abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89658203
Heb zeer veel ruimte onder deze bank gelukkig
En naast me zoon zijn kamer is ook nog eens 5 bij 5 meter zolder
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:26:30 #52
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89658332
Ooh Asfalt..
wat voor muziek kan ik nog voor je zoon en voor jou regelen.
Ik wil hem wel goed opvoeden met top 100 Happy Hardcore maar ik betwijfel of jij daar blij van word ;) Ik heb al wel de Hitzone Best of 2010 in ieder geval voor je..

En gaan we nog isolatie tegen het plafond aan rammen? :p En wat voor..

Oja en toen ik net ergens in een grote zweedse winkel rond liep zag ik daar ook rookmelders. Volgens mij is een huurder verplicht die aan te brengen maar aangezien je zoon niet op een standaard slaapkamer slaapt... Hangt daar wel een rookmelder?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89658492
Zat al te zien ,maar nog niks daar in gevonden helaas
Draaide vroeger ook de stuiter muziek vind het nog steeds wel fun af en toe
draai vaak nederlands ( piratenmuziek ) of balads of moderne is maar net wat me bui is
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:39:52 #54
242204 YskaFredriksson
pi_89659094
Ik heb maar 1 cd in de auto en die beluister ik nu al minstens een jaar. :p
Ik kan geen k3 ofzo regelen.. Dat krijg ik niet aangeboden.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89659176
Hahaha die happy top 100 is niet erg hoor stuiterde vroeger ook rond als een los geslagen lam :+
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:45:47 #56
242204 YskaFredriksson
pi_89659370
haha is ook leuk :D
Oja wat ik nog wilde zeggen, het is misschien makkelijker om boodschappen met de auto te doen? Dus als je volgende week boodschappen moet doen wil ik ook wel samen met jou in de auto naar de supermarkt rijden waar je naar toe wilt. Dan heb je dat geklooi ook niet met de scooter met dit gladde weer. En natuurlijk het werkt allemaal prima dat ging bij mij ook altijd prima op de fiets. Alleen met de auto is gewoon makkelijker.
pi_89659626
Zou morgen naar de dagbesteding en dan neem ik het gelijk mee
Plan dat altijd even kost het mij zo weinig moegelijk benzine
is meestal 1 tas en een gevulde scooter is te doen rond 12 uur s,middags
Wel heel aardig om het aan te bieden
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:53:56 #58
242204 YskaFredriksson
pi_89659768
Je hoeft voor mij trouwens geen extra moeite te doen hoor! Ik wil je niet op kosten jagen. :p anders neem ik mn eigen bammetjes wel mee.
pi_89659886
minste wat ik toch kan aanbieden is brood en avondeten en koffie en zo zeg ik maar voor alles wat jullie gaan doen hier en voor de alle moeite die jullie spontaan doen.
heb op dinsdags me boodschappen geld weer gelukkig
  woensdag 8 december 2010 @ 00:05:03 #60
242204 YskaFredriksson
pi_89660304
Zolang je maar niet teveel moeite doet :p ik drink trouwens geen koffie :p wel thee of water, ranja blabla

Maargoed, rookmelder?
pi_89660582
heb ik hier nog niet hangen hahaha
betwijfel ofze wel helpen slaap te vast met de medicijnen
  woensdag 8 december 2010 @ 00:13:57 #62
242204 YskaFredriksson
pi_89660700
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb ik hier nog niet hangen hahaha
betwijfel ofze wel helpen slaap te vast met de medicijnen
Nouja misschien dat iemand anders er dan wakker van word die je uit je bed kan trappen ;)

En wat wil je met de tapijttegels? In een patroon leggen? Wat voor kleur zal ik erbij halen?
En wanneer zijn jullie jarig

Ja in mn volgende post vraag ik om je pincode. ;)
pi_89660869
Stomme vraag misschien... Hij is 8 toch?
Doen ze nog aan die vriendschapsboekejs op school, of is ie daar nét te oud voor?

En zo ja...heeft ie die 1?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89660887
Dacht de zwarte om het bed heen en dan de andere er om heen
Had nog geen voorstelling hoe ze er uit zien dus wat er bij past aan kleur
ik ben 19 /1 jarig en hij op 14/6
pi_89660936
pfff dat weet ik zo niet eigenlijks hoor weinig van school ,want hij zit door de weeks in een leef groep huis
pi_89661059
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:19 schreef asfalthooligan het volgende:
pfff dat weet ik zo niet eigenlijks hoor weinig van school ,want hij zit door de weeks in een leef groep huis
Hihi..T schoot me ook zomaar opeens te binnen..
  woensdag 8 december 2010 @ 00:24:17 #67
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89661116
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
En wat wil je met de tapijttegels? In een patroon leggen? Wat voor kleur zal ik erbij halen?
Zal ik morgen even voor je kijken welke het precies zijn? Je zult ongetwijfeld maten hebben in die dingen O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 8 december 2010 @ 00:26:05 #68
242204 YskaFredriksson
pi_89661190
Maar als je 8 bent zijn vriendschapsboekjes toch nog heeeel leuk! Toen ik 8 was schreven wij daar nog wel in hoor, toen begon het juist. Weet dat nog heel goed omdat ik halverwege groep 5 ben verhuisd (toen was ik dus 8) en dat ik van beide scholen mensen in mn boekje heb staan. Maar he dat was 1995 :p er kan veel veranderen natuurlijk!

@ Asfalt ja ik vind het prima hoor, maar als je dan ooit het bed verplaatst ziet het er misschien raar uit.. Je kan ook een ruitje doen bijvoorbeeld. Of een ander patroon. Maar misschien word dat dan wel weer te druk.

Ik heb trouwens ook een mooie blauwe klok voor je, en 2 groene potjes. 1 met plant en de ander voor pennen en stiften bijvoorbeeld.
  woensdag 8 december 2010 @ 00:27:20 #69
242204 YskaFredriksson
pi_89661237
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zal ik morgen even voor je kijken welke het precies zijn? Je zult ongetwijfeld maten hebben in die dingen O+
Volgens mij zijn die dingen standaard 50 bij 50 cm :p heb in ieder geval geen andere afmetingen gezien.. Maar misschien is een fotootje handig zodat ik een vergelijkbare kleur en pool erbij kan halen. Of gewoon rood of geel :p voor het leuke effect.
  woensdag 8 december 2010 @ 00:37:31 #70
33954 ElisaB
pi_89661553
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Volgens mij zijn die dingen standaard 50 bij 50 cm :p heb in ieder geval geen andere afmetingen gezien.. Maar misschien is een fotootje handig zodat ik een vergelijkbare kleur en pool erbij kan halen. Of gewoon rood of geel :p voor het leuke effect.
Zoeper! Ik zal ook nog even mijn gereedschapskistje nakijken _O-

Echt, zie je ons gaan maandag O+ Ik doe thermisch ondergoed en mijn timmermansbroek aan (als ik er nog in pas). Foto's zijn verboden }:|
pi_89661590
dus beiden niet in een lederhozenpakje :+ :o
  woensdag 8 december 2010 @ 00:39:38 #72
33954 ElisaB
pi_89661619
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Psstt... je fantasie neemt een loopje met je ^O^
pi_89661630
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef asfalthooligan het volgende:
_O-
  woensdag 8 december 2010 @ 00:41:03 #74
242204 YskaFredriksson
pi_89661647
Ik diep mijn bouwhelm op, ja die heb ik ja, en ik weet echt nog niet waar ik in moet gaan klussen. Ben bang dat ik uit mijn broeken knap die ik daar normaal voor gebruik. Ik had ergens een overal maar waar...

Nee sorry AH ik kom niet op mijn charmantst. Je moet het maar gewoon met ons doen zoals we zijn ;)
pi_89661672
_O_ _O- 8-)
  woensdag 8 december 2010 @ 00:42:10 #76
33954 ElisaB
pi_89661686
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik diep mijn bouwhelm op, ja die heb ik ja, en ik weet echt nog niet waar ik in moet gaan klussen. Ben bang dat ik uit mijn broeken knap die ik daar normaal voor gebruik. Ik had ergens een overal maar waar...

Nee sorry AH ik kom niet op mijn charmantst. Je moet het maar gewoon met ons doen zoals we zijn ;)
Kom alsjeblieft niet té charmant, want dat kan écht niet :N
pi_89661750
ik zie het wel 2 tegen 1 is toch niet eerlijk verlies ik toch ga wel braaf in een hoekje zitten met jullie 2 in de buurt :o :+
  woensdag 8 december 2010 @ 00:45:10 #78
242204 YskaFredriksson
pi_89661757
Klust helemaal niet lekker op hakken en in een rokje dus wees niet getreurd. Ik diep ook gewoon mijn oude meindls uit de schuur (niet op maandagochtend maar ergens deze week anders heb ik de hele dag koude voeten) en ik doe gewoon een wijde trui aan. Echt ik kom niet in korset. Als je dat wil zien spreken we wel een ander keertje af ElisaB ;)

en je dacht toch niet dat je kon toekijken he, we halen er maandag gewoon de zweep erover. Werken zou je ;)
pi_89661788
hahahaha je komen maar zoals julllie dat willen hoor boeit mij niks :)
  woensdag 8 december 2010 @ 01:00:26 #80
242204 YskaFredriksson
pi_89662062
Gelukkig maar ik heb wel eisen!

Een mooi grasmatje op je hoofd en een jurk aan ;)
pi_89662069
hehehehehehehehe :+
  woensdag 8 december 2010 @ 01:01:05 #82
33954 ElisaB
pi_89662070
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klust helemaal niet lekker op hakken en in een rokje dus wees niet getreurd. Ik diep ook gewoon mijn oude meindls uit de schuur (niet op maandagochtend maar ergens deze week anders heb ik de hele dag koude voeten) en ik doe gewoon een wijde trui aan. Echt ik kom niet in korset.
Pfwiewwww. Dat voelt al beter :+

quote:
Als je dat wil zien spreken we wel een ander keertje af ElisaB ;)
Zoek er in elk geval wat beter weer voor uit :X

quote:
en je dacht toch niet dat je kon toekijken he, we halen er maandag gewoon de zweep erover. Werken zou je ;)
* zweep op lijstje zet ^O^
pi_89662107
nou dit word wat maandag # rent naar het altaar en slaat vast kruisje # :o
  woensdag 8 december 2010 @ 01:04:42 #84
33954 ElisaB
pi_89662123
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef asfalthooligan het volgende:
nou dit word wat maandag # rent naar het altaar en slaat vast kruisje # :o
Verstandig; je kunt maar beter voorbereid zijn :D

Ik ga te bedde :W
pi_89662140
ik zo ook 6,30 gaat me wekker weer
truste :W
  woensdag 8 december 2010 @ 01:10:38 #86
242204 YskaFredriksson
pi_89662211
Slaap lekker allen ;)
pi_89666704
Stelletje halve bootwerkers *O*

Heb net de dvd speler opgehaald, ziet er prima uit, ze waren alleen de gebruiksaanwijzing kwijt maar die is vast op internet te vinden indien nodig. :Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89667987
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
nee mijn bank is een soort caravanbank
dus opslag eronder
klein huisje maar wel bergmogelijkheden

voorbeeldje

[ afbeelding ]
Ik mis nog een paar gezellige kussentjes op de bank! (niet dat ik die in de aanbieding heb, maar toch)
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 10:53:57 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89668019
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stelletje halve bootwerkers *O*

Heb net de dvd speler opgehaald, ziet er prima uit, ze waren alleen de gebruiksaanwijzing kwijt maar die is vast op internet te vinden indien nodig. :Y
Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaar :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_89669523
Coolguy blijkt bij mijn werk op de hoek te wonen dus daar ga ik een dezer dagen langs om het dekbedovertrek op te pikken. ^O^ Vrijdag ga ik de kerstboom en nog wat spul halen (dacht ik?, ik raak de draad kwijt!) en volgende week haal ik de tv op en dan maar eens kijken hoe alles in het ootootje past. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 december 2010 @ 11:43:52 #91
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89669888
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
Coolguy blijkt bij mijn werk op de hoek te wonen dus daar ga ik een dezer dagen langs om het dekbedovertrek op te pikken. ^O^ Vrijdag ga ik de kerstboom en nog wat spul halen (dacht ik?, ik raak de draad kwijt!) en volgende week haal ik de tv op en dan maar eens kijken hoe alles in het ootootje past. _O-
vrijdag de strijkplank midiset en burostoel dacht ik bij heerlen? Hij mag die schaaltjes ook hebben uit mn andere topic maar ik weet niet of je daar nog ruimte voor hebt _O-
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 11:51:36 #92
16180 crew  CoolGuy
pi_89670244
Hey, ik vraag me nu even af AH, jouw zoon, houdt hij van computerspelletjes? Want misschien dat iemand nog een oude xbox heeft staan of weet ik veel wat?

edit:
Die dvds heb ik opgestuurd zonder boxen, dus gewoon de schijfjes. Maar, misschien kan ik ook nog wel wat boxen regelen, dan print ik die hoesjes wel (wordt m'n printer ook nog eens gebruikt) en aangezien Cat22 dat dekbedovertrek komt halen kan ik die doosjes dan aan haar meegeven?

De nieuwe DVDs stuur ik dan gewoon alsnog naar je op AH, dan heb je die alvast, maar dan krijg je dus de 29e de boxen voor die DVDs? Of is dat geen idee?
pi_89670417
ok, in theorie heb ik nog wel een xbox liggen. Wel maar 1 controller. De andere is foetsie...

Maar hij ligt momenteel bij een vriend van me. En op zn vroegst heb ik deze maandag weer in mijn bezit.
Maar... Ik woon alles behalve in de buurt van AH.
En ik weet niet of Cat22? langs mijn huis kan komen gereden en wanneer ze naar AH gaan.

Maar AH mag em wat mij betreft zo hebben.
  woensdag 8 december 2010 @ 11:56:36 #94
242204 YskaFredriksson
pi_89670455
Het jongetje is er 1x in de 2 weken een weekend he.. Anders weet ie straks van gekkigheid niet meer wat ie moet doen :P
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 11:57:36 #95
16180 crew  CoolGuy
pi_89670495
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het jongetje is er 1x in de 2 weken een weekend he.. Anders weet ie straks van gekkigheid niet meer wat ie moet doen :P
Nou en? Dan kan ie toch kiezen wat ie wil doen? DVDtje kijken, wat tv kijken, spelletje doen, nou, met dat kloteweer wat we nu hebben is dat denk ik geen overbodige luxe? ;)

Daarnaast, misschien wil AH zelf wel een spelletje doen ;)
pi_89670532
ow BTW, als er interesse is, graag (ook) via pm even laten weten. Dat zie ik sneller als steeds in topics kijken enzo!
pi_89673316
Als je nog cd's en dvd's zoekt, stuur maar een PM met wat je zoekt.
Dan zal ik wel eens in de collectie graaien voor je.
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_89673906
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaar :)
klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.
Moet man nog even laten graaien in zijn vele kabeldozen, kabeltje zit er niet bij.
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 13:57:58 #99
16180 crew  CoolGuy
pi_89675020
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.
Moet man nog even laten graaien in zijn vele kabeldozen, kabeltje zit er niet bij.
Kabel? Dat moet dan een Scart kabel zijn. Als je man die niet heeft heb ik er nog wel een denk ik :)
pi_89676093
Cool Guy, thanx
als man hem niet heeft stuur ik je wel een pbtje
(13.000 kabels of zo maar zal je altijd zien dat daar de goeie nooooooooit bij zit :? )
Wil dat ding wel compleet hebben voor asfalt natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')