier totaal nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Typisch zo'n dag dat er niets meezit zeg maar
Koffie op.quote:
De bende van Venloquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik nu niet in venlo ben
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hee nog ff over Nightwish - Meadows of Heaven. Ik ken toch wel heel wat betere nummers van Nightwish hoor
Ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hee nog ff over Nightwish - Meadows of Heaven. Ik ken toch wel heel wat betere nummers van Nightwish hoor
Ik heb een pijnlijke wang, krijg ik nu ook een kusje?quote:
Die ga ik zo wel ff optrommelen jaquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, ga mee![]()
Ik leg het dekentje vast klaar ja
Kunnen we iets doen waardoor het wat beter wordt allemaal?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
Als morgen maar alles meezit dan is het prima
Jij altijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een pijnlijke wang, krijg ik nu ook een kusje?
Yes, score!quote:
Kusje je op je pijnlijke wang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bidden dat morgen een goede dag wordt. Even een muziekje voor morgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen waardoor het wat beter wordt allemaal?
doet die bult op je lip geen pijn dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
pas gedownkochtquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit ook niet met de buren. Die draaien af en toe Beyoncequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijstaand huis FTW, ouders niet blij BOEIE
Lekker kerel.quote:
geen last vanquote:
Jaaaaaquote:
dood moeten zequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit ook niet met de buren. Die draaien af en toe Beyonce
glittertaartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik 'even' geen internet, is het hier ineens vet druk
het is een complotquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
waar je sneeuw is!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg arsenaal om dat te neutraliseren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaaa
ik wil dat met ons orkest doen @
[..]
dood moeten ze
Daar heb ik een zusje voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dacht ik tochquote:
Hey STquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doet die bult op je lip geen pijn dan?
dat even is dan wel langquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Komt door Stuart, die zit in het complot!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Gaafquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaaa
ik wil dat met ons orkest doen @
[..]
Weg. Kutzooi of dat het is. Glad en koud en natquote:
Fail, ik heb even geen idee hoe het moetquote:
Ik had het met mijn voormalige huisgenotequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg arsenaal om dat te neutraliseren.
zou zooooo cool zijnquote:
oiquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Weg. Kutzooi of dat het is. Glad en koud en nat.
Vuile tiefusketelquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
blij dat ze morgen de ketels komen schoonmaken en afstellen![]()
1 ketel staat zo slecht afgesteld dat hij om het uur afslaat
Ik luister soms, heel soms eventjes happy hardcore in de auto met mijn gebroertequote:
alweerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ow en alvast ter voorbereiding: donderdagochtend wordt het extreem glad door ijzel
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ow en alvast ter voorbereiding: donderdagochtend wordt het extreem glad door ijzel
Dan gaat Pheno lekker thuiswerken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Hier nergens last vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Weg. Kutzooi of dat het is. Glad en koud en nat.
Als ik er geen last van heb maakt het mij niet uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet gelijk aan Kees Kankerkachel denken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
blij dat ze morgen de ketels komen schoonmaken en afstellen![]()
1 ketel staat zo slecht afgesteld dat hij om het uur afslaat
Ha, je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik luister soms, heel soms eventjes happy hardcore in de auto met mijn gebroerte
net als vandaag, niets gemerktquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Kees Kankerkachel denken.
quote:
Moet je woensdag om half 4 NL tijd naar 3fm luisterenquote:
Ja, dat is ook om woest om te wordenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik elke ochtend...
Klote ijs op de ramen
Flikker op met je kutschaatsen. ik kan hier eetrst die puinruimenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
zou zooooo cool zijn
[..]
oi
nu dimmen ja! Of ik dwing je weer om te schaatsen
Dat is eng, ik luisterde nu dit:quote:
De originele versie daarvan was echt uit 1960 oid, geen idee hoe de daarop kwamen...quote:
Cranberries zijn dan ook tof. ode to my family bvquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wauw, dat is echt zo'n gaaf album
En dit is echt zo'n mooi nummer![]()
![]()
Dat heb ik nou ook op de slaapkamerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik elke ochtend...
Klote ijs op de ramen
Nietus, het is van de Party Animalsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De originele versie daarvan was echt uit 1960 oid, geen idee hoe de daarop kwamen...
Litteken op mijn kin, here I comequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik hem raam nog steeds open staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook op de slaapkamerFijn he, enkel glas?
Ik heb dit album van iemand gekregen die heel belangrijk voor me was en bij dat nummer moet ik altijd aan hem denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cranberries zijn dan ook tof. ode to my family bv
Maar ik heb een andere favoriet
Even zoeken,
soms moet dat evenquote:
I knowquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja
Epica heeft dat gedaan: The Classical Conspiracy
checkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, krabben verbrand kalorietjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook om woest om te worden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wauw, dat is echt zo'n gaaf album
En dit is echt zo'n mooi nummer![]()
![]()
Wat zo'n waakvlam al kan verwarmen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hem raam nog steeds open staanlekker koel, vond het eigenlijk nog wel warm op jou zolder
WIl jij soms beweren dat ik dik ben huhquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, krabben verbrand kalorietjes
Ode..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cranberries zijn dan ook tof. ode to my family bv
Maar ik heb een andere favoriet
Even zoeken,
Dan zak je erdoorheen, GEK!!!!!!quote:
Het originele originele niet!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nietus, het is van de Party Animals
Ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
WIl jij soms beweren dat ik dik ben huh![]()
Ik kreeg het er vanmiddag amper afquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik elke ochtend...
Klote ijs op de ramen
Dat is verderop.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
WIl jij soms beweren dat ik dik ben huh![]()
Ik pak mijn fokkiing dolkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij welIk zou gaan vechten
![]()
* Marijkezwolle pakt alvast wat flessen olie
En Robert Schumacher.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Chucky. Moet toch maar eens naar de kapper gaan
het was inderdaad een drama vanochtend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kreeg het er vanmiddag amper af
Mijn plaggenhut heeft dubbel glasquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Chucky wanna playquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Chucky. Moet toch maar eens naar de kapper gaan
Om als een pop te lijken, Brit!quote:
quote:
Ook een vreselijk mooi nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Zo mooi. Laat me denken toen ik elke weekend weer terug met de trein moest naar huis. Altijd aan en dan dromend in de trein naar buiten kijken, geen haast
Nee, nooit meer, nou griept em!quote:
Zoiets?quote:
Best wel of is het mijn eigen kachel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zo'n waakvlam al kan verwarmen he
Britpop.quote:
Mijn post-plaggenhut alleen beneden en op de studeerkamer en zolderquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn plaggenhut heeft dubbel glas
Ik heb ze in eh, 2006 nog gezienquote:
Ja, hoe zou jij kijken als je een muck op een dun laagje ijs ziet stampenquote:
Wat is?quote:
Geen wonder dat het zo warm wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn post-plaggenhut alleen beneden en op de studeerkamer en zolder![]()
Ja, ik heb er maar pure ruitensproeiervloeistof over gegooid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was inderdaad een drama vanochtend.
Aangevroren mist sucks
zo dik als mijn onderarm gekquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoe zou jij kijken als je een muck op een dun laagje ijs ziet stampen
Die doet me zo denken aan die ene lieve jongen die er niet meer isquote:
Dun ijs dus.'quote:
HET KOMT WEL GOED SCHATJEquote:
IJs hoort te krakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dun ijs dus.'
EN dan een Muck die erop stampt!
Sorry. Vind het een mooi nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die doet me zo denken aan die ene lieve jongen die er niet meer is![]()
Want die luisterden we altijd samen
Ja, en ik weet niet eens waaromquote:
Leuk, dan kan hij ook zijn vrouw bellen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef Pien85 het volgende:
Hmpf, vriendje heeft iPhone van de baas
Ik blij dat je aan de andere kant van het kannaal woontquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nothing beats my plaggenhutquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn post-plaggenhut alleen beneden en op de studeerkamer en zolder![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik blij dat je aan de andere kant van het kannaal woont
NEEquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk, dan kan hij ook zijn vrouw bellen!
* knuffel geeftquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe mij het origineel toch maarquote:
Ik weet wie je bedoeltquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe mij het origineel toch maar
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, die ene jongen
Het was zondag 6 jaar geleden en ook een zondag dat we bericht kregen
De vrouw van de baas. Want die staat vast op de iPhone van de baas!quote:
HET KOMT GODVERDOMME GOED OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Oh, nee, niet zo, gekregen van de baas, is nieuwquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vrouw van de baas. Want die staat vast op de iPhone van de baas!
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, die ene jongen
Het was zondag 6 jaar geleden en ook een zondag dat we bericht kregen
quote:
Ah, zijn ziel verkocht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, nee, niet zo, gekregen van de baas, is nieuwEn nieuwe laptop ook
Ik wil ook zo'n baas
Ja, was in de war met Alphavillequote:
quote:
Zou iemand me in willen lichten als ik het zou mogen weten? :$quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zullen we binnenkort weer eens heen?
Dan ga ik zo liggen dat je op mij springtquote:
Bittersweet Sypmhoniequote:
zachtjes doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik zo liggen dat je op mij springt
Suikertje en ik hadden een vriend en die is 5 jaar opeens overleden aan kanker. Jonge jongen en gewoon heel bijzonder en dat laat best een gat achterquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zou iemand me in willen lichten als ik het zou mogen weten? :$
*knuff*quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zullen we binnenkort weer eens heen?
om hem een zachte landing te gevenquote:
poehquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertje en ik hadden een vriend en die is 5 jaar opeens overleden aan kanker. Jonge jongen en gewoon heel bijzonder en dat laat best een gat achterHet was mijn eerste echte vriendje en we zijn altijd bevriend gebleven, we hebben vroeger heel veel met z'n 3en opgetrokken ook enzo.
Nou ja, dat dus...
take THE bikequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
Waarom moet je bijna net zo enthousiast doen tegenwoordig als de bus eens komt opdagen als dat je de Lotto wint. Ik haat buschauffeurs met hun chagrijnige rotsmoelen![]()
Gaaf! Ik vind paardrijden eng (naja, beetje groot woord), dus respect.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bittersweet symphonie
Check:
That's me
quote:
ook mijn eerste echte vriendjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertje en ik hadden een vriend en die is 5 jaar opeens overleden aan kanker. Jonge jongen en gewoon heel bijzonder en dat laat best een gat achterHet was mijn eerste echte vriendje en we zijn altijd bevriend gebleven, we hebben vroeger heel veel met z'n 3en opgetrokken ook enzo.
Nou ja, dat dus...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus...
Heerlijk, heb ik vandaag al gehoortquote:
hè bah, wat ergquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus...
Pheno, leest _A_ mee?quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook mijn eerste echte vriendje
[..]Maar eerst eens poetsen voor jou
![]()
![]()
En koffie drinken samen
[..]
Nou ja, dat dus...
Ze zit tegenover me. Was ist loss?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
Mensen op kwantanmo beej hebben het beter dan de 'klantenservice' die je vandaag de dag krijgt
Dat wil ik je wel even uitleggen: als zoon van een ex-buschauffeur:quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
Waarom moet je bijna net zo enthousiast doen tegenwoordig als de bus eens komt opdagen als dat je de Lotto wint. Ik haat buschauffeurs met hun chagrijnige rotsmoelen![]()
Heftig. *knuffel*quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus...
Maandag moet ik werkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wel graag als meneer taart weer is gaan werken, kanda?
maandag ofzooo?
Ohhhh, dan kani k wel zeggen dat ik soms een klein beetje van je houquote:
Misschien heb je wel gelijk jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wil ik je wel even uitleggen: als zoon van een ex-buschauffeur:
Dat komt omdat je je tegenwoordig kapot moet jagen om de dienstregeling te halen, daarnaast krijg je de hele dag volk in je bus wat te beroerd is omdat mobieltje even van hun oor te halen of te groeten dus dan ben je er aan het einde van je dienst meer dan zat van. aldus mijn vader
Kutziektequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus...
Ja, zeker welquote:
*auw.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhhh, dan kani k wel zeggen dat ik soms een klein beetje van je hou
Nee, je moet een nieuw topic openen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |