Hij vergeet z'n knuffelquote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geniet gewoon van je prijs man, ouwe zuurpruim dat je er bent.
Oei, dat geeft het winnen van de trofee toch wat extra glans.quote:
Niet mijn prijs weggeven hè!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij vergeet z'n knuffel
http://www.vangellekom.nl/wp-content/images/agnes-kant-boos.jpg
Ok, dit riekt naar omkopingquote:Alexander Pechtold Trofee.
KoosVogels (27 punten) is volgens allen een fatsoenlijke kerel met goede argumenten, beide zijden van het politieke spectrum kunnen zich hierin vinden.
Oh nee, een VN-informant.quote:
En dan te bedenken dat ik hem krijg met relatief korte aanwezigheid.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:12 schreef ethiraseth het volgende:
Eindelijk erkenning voor jaren zwoegen.
niet zo moelijk. leuke kick trouwens ...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef mlg het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hem krijg met relatief korte aanwezigheid.
Wat is dat voor een grote leugen? Cuba heeft gemiddeld 20 IQ lager. Hoe de gezondheidszorg daar is weet ik niet, wel weet ik dat het welvaartsniveau daar op het niveau van Namibië zit volgens het CIA world factbook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Op Cuba zijn het onderwijs en de gezondheidszorg in ieder geval beter geregeld dan in Nederland.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is dat voor een grote leugen? Cuba heeft gemiddeld 20 IQ lager. Hoe de gezondheidszorg daar is weet ik niet, wel weet ik dat het welvaartsniveau daar op het niveau van Namibië zit volgens het CIA world factbook.
Lekkere toestanden dus. Ik houd het liever bij de Hollandse zorg.quote:Gezondheidszorg
Medische zorg wordt betaald door de staat. De levensverwachting ligt op 78 jaar. Volgens officiële cijfers besteedt de Cubaanse regering 11,2% van het jaarlijkse budget aan gezondheidszorg, zijn er 6 artsen per 1.000 inwoners, is de kindersterfte 4.7 op 1.000 geboorten en vinden bijna alle geboorten (99,7%) plaats in medische centra. Kinderen worden gevaccineerd tegen 13 ziekten. De fractie met HIV besmette personen is geringer dan 0,1%. [15]
Criticasters en tegenstanders van het bewind plaatsen echter kanttekeningen bij deze cijfers. Zij menen dat de toestand van de gezondheidszorg niet zo rooskleurig is als de Cubaanse regering dat voorstelt en dat de kwaliteit van de medische voorzieningen over het algemeen laag is, of dat althans is geworden nadat het land in economische problemen kwam toen de Sovjet-Unie ophield te bestaan, mede omdat Cuba zijn beste dokters en materieel naar het buitenland stuurt om daar humanitaire hulp te verlenen. Verder wordt er melding gemaakt van het feit dat personen die met het regime meewerken betere gezondheidszorg krijgen dan personen die dat niet doen of die zich kritisch over de regering hebben uitgelaten. [bron?]
Ruim 10.000 Cubaanse artsen werken buiten Cuba, onder andere in Venezuela, vaak in ruil voor geld of grondstoffen.
ah, mijn excuus.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef du_ke het volgende:
Dit is niet het topic voor inhoudelijke discussies MLG.
Ik kwam er ook heel laat achter. Waarvoor wou jij in aanmerking komen. De pechtold trofee?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef GSbrder het volgende:
Kom nu pas achter deze verkiezingen.
Geen idee, zou ik daarvoor geschikt zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik kwam er ook heel laat achter. Waarvoor wou jij in aanmerking komen. De pechtold trofee?
Vind je jouw standpunten overeenkomen met die van Koos?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik daarvoor geschikt zijn?
Understatement: nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Vind je jouw standpunten overeenkomen met die van Koos?
Ik heb al een prijsjequote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tem het volgende:
Willen jullie graag een prijsje jongens?
Ik mag van mijn mama geen prijsjes aannemen van oudere menerenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Tem het volgende:
Willen jullie graag een prijsje jongens?
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mama geen prijsjes aannemen van oudere meneren.
Steff Blatter?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarnaast wat boeit jullie die steff blatter Awards nou?
Net of het goddomme uitmaakt welk standpunt je uitdraagt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Vind je jouw standpunten overeenkomen met die van Koos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |