Poessie!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Momenteel sta je weer 1e spamkever
Helemaal niet waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Momenteel sta je weer 1e spamkever
Hey GFquote:
Welterusten JBquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
ahhhh, me wantsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Poessie!
Ik had gister een 4 weken oude kitten geknuffeld tijdens huisbezoek, schattig joh
trusten JBquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
het is een complot!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg godverdomme wat van die foutmeldingen hier
Geen last van hier thuis, maar op mijn werk is het bar en boosquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg godverdomme wat van die foutmeldingen hier
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
Ja, als ik 2 berichten binnen 1 minuut plaats krijg ik een of andere domme meldingquote:
Vrij nemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen last van hier thuis, maar op mijn werk is het bar en boos
Hier is het ook echt waardeloos. Heb ik voorheen nooit last van gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen last van hier thuis, maar op mijn werk is het bar en boos
Slaap zequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
truste dames en heren
quote:
die drie gaan prima samenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrij nemenOf verstoppen
Of onderduiken op een hooizolder met mij
Ik ga nog niet slapenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
En trusten voor de mensen die slapen gaan
Kom, ga meequote:
Zullen we zeker bedingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rekening dus sturen![]()
of extra korting op de volgende bestelling
Ah, dan werkt Breils: "if (username=='stuart') { if (time_between_posts > 30) { alert('Whazzup!!'); }}quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als ik 2 berichten binnen 1 minuut plaats krijg ik een of andere domme melding
quote:
Kusje op je slechte bui!quote:
En jij kusjes op je spierpijnquote:
Typisch zo'n dag dat er niets meezit zeg maarquote:
Neequote:
dank uquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kusje op je slechte bui!
[..]
En jij kusjes op je spierpijn
Dat is wel HEEEEEEEEL irritantquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan werkt Breils: "if (username=='stuart') { if (time_between_posts > 30) { alert('Whazzup!!'); }}
prima.
Kusje op je geïrriteerde tand.quote:
Hier totaal nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Typisch zo'n dag dat er niets meezit zeg maar
Koffie op.quote:
De bende van Venloquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik nu niet in venlo ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |