quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hee nog ff over Nightwish - Meadows of Heaven. Ik ken toch wel heel wat betere nummers van Nightwish hoor
Ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hee nog ff over Nightwish - Meadows of Heaven. Ik ken toch wel heel wat betere nummers van Nightwish hoor
Ik heb een pijnlijke wang, krijg ik nu ook een kusje?quote:
Die ga ik zo wel ff optrommelen jaquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, ga mee![]()
Ik leg het dekentje vast klaar ja
Kunnen we iets doen waardoor het wat beter wordt allemaal?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
Als morgen maar alles meezit dan is het prima
Jij altijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een pijnlijke wang, krijg ik nu ook een kusje?
Yes, score!quote:
Kusje je op je pijnlijke wang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bidden dat morgen een goede dag wordt. Even een muziekje voor morgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen waardoor het wat beter wordt allemaal?
doet die bult op je lip geen pijn dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
pas gedownkochtquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit ook niet met de buren. Die draaien af en toe Beyoncequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijstaand huis FTW, ouders niet blij BOEIE
Lekker kerel.quote:
geen last vanquote:
Jaaaaaquote:
dood moeten zequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit ook niet met de buren. Die draaien af en toe Beyonce
glittertaartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik 'even' geen internet, is het hier ineens vet druk
het is een complotquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik 'even' geen internet, is het hier ineens vet druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |