ah kijk eens aan, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb ik via cat net bemachtigd doos
Ik kom dus in elk geval vóór maandag nog even bij jou langs. Voor de spullen voor asfalt én voor vast wat kleine dingen voor Vampquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb ff een klein lijstje gemaakt voor mezelf, anders komen spullen voor Vampje bij asfalt en andersom![]()
Half fok gaat naar friesland geloof ik Rewimo, is het niet in het echt dan wel in gedachten![]()
Morgen even extra wasjes draaiendvd recorder ophalen, stoel slopen, spullen apart zetten, die oppoetsen en stickeren, kleed grondig stofzuigen en netjes oprollen en niks vergeten klaar te zetten voor als de ophaalinvasie eens komt. Een mens kan maar beter voorbereid zijn
Graag, want ander voel ik me misschien niet op mijn gemakquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mooi, dan zorg ik in mijn zwart-wit-rvs huis nog even voor wat kleur![]()
Zo'n rek is het inderdaad. Niet direct die, maar lijkt heel erg sprekendquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef L.no het volgende:
Ik heb het vorig topic nog niet gelezen, maar heb je nog een dvd rek nodig voor die dvds, TS? Wij hebben het niet echt nodig. Ik kan er een foto van maken als je het wilt.
wellicht voor op je zoon's kamer? er zijn toch ook dvd's voor hem bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb onder mijn bank een soort keukenkast zitten met heel veel ruimte daar heb ik ze nu in kan daar wel 100 dvd,s ~en ong 100 cd of zo in plaatsen als het moet
Wel bedankt voor het aanbod
een leuk spel, monopoly ofzo...quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er nog spullen nodig en zo ja welke?
Nah... Liesje heeft er net eentje gratis gekregenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Had nog niet eens aan spellen of zo gedacht hahaha
als ik hem had gewonnen had je hem gekregenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef asfalthooligan het volgende:
hahaha super gaat weer leuk hier
daar liggen je dvd's toch alquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb de mogelijk om wat op te slaan onder me bank aan eten
Super
ik ga kijken voor jequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb de mogelijk om wat op te slaan onder me bank aan eten
Super
Als Liesje het niet wilt geven, dan heb ik nog de computerspelversie daarvan. Kan zijn zoontje het ook in zijn eentje spelen als ie dat wilt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:13 schreef anufri het volgende:
[..]
als ik hem had gewonnen had je hem gekregen![]()
erewoord
ja, maar die ruimte is ook niet onuitputtelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
nee mijn bank is een soort caravanbank
dus opslag eronder
klein huisje maar wel bergmogelijkheden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Als Liesje het niet wilt geven, dan heb ik nog de computerspelversie daarvan. Kan zijn zoontje het ook in zijn eentje spelen als ie dat wilt.
Nouja misschien dat iemand anders er dan wakker van word die je uit je bed kan trappenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb ik hier nog niet hangen hahaha
betwijfel ofze wel helpen slaap te vast met de medicijnen
Hihi..T schoot me ook zomaar opeens te binnen..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:19 schreef asfalthooligan het volgende:
pfff dat weet ik zo niet eigenlijks hoor weinig van school ,want hij zit door de weeks in een leef groep huis
Zal ik morgen even voor je kijken welke het precies zijn? Je zult ongetwijfeld maten hebben in die dingenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
En wat wil je met de tapijttegels? In een patroon leggen? Wat voor kleur zal ik erbij halen?
Volgens mij zijn die dingen standaard 50 bij 50 cm :p heb in ieder geval geen andere afmetingen gezien.. Maar misschien is een fotootje handig zodat ik een vergelijkbare kleur en pool erbij kan halen. Of gewoon rood of geel :p voor het leuke effect.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik morgen even voor je kijken welke het precies zijn? Je zult ongetwijfeld maten hebben in die dingen
Zoeper! Ik zal ook nog even mijn gereedschapskistje nakijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Volgens mij zijn die dingen standaard 50 bij 50 cm :p heb in ieder geval geen andere afmetingen gezien.. Maar misschien is een fotootje handig zodat ik een vergelijkbare kleur en pool erbij kan halen. Of gewoon rood of geel :p voor het leuke effect.
Psstt... je fantasie neemt een loopje met jequote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef asfalthooligan het volgende:
dus beiden niet in een lederhozenpakje![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef asfalthooligan het volgende:
dus beiden niet in een lederhozenpakje![]()
![]()
Kom alsjeblieft niet té charmant, want dat kan écht nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik diep mijn bouwhelm op, ja die heb ik ja, en ik weet echt nog niet waar ik in moet gaan klussen. Ben bang dat ik uit mijn broeken knap die ik daar normaal voor gebruik. Ik had ergens een overal maar waar...
Nee sorry AH ik kom niet op mijn charmantst. Je moet het maar gewoon met ons doen zoals we zijn
Pfwiewwww. Dat voelt al beterquote:Op woensdag 8 december 2010 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klust helemaal niet lekker op hakken en in een rokje dus wees niet getreurd. Ik diep ook gewoon mijn oude meindls uit de schuur (niet op maandagochtend maar ergens deze week anders heb ik de hele dag koude voeten) en ik doe gewoon een wijde trui aan. Echt ik kom niet in korset.
Zoek er in elk geval wat beter weer voor uitquote:Als je dat wil zien spreken we wel een ander keertje af ElisaB![]()
* zweep op lijstje zetquote:en je dacht toch niet dat je kon toekijken he, we halen er maandag gewoon de zweep erover. Werken zou je
Verstandig; je kunt maar beter voorbereid zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef asfalthooligan het volgende:
nou dit word wat maandag # rent naar het altaar en slaat vast kruisje #
Ik mis nog een paar gezellige kussentjes op de bank! (niet dat ik die in de aanbieding heb, maar toch)quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
nee mijn bank is een soort caravanbank
dus opslag eronder
klein huisje maar wel bergmogelijkheden
voorbeeldje
[ afbeelding ]
Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaarquote:Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stelletje halve bootwerkers![]()
Heb net de dvd speler opgehaald, ziet er prima uit, ze waren alleen de gebruiksaanwijzing kwijt maar die is vast op internet te vinden indien nodig.
vrijdag de strijkplank midiset en burostoel dacht ik bij heerlen? Hij mag die schaaltjes ook hebben uit mn andere topic maar ik weet niet of je daar nog ruimte voor hebtquote:Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
Coolguy blijkt bij mijn werk op de hoek te wonen dus daar ga ik een dezer dagen langs om het dekbedovertrek op te pikken.Vrijdag ga ik de kerstboom en nog wat spul halen (dacht ik?, ik raak de draad kwijt!) en volgende week haal ik de tv op en dan maar eens kijken hoe alles in het ootootje past.
Nou en? Dan kan ie toch kiezen wat ie wil doen? DVDtje kijken, wat tv kijken, spelletje doen, nou, met dat kloteweer wat we nu hebben is dat denk ik geen overbodige luxe?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het jongetje is er 1x in de 2 weken een weekend he.. Anders weet ie straks van gekkigheid niet meer wat ie moet doen
klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaar
Kabel? Dat moet dan een Scart kabel zijn. Als je man die niet heeft heb ik er nog wel een denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.
Moet man nog even laten graaien in zijn vele kabeldozen, kabeltje zit er niet bij.
Burostoel is van moi. Dus di blijft tot de 29e mooi thuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vrijdag de strijkplank midiset en burostoel dacht ik bij heerlen? Hij mag die schaaltjes ook hebben uit mn andere topic maar ik weet niet of je daar nog ruimte voor hebt
Waar woont jouw huis? Ik rijd de 29e op (en de 30e neer, mar daar heb je niet zoveel aan natuurlijk).quote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ok, in theorie heb ik nog wel een xbox liggen. Wel maar 1 controller. De andere is foetsie...
Maar hij ligt momenteel bij een vriend van me. En op zn vroegst heb ik deze maandag weer in mijn bezit.
Maar... Ik woon alles behalve in de buurt van AH.
En ik weet niet of Cat22? langs mijn huis kan komen gereden en wanneer ze naar AH gaan.
Maar AH mag em wat mij betreft zo hebben.
Ik vraag me intussen af of alle spullen nog wel in je huis passen. Maar dat zien we binnenkort wel..quote:Op woensdag 8 december 2010 14:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens me bek valt open hier![]()
Ik ben echt stil
Het 1 na het andere komt spontaan binnen rollen en meer dan ik verwacht had denk dat die jongen in de zevende hemel beland zo super
dus eigenlijk hebben we nog een palmboom nodig omdat eiland compleet te maken :p haha is ook leukquote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Tapijt wou ik zo leggen dat het net een soort eiland lijkt waar zijn bed op staat
Niet alleen de lamp trouwens, ik kon het niet laten om er nog wat dingetjes bij te frummelen (ik zoek gewoon een grotere doos)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef qltel het volgende:
"De lamp" is overigens intussen buiten gebruik en komt dus binnenkort je kant op.
Maak je geen zorgen. Er gebeurt heel veel op plekken waar niemand het ziet. En ik kan iedereen beloven dat er niemand te kort komt; er wordt namelijk ontzettend veel aangebodenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Al doe ik met al heel de leuke bedoelingen mee, laten we niet vergeten dat de modjes nog veel meer mensen kennen die van alles kunnen gebruiken dus bij overvloed, hold your horses en check even met de modjes voor wie nog wat en waar.
Niet alle hulpvragers maken (durven) een topic aan (te maken)
Ik dacht, ik zeg het maar even,bemoeitut als ik ben
Ik kan het me indenken, ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Word een echte sinterklaas suprise voor hem en kerst
wat zal die kijken
Echt ik ben echt zo onder de indruk op dit moment
Je hebt het toch op jouw manier gedaan? Je hebt hier zelf gepost.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef asfalthooligan het volgende:
En hij helemaal al 2 jaar lang had ie geen eigen kamer en een eigen bed , en dan gaat het nu toch gebeuren .
Ik die koppig was en het zelf wou doen op mijn manier is nu toch wel erg blij dat dit allemaal voor de kerst gaat gebeuren
Nee je hebt echt zelf een stuk tapijt gevraagd, je hebt het niet toegelaten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat klopt ,maar mijn manier is vaak alles zonder hulp
En heb het toch toegelaten en dat is heel wat voor 1 die altijd overal voor moest knokken
die spullen(kerstboom en midiset)liggen al bij mij in de autoquote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
En moet je kijken wat er op gang komt als je om hulp durft te vragen.![]()
Je hoeft het niet allemaal alleen te doen, jij blij, wij blij.![]()
En nu WHEEELPPPP! Iemand heeft ergens geroepen dat hij/zij zou zorgen dat er aanstaande vrijdag spulletjes bij zwartedoos op het werk zouden liggen waar ik ze kan ophalen. Dacht ik.![]()
Maar ik kan er niks van terugvinden. En het zou zonde zijn als ik in de buurt ben en het spul niet kan meenemen.
Dus aanbieder, als je er bent: MELD JE BIJ MIJ!
Kijk nou uit met wat je zegt! Straks zit er ook nog een neusbotje bij!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef asfalthooligan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pffff ik geef wat door en ze vind gvdd ook nog iets shit hee
Straks loopt die zoon van me als inboorling rond hahahaha![]()
Jeutje! Sneller dan het licht!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die spullen(kerstboom en midiset)liggen al bij mij in de auto
Oké, er is dus nog behoefte aan een knap bankstel (kan ik me best voorstellen). Zullen we even met de pet rondgaan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef asfalthooligan het volgende:
had al wat via pm laten doorschemeren maar lees eens 1 a 2 bladzijden terug wat er over mijn bank gezegd werd zeg even niks meer zo mooi vind ik wat er nu allemaal komt al
Had er niet 1 hier op fok een 3 zitsbank staan die op gehaald mocht worden? Volgens mij heb ik daar een topic over gezien? Topic gevonden, bank is al vergeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké, er is dus nog behoefte aan een knap bankstel (kan ik me best voorstellen). Zullen we even met de pet rondgaan?
Op dit ding wil je echt geen hele avonden zitten:quote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef DJMO het volgende:
Hij wil ook geen andere bank, maar kussens erop mag wel ^^
Ik zeg: Mokerhamer er in en een leuk bankje neerzetten.. zo'n echt hang-lig-onderuitzakgeval...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Kussens zitten goed maar heb niks voor de rug wou het niet vragen ,maar toch dan maar wel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |