Nouja misschien dat iemand anders er dan wakker van word die je uit je bed kan trappenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb ik hier nog niet hangen hahaha
betwijfel ofze wel helpen slaap te vast met de medicijnen
Hihi..T schoot me ook zomaar opeens te binnen..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:19 schreef asfalthooligan het volgende:
pfff dat weet ik zo niet eigenlijks hoor weinig van school ,want hij zit door de weeks in een leef groep huis
Zal ik morgen even voor je kijken welke het precies zijn? Je zult ongetwijfeld maten hebben in die dingenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
En wat wil je met de tapijttegels? In een patroon leggen? Wat voor kleur zal ik erbij halen?
Volgens mij zijn die dingen standaard 50 bij 50 cm :p heb in ieder geval geen andere afmetingen gezien.. Maar misschien is een fotootje handig zodat ik een vergelijkbare kleur en pool erbij kan halen. Of gewoon rood of geel :p voor het leuke effect.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik morgen even voor je kijken welke het precies zijn? Je zult ongetwijfeld maten hebben in die dingen
Zoeper! Ik zal ook nog even mijn gereedschapskistje nakijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Volgens mij zijn die dingen standaard 50 bij 50 cm :p heb in ieder geval geen andere afmetingen gezien.. Maar misschien is een fotootje handig zodat ik een vergelijkbare kleur en pool erbij kan halen. Of gewoon rood of geel :p voor het leuke effect.
Psstt... je fantasie neemt een loopje met jequote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef asfalthooligan het volgende:
dus beiden niet in een lederhozenpakje![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef asfalthooligan het volgende:
dus beiden niet in een lederhozenpakje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |