Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat klinkt meer alsof je een koffiemok hebt laten vallen en nu door de scherven heen loopt met je blote voeten.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof je een koffiemok hebt laten vallen en nu door de scherven heen loopt met je blote voeten.
ik heb geen mokquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof je een koffiemok hebt laten vallen en nu door de scherven heen loopt met je blote voeten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
En zo hoort het ookZelfs bij de pannenkoeken!
want hij viel kapotquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een update van mijn Desire, moment.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier iemand met Vodafone toevallig? Ik kan geen vaste nummers meer bellen
Met stroop, veel stroopquote:
hier werkt het welquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier iemand met Vodafone toevallig? Ik kan geen vaste nummers meer bellen
zo zoet dat ik pijn in mijn kiezen krijgquote:
Ja ik ook, vervloekte hoerezooi. Duurt een uur of zo manquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een update van mijn Desire, moment.
Nee, gezonde geluidsbronquote:
Ik ben al scheel door het maken alleenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo zoet dat ik pijn in mijn kiezen krijg
nogmaals, hier werkt het wel gewoonquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, vervloekte hoerezooi. Duurt een uur of zo man![]()
Maar daar ligt het niet aan. Mijn pa belde mij eerst en die heeft geen HTC. Vodafone mobiel kan geen vaste nummers bereiken nu. Zal wel eennetwerkstoring bij Vodafone zijn dan
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo zoet dat ik pijn in mijn kiezen krijg
Raar. Heb je prepaid of zo dan? Niet dat dat wat uit zou moeten maken, maar okeequote:
nee een abo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar. Heb je prepaid of zo dan? Niet dat dat wat uit zou moeten maken, maar okee
Daar zijn ze in Scandinavië goed in jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.
Zo zoet dat het zelfs smerig werd.
ik houd sowsieso niet van heel zoet of zoetquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb in Zweden gebak gehad dat dus echt zo zoet was.
Zo zoet dat het zelfs smerig werd.
quote:
Nu is ie uitgerekt omdat je plaatje niet 60x60 wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mag/ kan het taartje nog iets naar beneden in het plaatje?
zoals ie nu ook is?![]()
![]()
Oh, moet ik het origineel even zoeken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu is ie uitgerekt omdat je plaatje niet 60x60 was
maar dat kan geregeld worden hoor
Neuhquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, moet ik het origineel even zoeken?
nog even getest ook met ziggo vast, kpn vast en tele2 vast werkt het gewoon vanaf vodafonequote:
Papjeeequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Revolutie? Wikileaks documenten #8: Met support van mirrors en Anon
Ahhhhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Kiek tan, hier was ik 17:
[ afbeelding ]
papierquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Het zag er heel lekker uit maar het was niet te knagen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar zijn ze in Scandinavië goed in ja
ik had in Noorwegen chocoladesnoepje waar mijn kiezen nu nog om huilen
Ik ben gek op zoet maar dit was echt overdreven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd sowsieso niet van heel zoet of zoet
picsquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik was heel schattig toen ik nog 17 was, nu ben ik 18 en stoer.
piertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffieleuters
Hier was ik 17:quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik 17 was was ik echt zo mager als MPGquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik 17 was was ik ook slank.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik 17 was was ik echt zo mager als MPGWie kan zich dat voorstellen?
schattigquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik 17.
En ik heb nog geen foto's van 18 volgens mij.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik 17 was was ik ook slank.En ik ben nu maar 1 jaar verder.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik 17.
En ik heb nog geen foto's van 18 volgens mij.
Muckyquote:
"Kijk mij eens 40 zijn"quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, de jongste foto op mijn laptop is van toen ik 20 was, voor 17 moet ik lades overhoop gaan halen denk ik
ik zou die moeten inscannenquote:
en hoeveel kilo zwaarder?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik 17 was was ik ook slank.En ik ben nu maar 1 jaar verder.
Die ik postte was ook een foto van een foto.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou die moeten inscannen
GF!quote:
Ja ik ook. Ook in de tijd dat ik bij de efteling continu frikkedele en zo stond weg te stouwen. Totdat ik bier ging drinken, toen ging het hardquote:
PeZuquote:
die van mij zitten ergens in een fotoalbum in de kelder denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die ik postte was ook een foto van een foto.
mja bij mij dus ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ook in de tijd dat ik bij de efteling continu frikkedele en zo stond weg te stouwen. Totdat ik bier ging drinken, toen ging het hard
Hoe ist nou?quote:
Nee gekquote:
ik nietquote:
Toen ik een zittend beroep kreeg, toen ging het bij mij hard.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ook in de tijd dat ik bij de efteling continu frikkedele en zo stond weg te stouwen. Totdat ik bier ging drinken, toen ging het hard
dat is veelquote:
komt gelijk een stroom van foto's losquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik dacht ik post gezellig een vet oude foto
Goed! Ik heb vakantie en sinds WikiLeaks kom ik bijna niet meer buitenquote:
Kewlquote:
ik stem maar niet denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, die verkiezingen zijn maar lastig.
Jullie passen niet allemaal bij de liefste user
Ik heb permanent vakantie en KSC is altijd gezelligquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vakantie en sinds WikiLeaks kom ik bijna niet meer buiten
Hoest met jou? Nog gezellig in de KSC?
nou ja, eerder wat complexjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
komt gelijk een stroom van foto's los
enferquote:
aaah cutequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
![]()
ik heb nog wel een oude foto van mezelf:
[ afbeelding ]
Foto van de peuterspeelzaal, ik was hier 3![]()
Awwwwwquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
![]()
[ afbeelding ]
ahhhhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahaha, hoe oud wat je daar?quote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, eerder wat complexjes![]()
die foto's vind ik tof![]()
![]()
jij
ach man, klets nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
toen ik 17 was waren er nog nog geen camera's
Best lastig hequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Gfquote:
Cool tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
komt gelijk een stroom van foto's los
Hhaa ja echt he XD Hoe ik daar lach ookquote:
XDquote:
Ja, toen was ik nog liefquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ahhhhh
[..]
hahaha, hoe oud wat je daar?
[..]
Ook dat ja
Had je nog nooit een foto van mijn gezien?
dan maak je daar toch een foto vanquote:
mag niet, verboden te flitsenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan maak je daar toch een foto van
18 ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ahhhhh
[..]
hahaha, hoe oud wat je daar?
[..]
Ook dat ja
Wij zijn ook niet allemaal liefquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
NEE!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Muck het volgende:
Ook dat ja
Haha joah. Soms hoor. Voor mijn patiënten nooit.quote:
Oh, maar dat mag ook wel zonder lief te doen hoor, als je maar skills hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zijn ook niet allemaal lief
Wij zijn slijmerds omdat we seks met jou willen
patiënten moeten gewoon soms een klap met een schep krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha joah. Soms hoor. Voor mijn patiënten nooit.![]()
![]()
Nee, ik ben heul lief.
Jouw muts is echt heel mooi roze en zachtquote:
met flapjes zekerquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw muts is echt heel mooi roze en zacht
Oh, dat is wel heel vervelendquote:
nee, wel interessante gaatjesquote:
En toch wil ik jou wel als zusterquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik ben heul lief.
veel koffie en niks te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Panda72 het volgende:
Jullie lullen veels te veel en veels te snel.
Hey Beertjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw muts is echt heel mooi roze en zacht
sommige moet je ook hard aanpakkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik ben heul lief.
ooh lekker friemelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, wel interessante gaatjes
Ja, sommige welquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
patiënten moeten gewoon soms een klap met een schep krijgen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En toch wil ik jou wel als zuster
Ach, people changequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
meest recente
dikke buik en dikke kop
was op elf fantasy fair in limburgquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Enfermera het volgende:
Ach, people changeLeuke foto! Op een festival?
Dat is wel lekkerquote:
niet helemaalquote:
Eigenlijk moet je als zuster dan zo'n soort nors Oostblok-nijlpaard zijn. Daar luisteren ze wel naarquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, sommige welDie bijvoorbeeld hun infuus er op de gang uitrukken, heel bloedbad, omdat ze naar huis willen
En dan nog denken dat ze ons niet tot last zijn
![]()
pandaquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef Panda72 het volgende:
Paar liter thee bij kieperenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:
Oeh, dat is iets teveel suiker in m'n thee.
groter kopje pakkenquote:
barretjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
Wow! allemaal foto's ineens in het topique!
wel interressant..
Hey Barretjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
wel interressant..
Hoe zag jij eruit toen je 17 was?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
wel interressant..
hoooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
wel interressant..
afwassenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb ik niet, althans niet schoon.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zag jij eruit toen je 17 was?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zag jij eruit toen je 17 was?
wat leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
Speciaal voor Esté iets recentere foto's:
2007:
[ afbeelding ]
2008:
[ afbeelding ]
Later in 2008, knoeien met ijs met DaMart:
[ afbeelding ]
januari 2009:
[ afbeelding ]
Niets van 2010 te vinden
Je zou nog een foto maken van je haarquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
2007:
[ afbeelding ]
2008:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
januari 2009:
[ afbeelding ]
Niets van 2010 te vinden
Kloptquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je zou nog een foto maken van je haar
Maar zeker wel
Wel. Die ene bij de Vogel Rok waar je ongeveer 97 cm bentquote:
Ik ben heel blij dat ik mijn eigen kleur weer terug hebquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een emo-fase gehad. Maar toen had ik wel heel mooi haar. Nu is het lichter om een of andere reden.
ja maar jij zei gisteren avond dat je het vandaag zou doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Zal ik dat TJ laten doen dit weekend?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je als zuster dan zo'n soort nors Oostblok-nijlpaard zijn. Daar luisteren ze wel naarNiet naar mooie schattige enfermerel
Ben ik blij dat ik dat best kan als het écht moet...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel slecht in geen herrie maken
had je ze geverfd ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een emo-fase gehad. Maar toen had ik wel heel mooi haar. Nu is het lichter om een of andere reden.
Dat is januari 2009quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Die ene bij de Vogel Rok waar je ongeveer 97 cm bent
Ik heb het nog nooit helemaal geverfd of gekleurd. Maar toch is het nu echt anders. Ik wil donkerder haar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik mijn eigen kleur weer terug heb
Dat was inderdaad 4 januari 2009 geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is januari 2009
MPG heeft die foto gemaakt namelijk
Ik heb het mooi koperrood gehad, brandweerwagenrood, roze, paars euh, voor de rest moet ik zoeken denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit helemaal geverfd of gekleurd. Maar toch is het nu echt anders. Ik wil donkerder haar.
Kloptquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was inderdaad 4 januari 2009 geweest.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
Oh, ik vond nog een oudere foto:
Hier was ik een jaar of twee, denk ik.
[ afbeelding ]
Jij hebt borsthaar op die onderste foto.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
Oh, ik vond nog een oudere foto:
Hier was ik een jaar of twee, denk ik.
[ afbeelding ]
En deze is van een paar jaar terug, maar die lijkt nog wel:
[ afbeelding ]
Daar is je haar ook zeker mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik mijn haar mooi.
Misschien komt het wel door mijn pony en moet ik die weer laten knippen. Ik weet echt niet wat ik nu met mijn haar moet doen.
En sindsdien ben je nog wat gegroeid?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is januari 2009
MPG heeft die foto gemaakt namelijk
koetsjiekoeeeeequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt het wel door mijn pony en moet ik die weer laten knippen. Ik weet echt niet wat ik nu met mijn haar moet doen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft wat schoppen onder haar kont gehad...quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sindsdien ben je nog wat gegroeid?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sindsdien ben je nog wat gegroeid?
Echt wel. Ik heb ook nooit beweerd van niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt borsthaar op die onderste foto.Ik dacht dat jij geen borsthaar had.
Met fotosoep kan je hem er wel afhalenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook nog foto's van augustus 2009 zie ik, maar op de meesten staat MPG ook
mijn haar nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik weet het alweer! Ik had die ochtend in de regen gelopen. Van regen word mijn haar ook mooi.
Beetje lang houden. Is lekker bij deze kouquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn haar gaat er een beetje van krullen en niet meer zo pluizig en dun zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn haar niet
dan ben ik net Justin Bieber
Ik wil sowieso lang haar, maar ik moet echt naar de kapper. Dit is gewoon dood en modelloos.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje lang houden. Is lekker bij deze kou
ik mis die stijl wel enormquote:
Mijn ma zei net dat mijn haar nu ook een beetje deed krullenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn haar gaat er een beetje van krullen en niet meer zo pluizig en dun zitten.
en die samen met TJ ??quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
2007:
[ afbeelding ]
2008:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
januari 2009:
[ afbeelding ]
Niets van 2010 te vinden
Bij mij juist andersomquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn haar gaat er een beetje van krullen en niet meer zo pluizig en dun zitten.
Dan verdeel je dat toch een beetje? Aardige patiënten = leuke zuster. Kutpatiënten, kut zuster.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
HAHAHA
Nja, voor de aardige patiënten is dat dan zielig
Die 2008-foto was toen we bij Pheno en zijn familie warenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
2007:
[ afbeelding ]
2008:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
januari 2009:
[ afbeelding ]
Niets van 2010 te vinden
Kloptquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Die 2008-foto was toen we bij Pheno en zijn familie waren.
Zo'n loemp oostbloktype met een grote spuit, klaar om die in je bil te prikken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verdeel je dat toch een beetje? Aardige patiënten = leuke zuster. Kutpatiënten, kut zuster.
autootjequote:
douche ze trevquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:53 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens even douchen, bis later lui
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die is cute![]()
TJ niet, maar die foto wel
hij heeft hem op canvas op zijn kamer hangenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die is cute![]()
TJ niet, maar die foto wel
En terecht, wie wil er nou niet naar zo'n mooie meid kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft hem op canvas op zijn kamer hangen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht, wie wil er nou niet naar zo'n mooie meid kijken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft hem op canvas op zijn kamer hangen
quote:
dan kom je maar hier etenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffffffffffffffff![]()
ik heb helemaal geen zin om boodschappen te gaan
Jij kent haar ook?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n loemp oostbloktype met een grote spuit, klaar om die in je bil te prikken....
Garpjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom zou je dat nou doen?
heb je zó'n hekel aan me gekregen?
ohquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Garpje!
Ze fikken goed, maar die van jou heb ik nog wel, ergens, in een la ofzo.
Ik ook, want ik heb ooit zo'n kenau ondergekotstquote:
het zijn de boodschappen voor de zaakquote:
mja, ik geloof niet dat mijn ouders dat willen zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zijn de boodschappen voor de zaak![]()
ik stuur de klanten morgen wel naar jou toe als ze willen eten
ik nietquote:
misschien welquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik geloof niet dat mijn ouders dat willen zien
ze komen alleen maar etenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik geloof niet dat mijn ouders dat willen zien
je krijgt een MIquote:
ik heb geen leuke foto'squote:Op dinsdag 7 december 2010 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ook een bazenfoto van vroegah.
kom op danquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ook een bazenfoto van vroegah.
jij in een aussie ofzoquote:
ik ook nietquote:
Die hebben we toch al eens gezien?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb overigens geen rood haar
Svp niet quoten, want ik haal hem zo weg.
dat is toch een oude?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb overigens geen rood haar
Svp niet quoten, want ik haal hem zo weg.
ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pffff die heb ik wel.... ergens
flinke kater
als jij de foto offline haalt, werkt het linkje in gf's post ook niet meerquote:
daar zeg je dat het een oude is en dat je m zo weer weghaalt...quote:
Nee hoor. De oostblokzuster moest mijn ziekenhuisbuurman verzorgen. Ik had een lief, knap, jong dingquote:
zo beterquote:
Ah, ben jij nu EINDELIJK ook zo'n koffieslowchatter?quote:
eindelijk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, ben jij nu EINDELIJK ook zo'n koffieslowchatter?
In m'n hart altijd al geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, ben jij nu EINDELIJK ook zo'n koffieslowchatter?
join de clubquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet nog zoveel doen vandaag![]()
En ik heb echt helemaal nergens zin in
Dat wilde ik ook net zeggen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet nog zoveel doen vandaag![]()
En ik heb echt helemaal nergens zin in
koffie !!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
ik ga een bak koffie zetten en huiswerk maken
Ah, dat sucksquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
hi.
Mijn hand is blauw van het vallen met de gladheid gisteren.
JBquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
hi.
Mijn hand is blauw van het vallen met de gladheid gisteren.
Ja, dat best wel, maar het doet niet heele rg zeer gelukkig, voelt vnl stijf (En ik moet er niet op duwen ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JB![]()
dan ben je toch hard gevallen
haal meteen die voor mij ookquote:
ja daaaaaahaaaaaaag. Eet maar gewoon hier mee dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
haal meteen die voor mij ook
hier is alles goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat best wel, maar het doet niet heele rg zeer gelukkig, voelt vnl stijf (En ik moet er niet op duwen ofzo)
Tis de muis alleen, niet mn hele hand
Alles goed hier?
en mijn klanten ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja daaaaaahaaaaaaag. Eet maar gewoon hier mee dan.
dat is meestal als je bent wezen douchenquote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is meestal als je bent wezen douchen
Dat is wel klotequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex zit steeds te zeggen dat de kindjes maar bij hem moeten komen wonen.
Laatst ook tegen hen:"Zo, bijna thuis" toen hij ze terugbracht "Of ja, thuis? Eindhoven is jullie thuis, jullie moeten maar gauw bij mij komen wonen."![]()
En ik durf er niets van te zeggen tegen hem, terwijl zij er elke keer van overstuur zijn...
mijn plakboeken liggen achter slot en grendel bij mijn oudersquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veilig in een plakboek, niet online
Mijn fotoboeken staan online.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn plakboeken liggen achter slot en grendel bij mijn ouders
waarom durf je er niks van te zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ex zit steeds te zeggen dat de kindjes maar bij hem moeten komen wonen.
Laatst ook tegen hen:"Zo, bijna thuis" toen hij ze terugbracht "Of ja, thuis? Eindhoven is jullie thuis, jullie moeten maar gauw bij mij komen wonen."![]()
En ik durf er niets van te zeggen tegen hem, terwijl zij er elke keer van overstuur zijn...
dat doe ik dus echt nooit nietquote:
Tis nu rustig, we negeren elkaar zo veel mogelijk. Als ik toenadering zoek, negatief of positief, krijg ik standaard gezeik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom durf je er niks van te zeggen?
sorryquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:
Oeh, dat is iets teveel suiker in m'n thee.
Ze staan afgeschermd. Het zijn ook maar vakantiesquote:
Dus niet mijn xxx-collectie. Oh wacht...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze staan afgeschermd. Het zijn ook maar vakanties
aah okee nee fotos van kleine mij staan veiligquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze staan afgeschermd. Het zijn ook maar vakanties
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis nu rustig, we negeren elkaar zo veel mogelijk. Als ik toenadering zoek, negatief of positief, krijg ik standaard gezeik.
Tijdje geleden duwde hij ook al zijn voet tussen de deur omdat ie kwaad was en daar heb ik geen zin in.
Echt een klootzak dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis nu rustig, we negeren elkaar zo veel mogelijk. Als ik toenadering zoek, negatief of positief, krijg ik standaard gezeik.
Tijdje geleden duwde hij ook al zijn voet tussen de deur omdat ie kwaad was en daar heb ik geen zin in.
Ik zet mezelf iig niet op FOK!. Daar heb ik mijn redenen voor. Wat anderen waarschijnlijk belachelijk vinden, maar daar zit ik niet meequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nee fotos van kleine mij staan veilig
ik zal wel eens een keer kijken of er een paar bij zitten die ik durf in te scannen
wat een mofoquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik post alleen fotos die toch al openbaar zijn dus dat boeit me vrij weinigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet mezelf iig niet op FOK!. Daar heb ik mijn redenen voor. Wat anderen waarschijnlijk belachelijk vinden, maar daar zit ik niet mee
Irritant... naja, hopelijk heeft het geen invloed op het beeld dat de kids van jou hebben...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat andere vinden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet mezelf iig niet op FOK!. Daar heb ik mijn redenen voor. Wat anderen waarschijnlijk belachelijk vinden, maar daar zit ik niet mee
ik post ook geen foto's van mezelfquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is een egoïst, het interesseert hem niet wat de kindjes ervan denken, dat vráágt hij ze niet eens en dat vind ik jammer...quote:
Vooralsnog niet. De oudste weet dat ie agressief kan zijn (begon ze laatst zelf over, soms denk ik dat papa gaat slaan als ie ineens zo boos doet) Ik weet niet, soms denk ik dat ik t toch moet zeggen, maar ik ben ook gewoon bang voor m.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Irritant... naja, hopelijk heeft het geen invloed op het beeld dat de kids van jou hebben...
Is niet belachelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik af en toe, en dan haal ik ze weer wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik post ook geen foto's van mezelf
ik ben te lelijk![]()
Miste ik nou zomaar een foto van jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is niet belachelijk.
Mensen horen dat te respecteren.
issie zo opvliegend dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is een egoïst, het interesseert hem niet wat de kindjes ervan denken, dat vráágt hij ze niet eens en dat vind ik jammer...
[..]
Vooralsnog niet. De oudste weet dat ie agressief kan zijn (begon ze laatst zelf over, soms denk ik dat papa gaat slaan als ie ineens zo boos doet) Ik weet niet, soms denk ik dat ik t toch moet zeggen, maar ik ben ook gewoon bang voor m.
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Miste ik nou zomaar een foto van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |