abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89676249
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:43 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

vrijdag de strijkplank midiset en burostoel dacht ik bij heerlen? Hij mag die schaaltjes ook hebben uit mn andere topic maar ik weet niet of je daar nog ruimte voor hebt _O-
Burostoel is van moi. Dus di blijft tot de 29e mooi thuis. :) Maar scrub nurse (toch?) meldde dat zij zou zorgen dat haar spullen op jouw werk terecht kwamen waar ik ze vrijdag kon meenemen.
Ik zit nu @work dus kan het niet uitgebreid nazoeken, maar misschien kun jij even checken of we eea goed geregeld hebben. ;) Ik wil best langsrijden bij SN maar zou het stiekum ook wel fijn vinden als ik niet nog een omweggetje hoef te maken. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89676316
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ok, in theorie heb ik nog wel een xbox liggen. Wel maar 1 controller. De andere is foetsie...

Maar hij ligt momenteel bij een vriend van me. En op zn vroegst heb ik deze maandag weer in mijn bezit.
Maar... Ik woon alles behalve in de buurt van AH.
En ik weet niet of Cat22? langs mijn huis kan komen gereden en wanneer ze naar AH gaan.

Maar AH mag em wat mij betreft zo hebben.
Waar woont jouw huis? Ik rijd de 29e op (en de 30e neer, mar daar heb je niet zoveel aan natuurlijk). ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89676909
Jongens me bek valt open hier ^O^
Ik ben echt stil
Het 1 na het andere komt spontaan binnen rollen en meer dan ik verwacht had denk dat die jongen in de zevende hemel beland zo super
pi_89676924
@ coolguy is goed met die hoesjes thanx
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 december 2010 @ 15:20:07 #105
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89678454
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens me bek valt open hier ^O^
Ik ben echt stil
Het 1 na het andere komt spontaan binnen rollen en meer dan ik verwacht had denk dat die jongen in de zevende hemel beland zo super
Ik vraag me intussen af of alle spullen nog wel in je huis passen. Maar dat zien we binnenkort wel.. :)

"De lamp" is overigens intussen buiten gebruik en komt dus binnenkort je kant op.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:20 #106
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89678685
Is het trouwens helemaal een verrassing voor je zoon? Dat ie van niks weet, en dan zn kamer binnen komt. Huh papa papa papa er is iets heel raars gebeurd :o
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89678899
Ik heb hem nog niks verteld
denk een verassing is ook wel eens leuk soort van wat heeft sint nu gedaan
  woensdag 8 december 2010 @ 15:32:57 #108
242204 YskaFredriksson
pi_89679051
haha dan moeten we eigenlijk nog even wat pepernoten oid fiksen :p wacht die heb ik nog wel in de kast liggen :p dan leg je die voordat hij komt op bed neer anders zijn ze zo taai :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89679207
Tapijt wou ik zo leggen dat het net een soort eiland lijkt waar zijn bed op staat
  woensdag 8 december 2010 @ 15:37:17 #110
242204 YskaFredriksson
pi_89679272
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Tapijt wou ik zo leggen dat het net een soort eiland lijkt waar zijn bed op staat
dus eigenlijk hebben we nog een palmboom nodig omdat eiland compleet te maken :p haha is ook leuk
pi_89679516
gvd _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2010 @ 15:49:09 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89679873
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef qltel het volgende:
"De lamp" is overigens intussen buiten gebruik en komt dus binnenkort je kant op.
Niet alleen de lamp trouwens, ik kon het niet laten om er nog wat dingetjes bij te frummelen (ik zoek gewoon een grotere doos) O-)

En onze zoon stuurt zijn V-tech laptop mee voor jouw knul O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89682969
super top
pi_89686426
Al doe ik met al heel de leuke bedoelingen mee, laten we niet vergeten dat de modjes nog veel meer mensen kennen die van alles kunnen gebruiken dus bij overvloed, hold your horses en check even met de modjes voor wie nog wat en waar.
Niet alle hulpvragers maken (durven) een topic aan (te maken)
Ik dacht, ik zeg het maar even,bemoeitut als ik ben :@
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89686552
Klopt ook ja ben niet de enigste hier ;)
@ yska het was niet 29 maar maat 34 wat ie heeft
  woensdag 8 december 2010 @ 19:18:54 #116
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89688753
Opruimslotje.... Guyzzzz, get a room }:|

Zo. Geen zin om te gaan editten en zulks, dus ik heb (van alles gedelete en) me beperkt tot een simpel antwoord hieronder.

Game on ^O^

[ Bericht 50% gewijzigd door ElisaB op 08-12-2010 19:28:20 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 8 december 2010 @ 19:27:03 #117
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89689124
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Al doe ik met al heel de leuke bedoelingen mee, laten we niet vergeten dat de modjes nog veel meer mensen kennen die van alles kunnen gebruiken dus bij overvloed, hold your horses en check even met de modjes voor wie nog wat en waar.
Niet alle hulpvragers maken (durven) een topic aan (te maken)
Ik dacht, ik zeg het maar even,bemoeitut als ik ben :@
Maak je geen zorgen. Er gebeurt heel veel op plekken waar niemand het ziet. En ik kan iedereen beloven dat er niemand te kort komt; er wordt namelijk ontzettend veel aangeboden :Y

En nu geen ruzie meer zoeken allemaal o|O
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89689190
thanx elisa *;
pi_89689437
asfalthooligan heb even je topic bijgelezen en wat ontzettend lief allemaal. Alle fokkers die hieraan meehelpen, echt geweldig :*

En wat zal je zoontje verrast zijn als die zijn kamer gaat zien O+
pi_89689964
Word een echte sinterklaas suprise voor hem en kerst
wat zal die kijken
Echt ik ben echt zo onder de indruk op dit moment
pi_89690331
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Word een echte sinterklaas suprise voor hem en kerst
wat zal die kijken
Echt ik ben echt zo onder de indruk op dit moment
Ik kan het me indenken, ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt.
Je moet maar zo denken Asfalt: Je hebt het verdiend! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89691049
En hij helemaal al 2 jaar lang had ie geen eigen kamer en een eigen bed , en dan gaat het nu toch gebeuren .
Ik die koppig was en het zelf wou doen op mijn manier is nu toch wel erg blij dat dit allemaal voor de kerst gaat gebeuren
pi_89691105
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef asfalthooligan het volgende:
En hij helemaal al 2 jaar lang had ie geen eigen kamer en een eigen bed , en dan gaat het nu toch gebeuren .
Ik die koppig was en het zelf wou doen op mijn manier is nu toch wel erg blij dat dit allemaal voor de kerst gaat gebeuren
Je hebt het toch op jouw manier gedaan? Je hebt hier zelf gepost. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89691528
Dat klopt ,maar mijn manier is vaak alles zonder hulp
En heb het toch toegelaten en dat is heel wat voor 1 die altijd overal voor moest knokken
pi_89692016
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat klopt ,maar mijn manier is vaak alles zonder hulp
En heb het toch toegelaten en dat is heel wat voor 1 die altijd overal voor moest knokken
Nee je hebt echt zelf een stuk tapijt gevraagd, je hebt het niet toegelaten. ;)
Dat is soms moeilijker dan knokken, daar heb je gelijk in. Goed gedaan dus! ^O^
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')