pure jaloezie bespeur ik.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef Waalwijker het volgende:
Waar blijft de slowchat tussen minthy en 3rdRock?
misschein is ie net pas op single uit?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:09 schreef Paul-89 het volgende:
Deze plaat is toch al maanden oud ? Of maakt dat niet uit bij de single van de week ?
Lijkt me sterk haar nieuwste single "Cold War' is ook alweer een tijdje uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschein is ie net pas op single uit?
dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk haar nieuwste single "Cold War' is ook alweer een tijdje uit.
lief zijn voor Shared! anders mag ik morgen misschien niet met haar en Rudy praten....;)quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Sharid, houd nou eens je mond als iemand aan het praten is.
Shared? Wiesda?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet
[..]
lief zijn voor Shared! anders mag ik morgen misschien niet met haar en Rudy praten....;)
Sharid....god, ik typ die naam steeds verkeerdquote:
ach Ramon houd aan zijn gekregen playlist.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee keer RHCP in nog geen half uur
Bedankt voor de mededeling, kan ik inschakelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 06:10 schreef hole1988 het volgende:Giel ligt waarschijnlijk te slapen en is onbereikbaar Michiel is er nu
Ceequote:Op woensdag 8 december 2010 07:23 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Heyyyy Michiel op de radio!
Och ja, Mismontreal had vorig jaar dat kerstnummer. Ik ruik de dennenaalden weer maar ze stinken vreemd genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |