quote:
Ook een vreselijk mooi nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Zo mooi. Laat me denken toen ik elke weekend weer terug met de trein moest naar huis. Altijd aan en dan dromend in de trein naar buiten kijken, geen haast
Nee, nooit meer, nou griept em!quote:
Zoiets?quote:
Best wel of is het mijn eigen kachel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zo'n waakvlam al kan verwarmen he
Britpop.quote:
Mijn post-plaggenhut alleen beneden en op de studeerkamer en zolderquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn plaggenhut heeft dubbel glas
Ik heb ze in eh, 2006 nog gezienquote:
Ja, hoe zou jij kijken als je een muck op een dun laagje ijs ziet stampenquote:
Wat is?quote:
Geen wonder dat het zo warm wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn post-plaggenhut alleen beneden en op de studeerkamer en zolder![]()
Ja, ik heb er maar pure ruitensproeiervloeistof over gegooid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was inderdaad een drama vanochtend.
Aangevroren mist sucks
zo dik als mijn onderarm gekquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoe zou jij kijken als je een muck op een dun laagje ijs ziet stampen
Die doet me zo denken aan die ene lieve jongen die er niet meer isquote:
Dun ijs dus.'quote:
HET KOMT WEL GOED SCHATJEquote:
IJs hoort te krakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dun ijs dus.'
EN dan een Muck die erop stampt!
Sorry. Vind het een mooi nummerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die doet me zo denken aan die ene lieve jongen die er niet meer is![]()
Want die luisterden we altijd samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |