Ach, met de muziek is weinig mis. Jammer dat er steeds iemand tussen de muziek door lult (en dan gaat 't vooral om wát en de manier waarop).quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben nu alweer klaar met Domien. Wat mis ik de oude programmering
AV was echt geweldig. Mis het ook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben nu alweer klaar met Domien. Wat mis ik de oude programmering
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwoah, Gerard was wel toe aan een nieuw programma, maar ik had liever iemand anders gezien op 10-12.
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.
Dat Gerard aan wat nieuws toe was ben ik met je eens, maar had Paul en Gerard dan geruild ofzo, en Rob gehouden.
Domien meent bij élk nummer de complete wikipedia voor te lezen. Nee, dat maakt het echt enorm spannendquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Al dat serieuze gelul van Domien en Paul word ik zo moe van. Nou hoeft het ook niet zo 'melig' te worden als Coen en Sander. Maar het is nu zo saai gewoon.
Dat Gerard aan wat nieuws toe was ben ik met je eens, maar had Paul en Gerard dan geruild ofzo, en Rob gehouden.
Jij luistert nog?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kerstmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Vind je? Ik hoorde net 'Jesse' van Joshua Kadison.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
LimpBizkit
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaaddodender wordt het niet.
Als ik er zo last van had als jou was ik allang weggezapt naar een andere radiozender ipv elke dag er over te klagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien meent bij élk nummer de complete wikipedia voor te lezen. Nee, dat maakt het echt enorm spannend![]()
. Who gives a fuck? Hebben dj's ook een baas door wie ze worden aan-/bijgestuurd?
Radio 2?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik er zo last van had als jou was ik allang weggezapt naar een andere radiozender ipv elke dag er over te klagen
Er is meer en aangezien er internet bestaat heb je keuze genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |