Ceequote:Op woensdag 8 december 2010 07:23 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Heyyyy Michiel op de radio!
Och ja, Mismontreal had vorig jaar dat kerstnummer. Ik ruik de dennenaalden weer maar ze stinken vreemd genoeg.
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef Paul het volgende:
Timur Perlin verkozen tot beste Radio-dj
![]()
![]()
Michiel zal wel het dichtste bij wonen en is zijn vaste vervanger. Dat denk ik iig.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Giel, sukkel
Maar hoe kon Michiel hem zo snel vervangen? Was hij al aan het werk ofzo?
Jepquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij was de beller? leuk man! zo komen al deze topicspammers op de radia
A moi man !quote:Op woensdag 8 december 2010 07:31 schreef Pino112 het volgende:
Aaaaah Hansel!
Gutemorgen herr Hansel!
Wollst du auch Kaffee?
Michiel werkt altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 08:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Giel, sukkel
Idem hier!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geweldige ochtendshow voor de verandering, gebeurt niet vaak dat ik hem van 6 uur tot nu aan laat staan, zou het door Michiel komen?
Haha ja dat weet ik nog goed. Een zeer bijzonder moment!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Kaleidoscoooooooooooooop in zn oooooooogs
![]()
Hansje Pansje, ik doe mn best om je niet teleur te stellen![]()
Ow ja, weet je nog van gisteren?
Mn fijne zet de radio aan en het fijne lied van Adele dat ik in mn hoofd heb knalt er uit momentje?
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik nog goed. Een zeer bijzonder moment!
Volgens mij is Giel er altijd op een bepaalde tijd, veel voor 6uur.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:03 schreef Kanariegeel het volgende:
Giel, sukkel
Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. Hahaquote:Op woensdag 8 december 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanmorgen was echt helegaar het tegenovergestelde
Jamaar jamaar om dan je radio aan te zetten en dat die Miss Montreal dat hysterische kerstnummer krijst, sorry hoor, dat had ik echt niet verdiendquote:Op woensdag 8 december 2010 08:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn. Haha.
Dat is nog eens goede informatiequote:Op woensdag 8 december 2010 08:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is Giel er altijd op een bepaalde tijd, veel voor 6uur.
Om 5.40u stond op Hyves dat Michiel opgebeld is, dus kon ie toen mooi naar de studio gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |