ook mijn eerste echte vriendjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertje en ik hadden een vriend en die is 5 jaar opeens overleden aan kanker. Jonge jongen en gewoon heel bijzonder en dat laat best een gat achterHet was mijn eerste echte vriendje en we zijn altijd bevriend gebleven, we hebben vroeger heel veel met z'n 3en opgetrokken ook enzo.
Nou ja, dat dus...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertje en ik hadden een vriend en die is 5 jaar opeens overleden aan kanker. Jonge jongen en gewoon heel bijzonder en dat laat best een gat achterHet was mijn eerste echte vriendje en we zijn altijd bevriend gebleven, we hebben vroeger heel veel met z'n 3en opgetrokken ook enzo.
Nou ja, dat dus...
Heerlijk, heb ik vandaag al gehoortquote:
hè bah, wat ergquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus...
Pheno, leest _A_ mee?quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook mijn eerste echte vriendje
[..]Maar eerst eens poetsen voor jou
![]()
![]()
En koffie drinken samen
[..]
Nou ja, dat dus...
Ze zit tegenover me. Was ist loss?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
Mensen op kwantanmo beej hebben het beter dan de 'klantenservice' die je vandaag de dag krijgt
Dat wil ik je wel even uitleggen: als zoon van een ex-buschauffeur:quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
Waarom moet je bijna net zo enthousiast doen tegenwoordig als de bus eens komt opdagen als dat je de Lotto wint. Ik haat buschauffeurs met hun chagrijnige rotsmoelen![]()
Heftig. *knuffel*quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus...
Maandag moet ik werkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wel graag als meneer taart weer is gaan werken, kanda?
maandag ofzooo?
Ohhhh, dan kani k wel zeggen dat ik soms een klein beetje van je houquote:
Misschien heb je wel gelijk jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wil ik je wel even uitleggen: als zoon van een ex-buschauffeur:
Dat komt omdat je je tegenwoordig kapot moet jagen om de dienstregeling te halen, daarnaast krijg je de hele dag volk in je bus wat te beroerd is omdat mobieltje even van hun oor te halen of te groeten dus dan ben je er aan het einde van je dienst meer dan zat van. aldus mijn vader
Kutziektequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus...
Ja, zeker welquote:
*auw.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhhh, dan kani k wel zeggen dat ik soms een klein beetje van je hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |