Kom alsjeblieft niet té charmant, want dat kan écht nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik diep mijn bouwhelm op, ja die heb ik ja, en ik weet echt nog niet waar ik in moet gaan klussen. Ben bang dat ik uit mijn broeken knap die ik daar normaal voor gebruik. Ik had ergens een overal maar waar...
Nee sorry AH ik kom niet op mijn charmantst. Je moet het maar gewoon met ons doen zoals we zijn
Pfwiewwww. Dat voelt al beterquote:Op woensdag 8 december 2010 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klust helemaal niet lekker op hakken en in een rokje dus wees niet getreurd. Ik diep ook gewoon mijn oude meindls uit de schuur (niet op maandagochtend maar ergens deze week anders heb ik de hele dag koude voeten) en ik doe gewoon een wijde trui aan. Echt ik kom niet in korset.
Zoek er in elk geval wat beter weer voor uitquote:Als je dat wil zien spreken we wel een ander keertje af ElisaB![]()
* zweep op lijstje zetquote:en je dacht toch niet dat je kon toekijken he, we halen er maandag gewoon de zweep erover. Werken zou je
Verstandig; je kunt maar beter voorbereid zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef asfalthooligan het volgende:
nou dit word wat maandag # rent naar het altaar en slaat vast kruisje #
Ik mis nog een paar gezellige kussentjes op de bank! (niet dat ik die in de aanbieding heb, maar toch)quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
nee mijn bank is een soort caravanbank
dus opslag eronder
klein huisje maar wel bergmogelijkheden
voorbeeldje
[ afbeelding ]
Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaarquote:Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stelletje halve bootwerkers![]()
Heb net de dvd speler opgehaald, ziet er prima uit, ze waren alleen de gebruiksaanwijzing kwijt maar die is vast op internet te vinden indien nodig.
vrijdag de strijkplank midiset en burostoel dacht ik bij heerlen? Hij mag die schaaltjes ook hebben uit mn andere topic maar ik weet niet of je daar nog ruimte voor hebtquote:Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
Coolguy blijkt bij mijn werk op de hoek te wonen dus daar ga ik een dezer dagen langs om het dekbedovertrek op te pikken.Vrijdag ga ik de kerstboom en nog wat spul halen (dacht ik?, ik raak de draad kwijt!) en volgende week haal ik de tv op en dan maar eens kijken hoe alles in het ootootje past.
Nou en? Dan kan ie toch kiezen wat ie wil doen? DVDtje kijken, wat tv kijken, spelletje doen, nou, met dat kloteweer wat we nu hebben is dat denk ik geen overbodige luxe?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het jongetje is er 1x in de 2 weken een weekend he.. Anders weet ie straks van gekkigheid niet meer wat ie moet doen
klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaar
Kabel? Dat moet dan een Scart kabel zijn. Als je man die niet heeft heb ik er nog wel een denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.
Moet man nog even laten graaien in zijn vele kabeldozen, kabeltje zit er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |