koetsjiekoeeeeequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik mijn haar mooi.
Misschien komt het wel door mijn pony en moet ik die weer laten knippen. Ik weet echt niet wat ik nu met mijn haar moet doen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt het wel door mijn pony en moet ik die weer laten knippen. Ik weet echt niet wat ik nu met mijn haar moet doen.
Ze heeft wat schoppen onder haar kont gehad...quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sindsdien ben je nog wat gegroeid?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sindsdien ben je nog wat gegroeid?
Echt wel. Ik heb ook nooit beweerd van niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt borsthaar op die onderste foto.Ik dacht dat jij geen borsthaar had.
Met fotosoep kan je hem er wel afhalenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook nog foto's van augustus 2009 zie ik, maar op de meesten staat MPG ook
mijn haar nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik weet het alweer! Ik had die ochtend in de regen gelopen. Van regen word mijn haar ook mooi.
Beetje lang houden. Is lekker bij deze kouquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn haar gaat er een beetje van krullen en niet meer zo pluizig en dun zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn haar niet
dan ben ik net Justin Bieber
Ik wil sowieso lang haar, maar ik moet echt naar de kapper. Dit is gewoon dood en modelloos.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje lang houden. Is lekker bij deze kou
ik mis die stijl wel enormquote:
Mijn ma zei net dat mijn haar nu ook een beetje deed krullenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn haar gaat er een beetje van krullen en niet meer zo pluizig en dun zitten.
en die samen met TJ ??quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
Speciaal voor Esté iets recentere foto's:
2007:
[ afbeelding ]
2008:
[ afbeelding ]
Later in 2008, knoeien met ijs met DaMart:
[ afbeelding ]
januari 2009:
[ afbeelding ]
Niets van 2010 te vinden
Bij mij juist andersomquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn haar gaat er een beetje van krullen en niet meer zo pluizig en dun zitten.
Dan verdeel je dat toch een beetje? Aardige patiënten = leuke zuster. Kutpatiënten, kut zuster.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
HAHAHA
Nja, voor de aardige patiënten is dat dan zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |