Nee, jou opmerking is lekker onderbouwd wil je zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja hehe, ga dan ook niet zo dom reageren. Het is wel heel makkelijk om een reactie af te doen als kansloos zonder er op in te gaan
eh.. ja. Maar goed, als je per sé meer wilt voordat je het waardig genoeg vind om te lezen.. Wat dacht je van de targets die de Regering elk jaar stelt voor ProRail, die worden elk jaar gewoon gehaald. Bovendien word er ook op ProRail gezeken voor vieze/kapotte treinen, terwijl dat de schuld van NS is. Zo goed genoeg? of doe je het nog steeds af met een kansloosquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee, jou opmerking is lekker onderbouwd wil je zeggen.
De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eh.. ja. Maar goed, als je per sé meer wilt voordat je het waardig genoeg vind om te lezen.. Wat dacht je van de targets die de Regering elk jaar stelt voor ProRail, die worden elk jaar gewoon gehaald. Bovendien word er ook op ProRail gezeken voor vieze/kapotte treinen, terwijl dat de schuld van NS is. Zo goed genoeg? of doe je het nog steeds af met een kansloos
Dat vind ik ook en ik ben nu een sleutelhanger rijkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien moet die zanger eens de Trein naar Niemandsland nemen...
Het word net zo goed chaos als je zegt dat ze het OV moet mijden, want dan gaat iedereen met de auto en staan der Kilometers file, dus dat werkt net zo min. En zo'n situatie als met die sprinter is kut, maar dat is voor hun ook een crisissituatie, dus dan ben ik altijd al blij als er uberhaupt een trein ís. Dan maar krap.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.
Mooi stukje. Ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.
Het hele ding is dat zij pretenderen winterklaar te zijn, het dat de situaties van vorig jaar niet terugkomen, maar dat is dus níet het geval. En dan is het leuk dat ze me om 11 uur 's avonds op Utrecht Centraal gratis koffie geven, maar wat dachten ze ervan om er aan te werken dat ze wat meer treinen kunnen laten rijden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het word net zo goed chaos als je zegt dat ze het OV moet mijden, want dan gaat iedereen met de auto en staan der Kilometers file, dus dat werkt net zo min. En zo'n situatie als met die sprinter is kut, maar dat is voor hun ook een crisissituatie, dus dan ben ik altijd al blij als er uberhaupt een trein ís. Dan maar krap.
En ik met de autoquote:
Ik heb er geen last van deze winter, al mijn treinen hebben nog gereden dus daar kan ik sowieso al weinig klagen. En zover ik weet zijn er sowieso weinig problemen met de ijzel dit jaar. Dat jij dan net pech hebt is jammer, maar zoiets kan nou eenmaal gebeuren..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het hele ding is dat zij pretenderen winterklaar te zijn, het dat de situaties van vorig jaar niet terugkomen, maar dat is dus níet het geval. En dan is het leuk dat ze me om 11 uur 's avonds op Utrecht Centraal gratis koffie geven, maar wat dachten ze ervan om er aan te werken dat ze wat meer treinen kunnen laten rijden?
Nee dat is ideaal met die ijzel overalquote:
Daarom heb ik een auto met chauffeur!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee dat is ideaal met die ijzel overal
jij was de beller? leuk man! zo komen al deze topicspammers op de radiaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en ik ben nu een sleutelhanger rijker
morgen pas schat...morgen. rond kwart voor 12quote:
Okiedokie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
morgen pas schat...morgen. rond kwart voor 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |