quote:
Ah, zijn ziel verkocht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, nee, niet zo, gekregen van de baas, is nieuwEn nieuwe laptop ook
Ik wil ook zo'n baas
Ja, was in de war met Alphavillequote:
quote:
Zou iemand me in willen lichten als ik het zou mogen weten? :$quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die doet me zo denken aan die ene lieve jongen die er niet meer is![]()
Want die luisterden we altijd samen
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zullen we binnenkort weer eens heen?
Dan ga ik zo liggen dat je op mij springtquote:
Bittersweet Sypmhoniequote:
zachtjes doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga ik zo liggen dat je op mij springt
Suikertje en ik hadden een vriend en die is 5 jaar opeens overleden aan kanker. Jonge jongen en gewoon heel bijzonder en dat laat best een gat achterquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zou iemand me in willen lichten als ik het zou mogen weten? :$
*knuff*quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zullen we binnenkort weer eens heen?
om hem een zachte landing te gevenquote:
poehquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suikertje en ik hadden een vriend en die is 5 jaar opeens overleden aan kanker. Jonge jongen en gewoon heel bijzonder en dat laat best een gat achterHet was mijn eerste echte vriendje en we zijn altijd bevriend gebleven, we hebben vroeger heel veel met z'n 3en opgetrokken ook enzo.
Nou ja, dat dus...
take THE bikequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
Waarom moet je bijna net zo enthousiast doen tegenwoordig als de bus eens komt opdagen als dat je de Lotto wint. Ik haat buschauffeurs met hun chagrijnige rotsmoelen![]()
Gaaf! Ik vind paardrijden eng (naja, beetje groot woord), dus respect.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bittersweet symphonie
Check:
That's me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |