abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89654450
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Ja hehe, ga dan ook niet zo dom reageren. Het is wel heel makkelijk om een reactie af te doen als kansloos zonder er op in te gaan :')
Nee, jou opmerking is lekker onderbouwd wil je zeggen. :')
Hitradio 3.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:26:07 #227
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_89654581
Drive Like Maria - I'm On A Train
pi_89654614
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:23 schreef Waalwijker het volgende:

[..]

Nee, jou opmerking is lekker onderbouwd wil je zeggen. :')
eh.. ja. Maar goed, als je per sé meer wilt voordat je het waardig genoeg vind om te lezen.. Wat dacht je van de targets die de Regering elk jaar stelt voor ProRail, die worden elk jaar gewoon gehaald. Bovendien word er ook op ProRail gezeken voor vieze/kapotte treinen, terwijl dat de schuld van NS is. Zo goed genoeg? of doe je het nog steeds af met een kansloos :O
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_89654810
Whitest boy Alive *O*
pi_89654876
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

eh.. ja. Maar goed, als je per sé meer wilt voordat je het waardig genoeg vind om te lezen.. Wat dacht je van de targets die de Regering elk jaar stelt voor ProRail, die worden elk jaar gewoon gehaald. Bovendien word er ook op ProRail gezeken voor vieze/kapotte treinen, terwijl dat de schuld van NS is. Zo goed genoeg? of doe je het nog steeds af met een kansloos :O
De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.
Hitradio 3.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:31:13 #231
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_89654917
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

misschien moet die zanger eens de Trein naar Niemandsland nemen...
Dat vind ik ook en ik ben nu een sleutelhanger rijker :P
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_89655222
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:

[..]

De NS en ProRail hebben hun zaken NIET voor elkaar, klaar. Het is heel simpel: als je niet kunt garanderen dat je met het winterse weer kunt rijden, dan meld je dat. Mensen zonder OV-chipkaart betalen zich blauw aan die dure kaartjes, en je hebt geen zekerheid of je je bestemming uberhaupt wel zult bereiken. Als je zegt: wij zijn winterklaar, dan moet dat gerotzooi van de afgelopen weken gewoon niet mogelijk zijn. Punt. Als je het allemaal niet kunt regelen dan zeg je maar; mensen, wij kunnen niet garanderen dat we met dit winterse weer rijden, dus mijdt het openbaar vervoer. Maar nee, zij zijn winterklaar. Dus iedereen 's ochtends naar het station en het is één grote chaos. Afgelopen weekend ook. Ik moest van Utrecht naar Den Bosch, en ze hebben op de late zaterdagavond één Sprinter (!) ingezet, waardoor ik op een halve meter ruimte mezelf tussen allerlei mensen in moest proppen om überhaupt thuis te komen. En daar betaal ik dan voor! Joe.
Het word net zo goed chaos als je zegt dat ze het OV moet mijden, want dan gaat iedereen met de auto en staan der Kilometers file, dus dat werkt net zo min. En zo'n situatie als met die sprinter is kut, maar dat is voor hun ook een crisissituatie, dus dan ben ik altijd al blij als er uberhaupt een trein ís. Dan maar krap.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:36:44 #233
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_89655289
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:30 schreef Waalwijker het volgende:

[..]

Mooi stukje. Ben onder de indruk.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 december 2010 @ 22:37:20 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89655322
Slaapgast *O*
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 december 2010 @ 22:37:51 #235
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89655365
Willie Wartaal! _O_
pi_89655445
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Mooi stukje. Ben onder de indruk.
Hans _O- _O-
Hitradio 3.
pi_89655518
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Het word net zo goed chaos als je zegt dat ze het OV moet mijden, want dan gaat iedereen met de auto en staan der Kilometers file, dus dat werkt net zo min. En zo'n situatie als met die sprinter is kut, maar dat is voor hun ook een crisissituatie, dus dan ben ik altijd al blij als er uberhaupt een trein ís. Dan maar krap.
Het hele ding is dat zij pretenderen winterklaar te zijn, het dat de situaties van vorig jaar niet terugkomen, maar dat is dus níet het geval. En dan is het leuk dat ze me om 11 uur 's avonds op Utrecht Centraal gratis koffie geven, maar wat dachten ze ervan om er aan te werken dat ze wat meer treinen kunnen laten rijden?
Hitradio 3.
pi_89655547
Willie Wartaal slaapgast? nee he :{
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:41:10 #239
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_89655569
Daarom ga ik met de fiets!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_89655594
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Willie Wartaal! _O_
:r :r :r.
pi_89655616
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
En ik met de auto ;)
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_89655697
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
Willie Wartaal slaapgast? nee he :{
Matig :{
pi_89655719
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:

[..]

Het hele ding is dat zij pretenderen winterklaar te zijn, het dat de situaties van vorig jaar niet terugkomen, maar dat is dus níet het geval. En dan is het leuk dat ze me om 11 uur 's avonds op Utrecht Centraal gratis koffie geven, maar wat dachten ze ervan om er aan te werken dat ze wat meer treinen kunnen laten rijden?
Ik heb er geen last van deze winter, al mijn treinen hebben nog gereden dus daar kan ik sowieso al weinig klagen. En zover ik weet zijn er sowieso weinig problemen met de ijzel dit jaar. Dat jij dan net pech hebt is jammer, maar zoiets kan nou eenmaal gebeuren..
pi_89655742
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Nee dat is ideaal met die ijzel overal _O-
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:44:06 #245
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_89655774
http://www.denhelderactue(...)gs-helderse-zeedijk/

Fucking gruwelijk en dan vragen ze tussen de 35 en 100 ¤ om op de dijk te komen! dat kan toch niet :N
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:44:34 #246
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_89655809
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Nee dat is ideaal met die ijzel overal _O-
Daarom heb ik een auto met chauffeur!
pi_89657042
Is Rock al op de antenne geweest ?
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:04:15 #248
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_89657065
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook en ik ben nu een sleutelhanger rijker :P
jij was de beller? leuk man! zo komen al deze topicspammers op de radia :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:04:33 #249
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_89657082
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Paul-89 het volgende:
Is Rock al op de antenne geweest ?
morgen pas schat...morgen. rond kwart voor 12 :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_89657093
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

morgen pas schat...morgen. rond kwart voor 12 :)
Okiedokie. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')