Burostoel is van moi. Dus di blijft tot de 29e mooi thuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vrijdag de strijkplank midiset en burostoel dacht ik bij heerlen? Hij mag die schaaltjes ook hebben uit mn andere topic maar ik weet niet of je daar nog ruimte voor hebt
Waar woont jouw huis? Ik rijd de 29e op (en de 30e neer, mar daar heb je niet zoveel aan natuurlijk).quote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ok, in theorie heb ik nog wel een xbox liggen. Wel maar 1 controller. De andere is foetsie...
Maar hij ligt momenteel bij een vriend van me. En op zn vroegst heb ik deze maandag weer in mijn bezit.
Maar... Ik woon alles behalve in de buurt van AH.
En ik weet niet of Cat22? langs mijn huis kan komen gereden en wanneer ze naar AH gaan.
Maar AH mag em wat mij betreft zo hebben.
Ik vraag me intussen af of alle spullen nog wel in je huis passen. Maar dat zien we binnenkort wel..quote:Op woensdag 8 december 2010 14:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Jongens me bek valt open hier![]()
Ik ben echt stil
Het 1 na het andere komt spontaan binnen rollen en meer dan ik verwacht had denk dat die jongen in de zevende hemel beland zo super
dus eigenlijk hebben we nog een palmboom nodig omdat eiland compleet te maken :p haha is ook leukquote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Tapijt wou ik zo leggen dat het net een soort eiland lijkt waar zijn bed op staat
Niet alleen de lamp trouwens, ik kon het niet laten om er nog wat dingetjes bij te frummelen (ik zoek gewoon een grotere doos)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef qltel het volgende:
"De lamp" is overigens intussen buiten gebruik en komt dus binnenkort je kant op.
Maak je geen zorgen. Er gebeurt heel veel op plekken waar niemand het ziet. En ik kan iedereen beloven dat er niemand te kort komt; er wordt namelijk ontzettend veel aangebodenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Al doe ik met al heel de leuke bedoelingen mee, laten we niet vergeten dat de modjes nog veel meer mensen kennen die van alles kunnen gebruiken dus bij overvloed, hold your horses en check even met de modjes voor wie nog wat en waar.
Niet alle hulpvragers maken (durven) een topic aan (te maken)
Ik dacht, ik zeg het maar even,bemoeitut als ik ben
Ik kan het me indenken, ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Word een echte sinterklaas suprise voor hem en kerst
wat zal die kijken
Echt ik ben echt zo onder de indruk op dit moment
Je hebt het toch op jouw manier gedaan? Je hebt hier zelf gepost.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef asfalthooligan het volgende:
En hij helemaal al 2 jaar lang had ie geen eigen kamer en een eigen bed , en dan gaat het nu toch gebeuren .
Ik die koppig was en het zelf wou doen op mijn manier is nu toch wel erg blij dat dit allemaal voor de kerst gaat gebeuren
Nee je hebt echt zelf een stuk tapijt gevraagd, je hebt het niet toegelaten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat klopt ,maar mijn manier is vaak alles zonder hulp
En heb het toch toegelaten en dat is heel wat voor 1 die altijd overal voor moest knokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |