abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2010 @ 00:42:10 #76
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89661686
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik diep mijn bouwhelm op, ja die heb ik ja, en ik weet echt nog niet waar ik in moet gaan klussen. Ben bang dat ik uit mijn broeken knap die ik daar normaal voor gebruik. Ik had ergens een overal maar waar...

Nee sorry AH ik kom niet op mijn charmantst. Je moet het maar gewoon met ons doen zoals we zijn ;)
Kom alsjeblieft niet té charmant, want dat kan écht niet :N
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89661750
ik zie het wel 2 tegen 1 is toch niet eerlijk verlies ik toch ga wel braaf in een hoekje zitten met jullie 2 in de buurt :o :+
  woensdag 8 december 2010 @ 00:45:10 #78
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89661757
Klust helemaal niet lekker op hakken en in een rokje dus wees niet getreurd. Ik diep ook gewoon mijn oude meindls uit de schuur (niet op maandagochtend maar ergens deze week anders heb ik de hele dag koude voeten) en ik doe gewoon een wijde trui aan. Echt ik kom niet in korset. Als je dat wil zien spreken we wel een ander keertje af ElisaB ;)

en je dacht toch niet dat je kon toekijken he, we halen er maandag gewoon de zweep erover. Werken zou je ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89661788
hahahaha je komen maar zoals julllie dat willen hoor boeit mij niks :)
  woensdag 8 december 2010 @ 01:00:26 #80
242204 YskaFredriksson
pi_89662062
Gelukkig maar ik heb wel eisen!

Een mooi grasmatje op je hoofd en een jurk aan ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89662069
hehehehehehehehe :+
  woensdag 8 december 2010 @ 01:01:05 #82
33954 ElisaB
pi_89662070
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Klust helemaal niet lekker op hakken en in een rokje dus wees niet getreurd. Ik diep ook gewoon mijn oude meindls uit de schuur (niet op maandagochtend maar ergens deze week anders heb ik de hele dag koude voeten) en ik doe gewoon een wijde trui aan. Echt ik kom niet in korset.
Pfwiewwww. Dat voelt al beter :+

quote:
Als je dat wil zien spreken we wel een ander keertje af ElisaB ;)
Zoek er in elk geval wat beter weer voor uit :X

quote:
en je dacht toch niet dat je kon toekijken he, we halen er maandag gewoon de zweep erover. Werken zou je ;)
* zweep op lijstje zet ^O^
pi_89662107
nou dit word wat maandag # rent naar het altaar en slaat vast kruisje # :o
  woensdag 8 december 2010 @ 01:04:42 #84
33954 ElisaB
pi_89662123
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef asfalthooligan het volgende:
nou dit word wat maandag # rent naar het altaar en slaat vast kruisje # :o
Verstandig; je kunt maar beter voorbereid zijn :D

Ik ga te bedde :W
pi_89662140
ik zo ook 6,30 gaat me wekker weer
truste :W
  woensdag 8 december 2010 @ 01:10:38 #86
242204 YskaFredriksson
pi_89662211
Slaap lekker allen ;)
pi_89666704
Stelletje halve bootwerkers *O*

Heb net de dvd speler opgehaald, ziet er prima uit, ze waren alleen de gebruiksaanwijzing kwijt maar die is vast op internet te vinden indien nodig. :Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89667987
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
nee mijn bank is een soort caravanbank
dus opslag eronder
klein huisje maar wel bergmogelijkheden

voorbeeldje

[ afbeelding ]
Ik mis nog een paar gezellige kussentjes op de bank! (niet dat ik die in de aanbieding heb, maar toch)
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 10:53:57 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89668019
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stelletje halve bootwerkers *O*

Heb net de dvd speler opgehaald, ziet er prima uit, ze waren alleen de gebruiksaanwijzing kwijt maar die is vast op internet te vinden indien nodig. :Y
Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaar :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_89669523
Coolguy blijkt bij mijn werk op de hoek te wonen dus daar ga ik een dezer dagen langs om het dekbedovertrek op te pikken. ^O^ Vrijdag ga ik de kerstboom en nog wat spul halen (dacht ik?, ik raak de draad kwijt!) en volgende week haal ik de tv op en dan maar eens kijken hoe alles in het ootootje past. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 december 2010 @ 11:43:52 #91
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89669888
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
Coolguy blijkt bij mijn werk op de hoek te wonen dus daar ga ik een dezer dagen langs om het dekbedovertrek op te pikken. ^O^ Vrijdag ga ik de kerstboom en nog wat spul halen (dacht ik?, ik raak de draad kwijt!) en volgende week haal ik de tv op en dan maar eens kijken hoe alles in het ootootje past. _O-
vrijdag de strijkplank midiset en burostoel dacht ik bij heerlen? Hij mag die schaaltjes ook hebben uit mn andere topic maar ik weet niet of je daar nog ruimte voor hebt _O-
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 11:51:36 #92
16180 crew  CoolGuy
pi_89670244
Hey, ik vraag me nu even af AH, jouw zoon, houdt hij van computerspelletjes? Want misschien dat iemand nog een oude xbox heeft staan of weet ik veel wat?

edit:
Die dvds heb ik opgestuurd zonder boxen, dus gewoon de schijfjes. Maar, misschien kan ik ook nog wel wat boxen regelen, dan print ik die hoesjes wel (wordt m'n printer ook nog eens gebruikt) en aangezien Cat22 dat dekbedovertrek komt halen kan ik die doosjes dan aan haar meegeven?

De nieuwe DVDs stuur ik dan gewoon alsnog naar je op AH, dan heb je die alvast, maar dan krijg je dus de 29e de boxen voor die DVDs? Of is dat geen idee?
pi_89670417
ok, in theorie heb ik nog wel een xbox liggen. Wel maar 1 controller. De andere is foetsie...

Maar hij ligt momenteel bij een vriend van me. En op zn vroegst heb ik deze maandag weer in mijn bezit.
Maar... Ik woon alles behalve in de buurt van AH.
En ik weet niet of Cat22? langs mijn huis kan komen gereden en wanneer ze naar AH gaan.

Maar AH mag em wat mij betreft zo hebben.
  woensdag 8 december 2010 @ 11:56:36 #94
242204 YskaFredriksson
pi_89670455
Het jongetje is er 1x in de 2 weken een weekend he.. Anders weet ie straks van gekkigheid niet meer wat ie moet doen :P
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 11:57:36 #95
16180 crew  CoolGuy
pi_89670495
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het jongetje is er 1x in de 2 weken een weekend he.. Anders weet ie straks van gekkigheid niet meer wat ie moet doen :P
Nou en? Dan kan ie toch kiezen wat ie wil doen? DVDtje kijken, wat tv kijken, spelletje doen, nou, met dat kloteweer wat we nu hebben is dat denk ik geen overbodige luxe? ;)

Daarnaast, misschien wil AH zelf wel een spelletje doen ;)
pi_89670532
ow BTW, als er interesse is, graag (ook) via pm even laten weten. Dat zie ik sneller als steeds in topics kijken enzo!
pi_89673316
Als je nog cd's en dvd's zoekt, stuur maar een PM met wat je zoekt.
Dan zal ik wel eens in de collectie graaien voor je.
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_89673906
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die heb je toch helemaal niet nodig? Lade open, dvdtje er in, lade dicht, en klaar :)
klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.
Moet man nog even laten graaien in zijn vele kabeldozen, kabeltje zit er niet bij.
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 13:57:58 #99
16180 crew  CoolGuy
pi_89675020
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

klopt maar ik kan niet bepalen of asfalt er de gebruiksaanwijzing bij wil.
Moet man nog even laten graaien in zijn vele kabeldozen, kabeltje zit er niet bij.
Kabel? Dat moet dan een Scart kabel zijn. Als je man die niet heeft heb ik er nog wel een denk ik :)
pi_89676093
Cool Guy, thanx
als man hem niet heeft stuur ik je wel een pbtje
(13.000 kabels of zo maar zal je altijd zien dat daar de goeie nooooooooit bij zit :? )
Wil dat ding wel compleet hebben voor asfalt natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')