quote:Op woensdag 8 december 2010 00:35 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat de 'aardigste' user tevens de 'controversieelste' user is. Het is dus kennelijk controversieel op POL om aardig te zijn?
Heb je tenminste ietsquote:Op woensdag 8 december 2010 01:29 schreef phpmystyle het volgende:
Nu kan ik ook pronken met mijn nieuwe quote
Omdat? Nee hoor, ik word alleen een beetje moe van die plaat voor je kop. En "Waar Php is, is discussie" zou daarom eigenlijk moeten zijn "Waar Php is, wordt de discussie verziekt".quote:Op woensdag 8 december 2010 02:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent wel flink op je pik getrapt he?
Geweldig, je zit helemaal op de kast. Precies waar ik je hebben wildequote:Op woensdag 8 december 2010 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat? Nee hoor, ik word alleen een beetje moe van die plaat voor je kop. En "Waar Php is, is discussie" zou daarom eigenlijk moeten zijn "Waar Php is, wordt de discussie verziekt".
Fijn dat je twee hersencelletjes plezier hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 02:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geweldig, je zit helemaal op de kast. Precies waar ik je hebben wildeDie rancune jegens mij, kom gewoon gillend klaar
Ik heb ze tenminste nogquote:Op woensdag 8 december 2010 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn dat je twee hersencelletjes plezier hebben
Ja, daar lig ik echt wakker vanquote:Op woensdag 8 december 2010 02:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ze tenminste nogOf je bent gewoon jaloers omdat jij niet genomineerd bent, auuwwhhh Remmie toch
![]()
Spring nu niet meteen op die kast.quote:Op woensdag 8 december 2010 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, daar lig ik echt wakker van
Ik had niet eens genomineerd willen worden, lees terug.
Die kast bestaat echt alleen in jouw fantasiequote:Op woensdag 8 december 2010 02:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Spring nu niet meteen op die kast.
nu nog even de spelfout eruit halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:29 schreef phpmystyle het volgende:
Nu kan ik ook pronken met mijn nieuwe quote
Die is niet van mijquote:Op woensdag 8 december 2010 07:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
nu nog even de spelfout eruit halen.
Welke kater?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik dit zo teruglees komt er maar een ding in mij op: Remlof, hoe was je kater?
Mwah, ik vond je gisteren anders aardig op dreef zo tegen 2:00 uur.quote:
Hoe dommer jouw uitspraken worden hoe meer ik er op reageer hèquote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik vond je gisteren anders aardig op dreef zo tegen 2:00 uur.
Als ik dat bij jou zou doen dan zou ik er een dagtaak aan hebbenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe dommer jouw uitspraken worden hoe meer ik er op reageer hè
Nee, mijn gezonde verstand.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik dat bij jou zou doen dan zou ik er een dagtaak aan hebbenAch, het kom echt nog wel goed met je, het zijn je hormonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |