Roel = held.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dikkevoor Roelio!
Maurice; goed bezig !!.
Ik stel voor dat de headers van FOK! gewoon veranderd worden in foto's van Roel. En dat is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut. De man verdient een gigantisch groot standbeeld.
Maurice![]()
.
Juist!! Maar dan wel met zijn oude Twitter foto want daar staat hij heel vrolijk op en die foto bevat veel kleurtjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat de headers van FOK! gewoon veranderd worden in foto's van Roel. En dat is nog maar het begin.![]()
![]()
Heey jij hoort al richting spanje te zijnquote:
Ik zal er sws wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef Intrepidity het volgende:
By the by, is het geen idee om een 3FM topicmeet te organiseren in Eindhoven?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey jij hoort al richting spanje te zijn![]()
Je kunt geen dag zonder?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef themauster het volgende:
Na het werk nieuwe Home Cinema set kopen want de oude heeft er gister de brui aangegeven
Daarbij dienen de nieuwe versies van Internet Explorer, Firefox, Chrome en Opera gewoon in de standaard layout een foto van Roel te verwerken. De man kan niet genoeg worden geeerd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist!! Maar dan wel met zijn oude Twitter foto want daar staat hij heel vrolijk op en die foto bevat veel kleurtjes.
Amen !!!! Roelioquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Daarbij dienen de nieuwe versies van Internet Explorer, Firefox, Chrome en Opera gewoon in de standaard layout een foto van Roel te verwerken. De man kan niet genoeg worden geeerd.![]()
neej wij hebben thuis ook de kabelradio er ook op en om nou terug te gaan naar FM radio heb ik ook geen zin i daarnaast liggen er nog heel veel films klaar om bekeken te wordenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat doe je zelfs op een gewone pcquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:29 schreef alors het volgende:
niet weer doen die quotes, ik scroll me het apetyfus op mijn telefoon
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:29 schreef alors het volgende:
niet weer doen die quotes, ik scroll me het apetyfus op mijn telefoon
Doorademen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef Waalwijker het volgende:
Roel man, als jij weer aan 't werk gaat, WAT MOETEN WIJ DAN?!?!!?!??!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zelfs dat word lastig. Voor Hans.
Werken met die Hansel. Handel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Misschien dat jij even kan zeggen dat ik nou eens aan het werk moet gaan. Schiet niet op vandaag. Thee.koffie automaat maakt vandaag overuren.
Mee eens. Zo kun je nooit de fipo scoren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe topics tijdens mijn lunchpauze, het zou verboden moeten worden
quote:
Dan draag ik mijn Fipo op aan oh-ohquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens. Zo kun je nooit de fipo scoren.
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan draag ik mijn Fipo op aan oh-oh
quote:Laat die jaren 80 het werk doen om half 4!
Yes - Owner of a lonely heart
Frankie Goes to Hollywood - Relax
J Geils band - Centerfold
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Pino kan deze plaat waarderen en dat verdient toch wel enige vorm van respect.
YES!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Lees jij serieus al die onzin in dit topic terug?
Yeahquote:
Ik doe dr niet aan mee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Waalwijker het volgende:
Hans en Roel zijn toch wel de helden van dit topic. En de vorige 2378.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Waalwijker het volgende:
Hans en Roel zijn toch wel de helden van dit topic. En de vorige 2378.
Echte helden kunnen daar tegen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef themauster het volgende:
Hans en Roel moeten wel een zere reet hebben van al die veren in hun reet
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Feye... uhm, laat maar. Jan Kooijman.
Jij gaat naar de wedstrijd aldaar ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Pffff nog een uur. Zit er doorheen. Gelukkig morgen en overmorgen vrij want Milaan.
Si.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij gaat naar de wedstrijd aldaar ?
Joah. Vrees een afgang, maar je weet het maar nooit. Zeker na gisteren nietquote:
Ik zal er geen biertje minder om drinken vermoed ikquote:
Wat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef alors het volgende:
gatverdamme dit valt me vies tegen van c en s
Dat ze If you dont know me by now in de Ben Saunders (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |