Ik moet gelijk aan Kees Kankerkachel denken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
blij dat ze morgen de ketels komen schoonmaken en afstellen![]()
1 ketel staat zo slecht afgesteld dat hij om het uur afslaat
Ha, je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik luister soms, heel soms eventjes happy hardcore in de auto met mijn gebroerte
net als vandaag, niets gemerktquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Kees Kankerkachel denken.
quote:
Moet je woensdag om half 4 NL tijd naar 3fm luisterenquote:
Ja, dat is ook om woest om te wordenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik elke ochtend...
Klote ijs op de ramen
Flikker op met je kutschaatsen. ik kan hier eetrst die puinruimenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
zou zooooo cool zijn
[..]
oi
nu dimmen ja! Of ik dwing je weer om te schaatsen
Dat is eng, ik luisterde nu dit:quote:
De originele versie daarvan was echt uit 1960 oid, geen idee hoe de daarop kwamen...quote:
Cranberries zijn dan ook tof. ode to my family bvquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wauw, dat is echt zo'n gaaf album
En dit is echt zo'n mooi nummer![]()
![]()
Dat heb ik nou ook op de slaapkamerquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik elke ochtend...
Klote ijs op de ramen
Nietus, het is van de Party Animalsquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De originele versie daarvan was echt uit 1960 oid, geen idee hoe de daarop kwamen...
Litteken op mijn kin, here I comequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Ow en alvast ter voorbereiding: donderdagochtend wordt het extreem glad door ijzel
Ik hem raam nog steeds open staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook op de slaapkamerFijn he, enkel glas?
Ik heb dit album van iemand gekregen die heel belangrijk voor me was en bij dat nummer moet ik altijd aan hem denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cranberries zijn dan ook tof. ode to my family bv
Maar ik heb een andere favoriet
Even zoeken,
soms moet dat evenquote:
I knowquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja
Epica heeft dat gedaan: The Classical Conspiracy
checkquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook op de slaapkamerFijn he, enkel glas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |