Die is online wel te vinden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Puala het volgende:
Jazeker. heteluch + gril of alleen hete lucht.
Bedenk me net alleen dat het boekje met de gebruiksaanwijzing niet meer in leven is..
Inderdaad! Merk en type is vaak voldoende!quote:
Waar woon je dan? Ik heb er ook nog 1 over namelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef Lastpost het volgende:
Jammer dat het zover weg is, die had ik meer dan goed kunnen gebruiken.
Ik woon in de omgeving van Rotterdam (Rhoon om precies te zijn).quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb er ook nog 1 over namelijk
Mmm.. Dan is Eindhoven dus ook nog best een stukkie...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik woon in de omgeving van Rotterdam (Rhoon om precies te zijn).
zit zij ook op fok?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef brunette82 het volgende:
pm onderweg, hier kan ik een vriendin blij mee maken
ik las zonet ff de FAQ. . .quote:
Maar het valt te proberen natuurlijkquote:- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
ooh, nee, sorry dat wist ik niet...regels zijn regels...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las zonet ff de FAQ. . .
[..]
Maar het valt te proberen natuurlijk
Ik zal het zeker onthouden! uit mijn hoofd zijn er nog meer fokkers met magnetrons in de aanbieding, maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef seasushi het volgende:
Ha!. mooi. Maar mochten de haken en ogen niet uit de weg geruimd kunnen worden houd ik mij aanbevolen.
Het gaat hier niet om een Fok'ker, dus wat mij betreft gaat de magnetron naar sallyquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef brunette82 het volgende:
pm onderweg, hier kan ik een vriendin blij mee maken
Oh echt? Dat is erg tofquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een Fok'ker, dus wat mij betreft gaat de magnetron naar sally
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |