Roel = held.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dikkevoor Roelio!
Maurice; goed bezig !!.
Ik stel voor dat de headers van FOK! gewoon veranderd worden in foto's van Roel. En dat is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut. De man verdient een gigantisch groot standbeeld.
Maurice![]()
.
Juist!! Maar dan wel met zijn oude Twitter foto want daar staat hij heel vrolijk op en die foto bevat veel kleurtjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de headers van FOK! gewoon veranderd worden in foto's van Roel. En dat is nog maar het begin.![]()
![]()
Heey jij hoort al richting spanje te zijnquote:
Ik zal er sws wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef Intrepidity het volgende:
By the by, is het geen idee om een 3FM topicmeet te organiseren in Eindhoven?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey jij hoort al richting spanje te zijn![]()
Je kunt geen dag zonder?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef themauster het volgende:
Na het werk nieuwe Home Cinema set kopen want de oude heeft er gister de brui aangegeven
Daarbij dienen de nieuwe versies van Internet Explorer, Firefox, Chrome en Opera gewoon in de standaard layout een foto van Roel te verwerken. De man kan niet genoeg worden geeerd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist!! Maar dan wel met zijn oude Twitter foto want daar staat hij heel vrolijk op en die foto bevat veel kleurtjes.
Amen !!!! Roelioquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Daarbij dienen de nieuwe versies van Internet Explorer, Firefox, Chrome en Opera gewoon in de standaard layout een foto van Roel te verwerken. De man kan niet genoeg worden geeerd.![]()
neej wij hebben thuis ook de kabelradio er ook op en om nou terug te gaan naar FM radio heb ik ook geen zin i daarnaast liggen er nog heel veel films klaar om bekeken te wordenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat doe je zelfs op een gewone pcquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:29 schreef alors het volgende:
niet weer doen die quotes, ik scroll me het apetyfus op mijn telefoon
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:29 schreef alors het volgende:
niet weer doen die quotes, ik scroll me het apetyfus op mijn telefoon
Doorademen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef Waalwijker het volgende:
Roel man, als jij weer aan 't werk gaat, WAT MOETEN WIJ DAN?!?!!?!??!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zelfs dat word lastig. Voor Hans.
Werken met die Hansel. Handel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Misschien dat jij even kan zeggen dat ik nou eens aan het werk moet gaan. Schiet niet op vandaag. Thee.koffie automaat maakt vandaag overuren.
Mee eens. Zo kun je nooit de fipo scoren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe topics tijdens mijn lunchpauze, het zou verboden moeten worden
quote:
Dan draag ik mijn Fipo op aan oh-ohquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens. Zo kun je nooit de fipo scoren.
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan draag ik mijn Fipo op aan oh-oh
quote:Laat die jaren 80 het werk doen om half 4!
Yes - Owner of a lonely heart
Frankie Goes to Hollywood - Relax
J Geils band - Centerfold
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Pino kan deze plaat waarderen en dat verdient toch wel enige vorm van respect.
YES!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Lees jij serieus al die onzin in dit topic terug?
Yeahquote:
Ik doe dr niet aan mee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Waalwijker het volgende:
Hans en Roel zijn toch wel de helden van dit topic. En de vorige 2378.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Waalwijker het volgende:
Hans en Roel zijn toch wel de helden van dit topic. En de vorige 2378.
Echte helden kunnen daar tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef themauster het volgende:
Hans en Roel moeten wel een zere reet hebben van al die veren in hun reet
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Feye... uhm, laat maar. Jan Kooijman.
Jij gaat naar de wedstrijd aldaar ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Pffff nog een uur. Zit er doorheen. Gelukkig morgen en overmorgen vrij want Milaan.
Si.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij gaat naar de wedstrijd aldaar ?
Joah. Vrees een afgang, maar je weet het maar nooit. Zeker na gisteren nietquote:
Ik zal er geen biertje minder om drinken vermoed ikquote:
Wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef alors het volgende:
gatverdamme dit valt me vies tegen van c en s
Dat ze If you dont know me by now in de Ben Saunders (quote:
Nee, meestal niet maar aangezien ik nog wel verwacht had dat iemand over mij zou lullen in de trant van 'waar blijft duck' etc.. vind ik toch wel lolquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Lees jij serieus al die onzin in dit topic terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand bekend met FAT32 NFTS ?FAT32 heeft een max bestandsformaat van 4GB, dus dat van die 9GB klopt wel. Converteren naar NTFS is dan een optie. Volgens mij (weet het vrij zeker) kan je daarna niet zomaar terug naar FAT32. Enige optie is dan om de partitie te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken. Waarom laat je het niet lekker NTFS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond!quote:
Wat Hans zegt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
FAT32 heeft een max bestandsformaat van 4GB, dus dat van die 9GB klopt wel. Converteren naar NTFS is dan een optie. Volgens mij (weet het vrij zeker) kan je daarna niet zomaar terug naar FAT32. Enige optie is dan om de partitie te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken. Waarom laat je het niet lekker NTFS?
haha!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Of zoals je dat een jaar geleden zou zeggen
[..]
Dat zijn nog vele dagen achter het stuur dan voor Chrisquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha!
en Chris Rea! gaaf nummer....
had ik al gezegd dat ik morgenavond de plugplaat doe?
had vanmiddag ineens Shared aan de telefoonquote:
Whehehequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had vanmiddag ineens Shared aan de telefoonAl weken geleden die plaat ingestuurd, volgens mij toen Corton naar Afrika ging. MAg ik zelfs praten met Rudy
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt, een nummer met zo'n stem moet je toch gewoon weigeren om te draaien.
ja, as echt heel raar. ben gewoon aan t werk, gsm gaat, onbekend nummer......"met 3rdRock" "met Shared van 3FM spreek je" ........."hé Shared!" net of ik haar al jaren kenquote:
Nee, het is een harde schijfquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Duck heeft nu inmiddels zijn pc in puin liggen?
Stoerquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, as echt heel raar. ben gewoon aan t werk, gsm gaat, onbekend nummer......"met 3rdRock" "met Shared van 3FM spreek je" ........."hé Shared!" net of ik haar al jaren ken
opnemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het is een harde schijf
Zit ik godverdomme een tufysfilm te kijken moet mn vader zo nodig DWDD kijkenhoe moet ik dan godgloeiendegodverdomme die film kijken, we hebben maar één digitaal tv
Nee, hij neemt al een andere film opquote:
downloaden of kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij neemt al een andere film op
welke film? en anders ff kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit ik godverdomme een tufysfilm te kijken moet mn vader zo nodig DWDD kijkenhoe moet ik dan godgloeiendegodverdomme die film kijken, we hebben maar één digitaal tv
Hij was over 15 minuten klaargeweestquote:
wie of welk persoon staat er trouwens in je avatar ??quote:
afgelopen ??quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was over 15 minuten klaargeweest
Geen idee hoe die heetquote:
film 1 . 2 ?? of wa?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heetik zat net 10 minuten te kijken
maar dan nog wil ik wel weten hoe hij afloopt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
wie of welk persoon staat er trouwens in je avatar ??
Wehehe dramaqueenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heetik zat net 10 minuten te kijken
maar dan nog wil ik wel weten hoe hij afloopt
ninja-edit..quote:
ja 1.1+ dus die een uur later loopt oid.. maarja ze waren lekker aan het vechten enzo bam bamquote:
iiiewquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorkant van de vorige plaat van de plugband van morgenavond
quote:
Die films worden toch bijna dagelijks herhaald gedurende een maand?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja 1.1+ dus die een uur later loopt oid.. maarja ze waren lekker aan het vechten enzo bam bam
Lastig jah! Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat op het plaatjequote:
http://www.film1.nl/films/36317-Undisputed-III-Redemption.html zoek maar uit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja 1.1+ dus die een uur later loopt oid.. maarja ze waren lekker aan het vechten enzo bam bam
Bring me the Horizon. bandnaam past wel bij me. ben eigenlijk te lui om naar de horizon te lopen, laat die maar hiernaartoe komen!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef CarolineVanZijl het volgende:
Het was wel een enorm avontuur om de boom hier te krijgen. But who needs a car when there's the #rozefiets. http://twitpic.com/3du08y
Hoera, yoearewinnerquote:
Je neemt toch wel op met 'Remco' mag ik hopen hè?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, as echt heel raar. ben gewoon aan t werk, gsm gaat, onbekend nummer......"met 3rdRock" "met Shared van 3FM spreek je" ........."hé Shared!" net of ik haar al jaren ken
yup. de 1e single van album "There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven let's keep it a secret" heet "It never ends" en is morgenavond plugplaat. clip staat eerder in dit topic. allemaal stemmen morgen! en ja stemmen!quote:
neuhquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je neemt toch wel op met 'Remco' mag ik hopen hè?
jaquote:
't zal wel een leuke gezellige plaat zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. de 1e single van album "There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven let's keep it a secret" heet "It never ends" en is morgenavond plugplaat. clip staat eerder in dit topic. allemaal stemmen morgen! en ja stemmen!
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Waalwijker het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef hole1988 het volgende:
de vriendin van Domien
[..]
WHO GIVES A FUCK?!
absoluut. een rustiek chanson voor bij t haardvuurquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
't zal wel een leuke gezellige plaat zijn
nou uhuhquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut. een rustiek chanson voor bij t haardvuur
dat is de plugplaat van ergens in januari 2009. 2 keer gedraaid op 3FM, daarna nooit meerquote:
wat een herriequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de plugplaat van ergens in januari 2009. 2 keer gedraaid op 3FM, daarna nooit meer
dat mag je vinden hoorquote:
en jij ook!quote:
nee nog niet, hebbie een linkje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie de veiling tv gezien van gerard ?
ik vind alleen dit: http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348209 maar geen filmpje...quote:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)iling-met-Veiling-TVquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind alleen dit: http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348209 maar geen filmpje...
mwoah, niet heel hilarisch vind ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)iling-met-Veiling-TV
juwelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, niet heel hilarisch vind ik
Jaa, wat een heldquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie de veiling tv gezien van gerard ?
Ik luister niet maar wat komt er voor in de plek?quote:
misschien moet die zanger eens de Trein naar Niemandsland nemen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien moeten die gasten van Train eens een nieuwe zanger nemen.
De Sisi scooter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister niet maar wat komt er voor in de plek?
of de 3es-3wieler!quote:
nu we het over treinen hebben..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien moeten die gasten van Train eens een nieuwe zanger nemen.
een Trein denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister niet maar wat komt er voor in de plek?
jumboquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
ik geloofde dat dit http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348196 iets met hun "nieuwe" actie te maken
edit: http://www.molblog.nl/ber(...)3fm-serious-request/
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. de 1e single van album "There is a hell, believe me I've seen it. There is a heaven let's keep it a secret" heet "It never ends" en is morgenavond plugplaat. clip staat eerder in dit topic. allemaal stemmen morgen! en ja stemmen!
en morgenavond mag deze jongen em pluggen!quote:
Jumboquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
ik geloofde dat dit http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_nieuws/5348196 iets met hun "nieuwe" actie te maken heeft.
edit: http://www.molblog.nl/ber(...)3fm-serious-request/
Dichtst bijste Jumbo:quote:
bazin...quote:
en ik kan hier in Emmen mijn kont niet keren of ik zie weer een super de boer (3 stuks)quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dichtst bijste Jumbo:
Makkum: 61,9 km
Dichtst bijste Super de Boer:
Vogelenzang, Den Burg (Texel) (Afstand: 14.1 km) (+ 30 minuten boot)
Nikadel, de Koog (Texel) (Afstand: 18.5 km) (+30 minuten boot)
Trambaan, Nieuwe Niedorp (Afstand: 23.5 km)
edit:
Albert Heijn:
Julianaplein 9
1781 HA
Den Helder
Meeuwenstraat 2
1781 XA
Den Helder
Marsdiepstraat 445
1784 AH
Den Helder
Vrede en Vrijheid 19
1785 RL
Den Helder
allemaal binnen 5km..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Kristel van Eijk heeft ook gewonnen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:34 schreef themauster het volgende:
Timur is uitgeroepen tot Bitches Bastard 2010 op de Radio Bitches Awards
oevre-award voor Harmke Pijpersquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kristel van Eijk heeft ook gewonnen..![]()
Kansloze reactie dit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Och, dat gezeur over de trein. Als een Vliegtuig niet omhooggaat of een weg glad is klaagt er niemand, maar als een trein niet rijd.. O o. Niet zo miepen allemaal, wees blij dat er een trein is
Ja hehe, ga dan ook niet zo dom reageren. Het is wel heel makkelijk om een reactie af te doen als kansloos zonder er op in te gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En deze reactie had ik ook kunnen voorspellen.
Nee, jou opmerking is lekker onderbouwd wil je zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja hehe, ga dan ook niet zo dom reageren. Het is wel heel makkelijk om een reactie af te doen als kansloos zonder er op in te gaan
eh.. ja. Maar goed, als je per sé meer wilt voordat je het waardig genoeg vind om te lezen.. Wat dacht je van de targets die de Regering elk jaar stelt voor ProRail, die worden elk jaar gewoon gehaald. Bovendien word er ook op ProRail gezeken voor vieze/kapotte treinen, terwijl dat de schuld van NS is. Zo goed genoeg? of doe je het nog steeds af met een kansloosquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, jou opmerking is lekker onderbouwd wil je zeggen.
De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eh.. ja. Maar goed, als je per sé meer wilt voordat je het waardig genoeg vind om te lezen.. Wat dacht je van de targets die de Regering elk jaar stelt voor ProRail, die worden elk jaar gewoon gehaald. Bovendien word er ook op ProRail gezeken voor vieze/kapotte treinen, terwijl dat de schuld van NS is. Zo goed genoeg? of doe je het nog steeds af met een kansloos
Dat vind ik ook en ik ben nu een sleutelhanger rijkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien moet die zanger eens de Trein naar Niemandsland nemen...
Het word net zo goed chaos als je zegt dat ze het OV moet mijden, want dan gaat iedereen met de auto en staan der Kilometers file, dus dat werkt net zo min. En zo'n situatie als met die sprinter is kut, maar dat is voor hun ook een crisissituatie, dus dan ben ik altijd al blij als er uberhaupt een trein ís. Dan maar krap.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.
Mooi stukje. Ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.
Het hele ding is dat zij pretenderen winterklaar te zijn, het dat de situaties van vorig jaar niet terugkomen, maar dat is dus níet het geval. En dan is het leuk dat ze me om 11 uur 's avonds op Utrecht Centraal gratis koffie geven, maar wat dachten ze ervan om er aan te werken dat ze wat meer treinen kunnen laten rijden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het word net zo goed chaos als je zegt dat ze het OV moet mijden, want dan gaat iedereen met de auto en staan der Kilometers file, dus dat werkt net zo min. En zo'n situatie als met die sprinter is kut, maar dat is voor hun ook een crisissituatie, dus dan ben ik altijd al blij als er uberhaupt een trein ís. Dan maar krap.
En ik met de autoquote:
Ik heb er geen last van deze winter, al mijn treinen hebben nog gereden dus daar kan ik sowieso al weinig klagen. En zover ik weet zijn er sowieso weinig problemen met de ijzel dit jaar. Dat jij dan net pech hebt is jammer, maar zoiets kan nou eenmaal gebeuren..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het hele ding is dat zij pretenderen winterklaar te zijn, het dat de situaties van vorig jaar niet terugkomen, maar dat is dus níet het geval. En dan is het leuk dat ze me om 11 uur 's avonds op Utrecht Centraal gratis koffie geven, maar wat dachten ze ervan om er aan te werken dat ze wat meer treinen kunnen laten rijden?
Nee dat is ideaal met die ijzel overalquote:
Daarom heb ik een auto met chauffeur!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee dat is ideaal met die ijzel overal
jij was de beller? leuk man! zo komen al deze topicspammers op de radiaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en ik ben nu een sleutelhanger rijker
morgen pas schat...morgen. rond kwart voor 12quote:
Okiedokie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
morgen pas schat...morgen. rond kwart voor 12
pure jaloezie bespeur ik.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef Waalwijker het volgende:
Waar blijft de slowchat tussen minthy en 3rdRock?
misschein is ie net pas op single uit?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
Deze plaat is toch al maanden oud ? Of maakt dat niet uit bij de single van de week ?
Lijkt me sterk haar nieuwste single "Cold War' is ook alweer een tijdje uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschein is ie net pas op single uit?
dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk haar nieuwste single "Cold War' is ook alweer een tijdje uit.
lief zijn voor Shared! anders mag ik morgen misschien niet met haar en Rudy praten....;)quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Sharid, houd nou eens je mond als iemand aan het praten is.
Shared? Wiesda?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet
[..]
lief zijn voor Shared! anders mag ik morgen misschien niet met haar en Rudy praten....;)
Sharid....god, ik typ die naam steeds verkeerdquote:
ach Ramon houd aan zijn gekregen playlist.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee keer RHCP in nog geen half uur
Bedankt voor de mededeling, kan ik inschakelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 06:10 schreef hole1988 het volgende:Giel ligt waarschijnlijk te slapen en is onbereikbaar Michiel is er nu
Ceequote:Op woensdag 8 december 2010 07:23 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Heyyyy Michiel op de radio!
Och ja, Mismontreal had vorig jaar dat kerstnummer. Ik ruik de dennenaalden weer maar ze stinken vreemd genoeg.
Ceequote:Op woensdag 8 december 2010 07:23 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Heyyyy Michiel op de radio!
Och ja, Mismontreal had vorig jaar dat kerstnummer. Ik ruik de dennenaalden weer maar ze stinken vreemd genoeg.
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Paul het volgende:
Timur Perlin verkozen tot beste Radio-dj
![]()
![]()
Michiel zal wel het dichtste bij wonen en is zijn vaste vervanger. Dat denk ik iig.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Giel, sukkel
Maar hoe kon Michiel hem zo snel vervangen? Was hij al aan het werk ofzo?
Jepquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij was de beller? leuk man! zo komen al deze topicspammers op de radia
A moi man !quote:Op woensdag 8 december 2010 07:31 schreef Pino112 het volgende:
Aaaaah Hansel!
Gutemorgen herr Hansel!
Wollst du auch Kaffee?
Michiel werkt altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 08:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Giel, sukkel
Idem hier!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geweldige ochtendshow voor de verandering, gebeurt niet vaak dat ik hem van 6 uur tot nu aan laat staan, zou het door Michiel komen?
Haha ja dat weet ik nog goed. Een zeer bijzonder moment!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Kaleidoscoooooooooooooop in zn oooooooogs
![]()
Hansje Pansje, ik doe mn best om je niet teleur te stellen![]()
Ow ja, weet je nog van gisteren?
Mn fijne zet de radio aan en het fijne lied van Adele dat ik in mn hoofd heb knalt er uit momentje?
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik nog goed. Een zeer bijzonder moment!
Volgens mij is Giel er altijd op een bepaalde tijd, veel voor 6uur.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Giel, sukkel
Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. Hahaquote:Op woensdag 8 december 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanmorgen was echt helegaar het tegenovergestelde
Jamaar jamaar om dan je radio aan te zetten en dat die Miss Montreal dat hysterische kerstnummer krijst, sorry hoor, dat had ik echt niet verdiendquote:Op woensdag 8 december 2010 08:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. Haha.
Dat is nog eens goede informatiequote:Op woensdag 8 december 2010 08:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is Giel er altijd op een bepaalde tijd, veel voor 6uur.
Om 5.40u stond op Hyves dat Michiel opgebeld is, dus kon ie toen mooi naar de studio gaan.
Haha dat is wel heel kud natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar om dan je radio aan te zetten en dat die Miss Montreal dat hysterische kerstnummer krijst, sorry hoor, dat had ik echt niet verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |