Whehehequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had vanmiddag ineens Shared aan de telefoonAl weken geleden die plaat ingestuurd, volgens mij toen Corton naar Afrika ging. MAg ik zelfs praten met Rudy
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt, een nummer met zo'n stem moet je toch gewoon weigeren om te draaien.
ja, as echt heel raar. ben gewoon aan t werk, gsm gaat, onbekend nummer......"met 3rdRock" "met Shared van 3FM spreek je" ........."hé Shared!" net of ik haar al jaren kenquote:
Nee, het is een harde schijfquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Duck heeft nu inmiddels zijn pc in puin liggen?
Stoerquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, as echt heel raar. ben gewoon aan t werk, gsm gaat, onbekend nummer......"met 3rdRock" "met Shared van 3FM spreek je" ........."hé Shared!" net of ik haar al jaren ken
opnemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het is een harde schijf
Zit ik godverdomme een tufysfilm te kijken moet mn vader zo nodig DWDD kijkenhoe moet ik dan godgloeiendegodverdomme die film kijken, we hebben maar één digitaal tv
Nee, hij neemt al een andere film opquote:
downloaden of kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij neemt al een andere film op
welke film? en anders ff kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, het is een harde schijf
Zit ik godverdomme een tufysfilm te kijken moet mn vader zo nodig DWDD kijkenhoe moet ik dan godgloeiendegodverdomme die film kijken, we hebben maar één digitaal tv
Hij was over 15 minuten klaargeweestquote:
wie of welk persoon staat er trouwens in je avatar ??quote:
afgelopen ??quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was over 15 minuten klaargeweest
Geen idee hoe die heetquote:
film 1 . 2 ?? of wa?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heetik zat net 10 minuten te kijken
maar dan nog wil ik wel weten hoe hij afloopt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
wie of welk persoon staat er trouwens in je avatar ??
Wehehe dramaqueenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heetik zat net 10 minuten te kijken
maar dan nog wil ik wel weten hoe hij afloopt
ninja-edit..quote:
ja 1.1+ dus die een uur later loopt oid.. maarja ze waren lekker aan het vechten enzo bam bamquote:
iiiewquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorkant van de vorige plaat van de plugband van morgenavond
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |