Want Sachertorte is niet kritisch? Dat Whiskers niet gewonnen heeft ligt (mede) aan mij. Ik had op haar willen stemmen, maar heb dat nagelaten. Ze is waardevol voor POL SC.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind het eik wel gek dat jij niet genoemd bent.
Normaal gesproken hollen de heertjes wel achter t wiefje aan. Je zal wel te kritisch zijn.
Ik nomineer je iig wel bij de jaarlijkse FOK!verkiezingen..
Als ik dat ga uitkauwen dan wordt het allemaal weer zo serieus joh.quote:
Volgens Bluesdude ben ik een enge rechtse oorlogshitser.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik dat ga uitkauwen dan wordt het allemaal weer zo serieus joh..
Jij bent een niet haatdragende aardige dude met veel gevoel voor humor.
Whiskers daarentegen is niet alleen maar met haar eigen tuintje bezig. Ik vind haar echt tof.
Jij hebt de troostprijsjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Volgens Bluesdude ben ik een enge rechtse oorlogshitser.
Die Pechtoldtrofee van jou had ik niet eens willen winnen. Ik heb de lekker rechtse prijzen gepakt, alleen jammer dat ik niet dogmatisch rechts was.quote:
heeee.... men zegt dat jij zo'n humorist ben ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je lijkt Ryan3 wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Niet liegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die Pechtoldtrofee van jou had ik niet eens willen winnen. Ik heb de lekker rechtse prijzen gepakt, alleen jammer dat ik niet dogmatisch rechts was.
Dat heb ik al nooit gestaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef TomLievense het volgende:
Koos blijf je wel met beide benen op de grond?
Is Ryan3 ook al een enge rechtse oorlogshitser? Ik dacht dat hij eigenlijk links was (nu zijn dat ook de gevaarlijksten).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Je lijkt Ryan3 wel.
Hier, zoentje..
Je wil toch niet beweren dat ik goed discussies voer? Nou dan.quote:
Niet:quote:
Je was dus ooit bescheiden, maar dat is een ver verleden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pete, het moge duidelijk zijn dat ik het niet eens ben met het gegeven dat ik jou voorbij lijk te streven met'de Pechtold-treofee.
Einstein was juist de bescheidenheid zelve. En hij heeft een aantal prachtige uitspraken gedaan (zie mijn sig)quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Die avatar kan natuurlijk echt niet he. Beetje pretentieus Koos.
Blijf altijd bescheiden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat ik goed discussies voer? Nou dan.
Aaaii, de verkapte sterrentatus in POL wordt mij teveel, vrees ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef TomLievense het volgende:
Je was dus ooit bescheiden, maar dat is een ver verleden.
Ga door als een kloon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aaaii, de verkapte sterrentatus in POL wordt mij teveel, vrees ik.
Ja en hij was autist.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Einstein was juist de bescheidenheid zelve. En hij heeft een aantal prachtige uitspraken gedaan (zie mijn sig)
Neuh. De manier van zgn. argeloos vragen hebben jullie wel gemeen. .quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is Ryan3 ook al een enge rechtse oorlogshitser? Ik dacht dat hij eigenlijk links was (nu zijn dat ook de gevaarlijksten).
Zoentje terug.
Nee nee, op zeer korte termijn verander ik weer in mijn bescheiden zelf.quote:
Oke, en nu?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:35 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat de 'aardigste' user tevens de 'controversieelste' user is. Het is dus kennelijk controversieel op POL om aardig te zijn?
Heb je tenminste ietsquote:Op woensdag 8 december 2010 01:29 schreef phpmystyle het volgende:
Nu kan ik ook pronken met mijn nieuwe quote
Omdat? Nee hoor, ik word alleen een beetje moe van die plaat voor je kop. En "Waar Php is, is discussie" zou daarom eigenlijk moeten zijn "Waar Php is, wordt de discussie verziekt".quote:Op woensdag 8 december 2010 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent wel flink op je pik getrapt he?
Geweldig, je zit helemaal op de kast. Precies waar ik je hebben wildequote:Op woensdag 8 december 2010 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat? Nee hoor, ik word alleen een beetje moe van die plaat voor je kop. En "Waar Php is, is discussie" zou daarom eigenlijk moeten zijn "Waar Php is, wordt de discussie verziekt".
Fijn dat je twee hersencelletjes plezier hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 02:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geweldig, je zit helemaal op de kast. Precies waar ik je hebben wildeDie rancune jegens mij, kom gewoon gillend klaar
Ik heb ze tenminste nogquote:Op woensdag 8 december 2010 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn dat je twee hersencelletjes plezier hebben
Ja, daar lig ik echt wakker vanquote:Op woensdag 8 december 2010 02:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ze tenminste nogOf je bent gewoon jaloers omdat jij niet genomineerd bent, auuwwhhh Remmie toch
![]()
Spring nu niet meteen op die kast.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, daar lig ik echt wakker van
Ik had niet eens genomineerd willen worden, lees terug.
Die kast bestaat echt alleen in jouw fantasiequote:Op woensdag 8 december 2010 02:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Spring nu niet meteen op die kast.
nu nog even de spelfout eruit halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:29 schreef phpmystyle het volgende:
Nu kan ik ook pronken met mijn nieuwe quote
Die is niet van mijquote:Op woensdag 8 december 2010 07:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
nu nog even de spelfout eruit halen.
Welke kater?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik dit zo teruglees komt er maar een ding in mij op: Remlof, hoe was je kater?
Mwah, ik vond je gisteren anders aardig op dreef zo tegen 2:00 uur.quote:
Hoe dommer jouw uitspraken worden hoe meer ik er op reageer hèquote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik vond je gisteren anders aardig op dreef zo tegen 2:00 uur.
Als ik dat bij jou zou doen dan zou ik er een dagtaak aan hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe dommer jouw uitspraken worden hoe meer ik er op reageer hè
Nee, mijn gezonde verstand.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik dat bij jou zou doen dan zou ik er een dagtaak aan hebbenAch, het kom echt nog wel goed met je, het zijn je hormonen
Hij vergeet z'n knuffelquote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geniet gewoon van je prijs man, ouwe zuurpruim dat je er bent.
Oei, dat geeft het winnen van de trofee toch wat extra glans.quote:
Niet mijn prijs weggeven hè!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij vergeet z'n knuffel
http://www.vangellekom.nl/wp-content/images/agnes-kant-boos.jpg
Ok, dit riekt naar omkopingquote:Alexander Pechtold Trofee.
KoosVogels (27 punten) is volgens allen een fatsoenlijke kerel met goede argumenten, beide zijden van het politieke spectrum kunnen zich hierin vinden.
Oh nee, een VN-informant.quote:
En dan te bedenken dat ik hem krijg met relatief korte aanwezigheid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:12 schreef ethiraseth het volgende:
Eindelijk erkenning voor jaren zwoegen.
niet zo moelijk. leuke kick trouwens ...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef mlg het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hem krijg met relatief korte aanwezigheid.
Wat is dat voor een grote leugen? Cuba heeft gemiddeld 20 IQ lager. Hoe de gezondheidszorg daar is weet ik niet, wel weet ik dat het welvaartsniveau daar op het niveau van Namibië zit volgens het CIA world factbook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Op Cuba zijn het onderwijs en de gezondheidszorg in ieder geval beter geregeld dan in Nederland.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is dat voor een grote leugen? Cuba heeft gemiddeld 20 IQ lager. Hoe de gezondheidszorg daar is weet ik niet, wel weet ik dat het welvaartsniveau daar op het niveau van Namibië zit volgens het CIA world factbook.
Lekkere toestanden dus. Ik houd het liever bij de Hollandse zorg.quote:Gezondheidszorg
Medische zorg wordt betaald door de staat. De levensverwachting ligt op 78 jaar. Volgens officiële cijfers besteedt de Cubaanse regering 11,2% van het jaarlijkse budget aan gezondheidszorg, zijn er 6 artsen per 1.000 inwoners, is de kindersterfte 4.7 op 1.000 geboorten en vinden bijna alle geboorten (99,7%) plaats in medische centra. Kinderen worden gevaccineerd tegen 13 ziekten. De fractie met HIV besmette personen is geringer dan 0,1%. [15]
Criticasters en tegenstanders van het bewind plaatsen echter kanttekeningen bij deze cijfers. Zij menen dat de toestand van de gezondheidszorg niet zo rooskleurig is als de Cubaanse regering dat voorstelt en dat de kwaliteit van de medische voorzieningen over het algemeen laag is, of dat althans is geworden nadat het land in economische problemen kwam toen de Sovjet-Unie ophield te bestaan, mede omdat Cuba zijn beste dokters en materieel naar het buitenland stuurt om daar humanitaire hulp te verlenen. Verder wordt er melding gemaakt van het feit dat personen die met het regime meewerken betere gezondheidszorg krijgen dan personen die dat niet doen of die zich kritisch over de regering hebben uitgelaten. [bron?]
Ruim 10.000 Cubaanse artsen werken buiten Cuba, onder andere in Venezuela, vaak in ruil voor geld of grondstoffen.
ah, mijn excuus.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef du_ke het volgende:
Dit is niet het topic voor inhoudelijke discussies MLG.
Ik kwam er ook heel laat achter. Waarvoor wou jij in aanmerking komen. De pechtold trofee?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef GSbrder het volgende:
Kom nu pas achter deze verkiezingen.
Geen idee, zou ik daarvoor geschikt zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik kwam er ook heel laat achter. Waarvoor wou jij in aanmerking komen. De pechtold trofee?
Vind je jouw standpunten overeenkomen met die van Koos?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik daarvoor geschikt zijn?
Understatement: nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Vind je jouw standpunten overeenkomen met die van Koos?
Ik heb al een prijsjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tem het volgende:
Willen jullie graag een prijsje jongens?
Ik mag van mijn mama geen prijsjes aannemen van oudere menerenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tem het volgende:
Willen jullie graag een prijsje jongens?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mama geen prijsjes aannemen van oudere meneren.
Steff Blatter?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarnaast wat boeit jullie die steff blatter Awards nou?
Net of het goddomme uitmaakt welk standpunt je uitdraagt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Vind je jouw standpunten overeenkomen met die van Koos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |