Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Nee, want neuken is viesquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook behalve dat neuken dan.. want dat doen vrouwen niet![]()
En toch vind ik dat wel moeilijk te gelovenquote:
Donkey Kong Country Returns is lastig.quote:
Zou het?quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, gauw, kom eens op een meet van ons en je gelooft op slag weer, met al die schattige meisjes hier
quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat geeft geen garantie.
Nee hoor.quote:
Bevroren?quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bevroren koffie.
Exen.
Sommige exen
Lekkerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja
[..]
Nee, want neuken is vies
[..]
alle nieuwe spelletjes doen het niet op mijn DS /madquote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donkey Kong Country Returns is lastig.
Mijn leukste ex ken je welquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bevroren koffie.
Exen.
Sommige exen
quote:
Nah, ik hoor er alleen maar gedoe over.quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En toch vind ik dat wel moeilijk te gelovenMaar je mag er wel wat van mij hebben
Heb er 4 meisjes tussen zitten, dus kies maar uit
Wat dan wel, kei harde sex?quote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook behalve dat neuken dan.. want dat doen vrouwen niet![]()
34quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar hoe jong ben je dan? Want het kan heus nog komen
heb jij meisjes als exen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja
[..]
Nee, want neuken is vies
[..]
En toch vind ik dat wel moeilijk te gelovenMaar je mag er wel wat van mij hebben
Heb er 4 meisjes tussen zitten, dus kies maar uit
Ik ben nog relatief nieuw, dus vertel?quote:
Het is dan ook een Wii-spel. Dat past niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
alle nieuwe spelletjes doen het niet op mijn DS /mad
[..]
het kan altijd nog, maakt niet uit hoe oud/jong je ook bent!quote:
He, voor seks in een plaggenhut ben ik altijd te porrenquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
* draait deur van zijn plaggenhut weer op slot.
ohquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook een Wii-spel. Dat past niet.
FOK! is wel goedgekeurd?quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het kan altijd nog, maakt niet uit hoe oud/jong je ook bent!
maar ik vind dat het wel natuurlijk moet gaan, datingssites
schatje?quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zet MPG in je diepvries.quote:
quote:
ijsthee over tafelquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schatje?
hoeveel mensen van 14 zitten er op datingsites?
Oh, in dat geval.quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, voor seks in een plaggenhut ben ik altijd te porren
uhuhquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeft muck zo'n beetje de hele mannelijke KSC genakt ofzo?
Misschien in het ziekenhuis toen ik onder narcose was, maar voor de rest weet ik zeker van niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, want dan had DM ook een exquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luxe plaggenhutquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, in dat geval.![]()
* deur weer opendraait en gordijnen van de slaapkamer dicht doet.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud want je bent heerlijk naief.quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gewat?quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze waren leuk en makkelijk in onderhoudquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik hoor er alleen maar gedoe over.
quote:
quote:
quote:
Yeah, ik laat dat ex-gedoe maar lekker zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze waren leuk en makkelijk in onderhoudDus weet je het zeker?
[..]
hoerquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan weer verder gaan want nieuwe aanwas
En Fok! is zeker geen datingsite?quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeeeeeeen, maar ik hoor van die verhalen van mensen, en er komt allemaal pech vanquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schatje?
woah!quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Inclusief verwarming, verlichting, warm water en een LED-tv.
FOK! is dé datingsite voor mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En Fok! is zeker geen datingsite?De slagingskans hier is groter dan op een Lexxa.nl
Ik heb alleen gemeet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En Fok! is zeker geen datingsite?De slagingskans hier is groter dan op een Lexxa.nl
quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, in dat geval.![]()
* deur weer opendraait en gordijnen van de slaapkamer dicht doet.
hoor ik vakerquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud want je bent heerlijk naief.
goed idee ik ga zo maar weer eens verder fonduenquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens wat ransvoer in de pan smijten zometeen
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Precies goed
Wat zeg ik, misschien zelfs wat aan de jonge kant
[..]
Kan je wel gelijk in hebben gezien de paar hier in de scquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
![]()
* lurkt in Marijke's FoBo:
Hmm, je zit wel in de rammelende eierstok leeftijd, da's wel tricky.
Nee, dank je.quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we een meet gaan houden waar we TFM gaan leren hoe liefde en relaties werken.
Kom maar opquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we een meet gaan houden waar we TFM gaan leren hoe liefde en relaties werken.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud want je bent heerlijk naief.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
schatje?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En waar wou je dat dan gaan doen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
Genakt.quote:
Geen kinderwens, dus die eierstokken van mij zijn zo stil als watquote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
![]()
* lurkt in Marijke's FoBo:
Hmm, je zit wel in de rammelende eierstok leeftijd, da's wel tricky.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genakt.
Heb jij Lovely nog nooit genakt dan?
nee, dat komt daarna.quote:
Utrecht Centraal.quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar wou je dat dan gaan doen?
niet bij mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar wou je dat dan gaan doen?
Altijd gezellig, bij die doofstomme. Dan kun je meteen je stem verkopen.quote:
Ssssst!quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je wel gelijk in hebben gezien de paar hier in de sc
Voor mij ook niet,dat is het mooie ervanquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor mij ook wel een beetje, maar dan anders
Het is niet bewust
![]()
nee, echtquote:
dat komt mij ook wel goed uit, maar nee dankjequote:
Hij dweilt het zelf op!quote:
precies?quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst!En zolang je niet in de Boo's wie doet wie lijst staat is er niets gebeurd
Zijn stemquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gezellig, bij die doofstomme. Dan kun je meteen je stem verkopen.
daarom juistquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet? Ben jij nou een ondernemer?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gezellig, bij die doofstomme. Dan kun je meteen je stem verkopen.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen kinderwens, dus die eierstokken van mij zijn zo stil als wat
Preciesquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst!En zolang je niet in de Boo's wie doet wie lijst staat is er niets gebeurd
Dan maar eens even controlerenquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sta jij er wel tussen?quote:
Volgende meet bij gf!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen kinderwens, dus die eierstokken van mij zijn zo stil als wat
dan nog nietquote:
ik hoop het nietquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar eens even controleren
[..]
Sta jij er wel tussen?
Nee, niet meer, ik ben er denk ik wel over uitquote:
Kijk je meteen even of je mij ziet staan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Sta jij er wel tussen?
BBQmeetquote:
Ik sta daar echt niet in en houd dat graag zoquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Sta jij er wel tussen?
We geven hem zo'n Gunther-snorretje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan nog niet![]()
onder de 18 jaar geen toegang
Oh, okeequote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, niet meer, ik ben er denk ik wel over uit
Neukmeet natuurlijk!quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sta daar echt niet in en houd dat graag zo
ik niet hoef ook niet zo nodigquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Sta jij er wel tussen?
Ow, wacht evenquote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet meer, ik ben er denk ik wel over uit
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Les 1.01: Vrouwen, afwas, frituur en bier (Trev & consorten)
Les 1.02: Een mannelijk perspectief van mannen door vrouwen (Marijke, LL, Suikert)
Les 1.03: Groei een Nietzsche snor (WW)
Les 2.01: Vrouwen: Wat te doen als ze eten aanbranden (Trev & consorten)
Les 2.02: Waarom hebben vrouwen al je geld nodig voor kleding (Marijke, LL, Suikert)
Les 2.03: Vrouwen, Seks! (PeZu).
Les 3.01: Hoe krijg je je relatie weer op de rails (Flash)
Afsluitend examen. Zoiets had ik in planning.
die is ook allang niet meer up to datequote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je vergeet de les wat zeg ik wel en niet tegen een vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Les 1.02: Een mannelijk perspectief van mannen door vrouwen (Marijke, LL, Suikert)
Les 2.02: Waarom hebben vrouwen al je geld nodig voor kleding (Marijke, LL, Suikert)
Geen angst, ik vind kinderen best leuk, maar niet van mezelfquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, wacht even
Ik hoor hier een lichte twijfel, dat kan link worden als je de 30 voorbij bent.
Neuken? Jawel, maar op lijstjes gaan staan alsof het een prestatie is, nee.quote:
ssssstttttttt dat is onze privemeetquote:
Die mag jij dan uiteraard geven!quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
je vergeet de les wat zeg ik wel en niet tegen een vrouw
Ja.quote:
en seks met hetzelfde geslachtquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn BBQ is veel groterquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is al hier dus zoek maar een ander thema
Dat dus wel maar met de gene waarmee het hoortquote:
Jij net zo vaak als ik en dat is dus nietquote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk je meteen even of je mij ziet staan?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssstttttttt dat is onze privemeet
Kloptquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is ook allang niet meer up to date![]()
maar ik zeg bijna altijd eerlijk wat ik vind dus als ze vragen of het staat dan zeg ik dat ook wel of et staat of nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die mag jij dan uiteraard geven!
Niveautje: "zie ik er dik uit in deze broek?" of gaat het meer om als je in een cafe/disco bent om te versieren.?quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen angst, ik vind kinderen best leuk, maar niet van mezelf
quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus wel maar met de gene waarmee het hoort
[..]
Jij net zo vaak als ik en dat is dus niet
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
Dat dus wel maar met de gene waarmee het hoort
Dat dusquote:
Daarom weet jij precies wat de gevolgen zijn van wat er gebeurd als je een fout maakt!quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar ik zeg bijna altijd eerlijk wat ik vind dus als ze vragen of het staat dan zeg ik dat ook wel of et staat of niet
mja hoe dat werkt daar is internet voor uitgevondenquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en seks met hetzelfde geslacht![]()
Het is altijd fout, dat is de clue.quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom weet jij precies wat de gevolgen zijn van wat er gebeurd als je een fout maakt!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mijn ouders hebben ook één, die heb ik destijds zelf uitgezocht. (Dat zeg ik verkeerd: hij heeft mij uitgezocht.) Een hele dikke kater van zeker 8 kilo.
Nou, ik hoor het al, dat wordt een heeeeeeeeeeeeel gezellige avondquote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niveautje: "zie ik er dik uit in deze broek?" of gaat het meer om als je in een cafe/disco bent om te versieren.?
je maakt ruzie en vervolgens krijg je de beste sex van je leven namelijk goedmaaksexquote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom weet jij precies wat de gevolgen zijn van wat er gebeurd als je een fout maakt!
Nee sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
mannen zijn ook welkom tijdens mijn les hoor, een gat is een gat
Rule 34quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hoe dat werkt daar is internet voor uitgevonden
the interwebz is for pron
mietjequote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.
En anale seks is poepielink
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Marijke zwolle is gewoon hitsig.
nee joh, gek, je moet alleen even leren hoequote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.
En anale seks is poepielink
Dat moet je pas bewaren voor als we zijn lesgeld hebben ontvangen en ons hebben bezet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is altijd fout, dat is de clue.
Wij gaan ondertussen boven elkaar krabben.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het al, dat wordt een heeeeeeeeeeeeel gezellige avond
Ik welquote:
Ja, hij is echt huge. Hij snaait echt overal en je kunt hem niet met één hand oppakken.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb er namelijk 2
En ze zijn heel lief
![]()
En hihihi8 kg!
Man, de mijne is de helft daarvan
Ik wel, ik zie een spatie te veel.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hij is echt huge. Hij snaait echt overal en je kunt hem niet met één hand oppakken.
Mijn koffie, wat doe je!quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hij is echt huge. Hij snaait echt overal en je kunt hem niet met één hand oppakken.
Ik bedoel, maar is dat zo erg? je steekt het zelf ook niet onder stoelen en tafelsquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Needat zou wel heel slecht zijn
Dat doe ik wel danquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wie wil les "3.02: Je rechterhand is je beste vriend" gaan invullen dan?
In mijn reet geen mayonaisequote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, gek, je moet alleen even leren hoe
jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij gaan ondertussen boven elkaar krabben.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
was dat niet "3.02: Er is geen kut zo nauw als je eigen klauw"quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik dacht dat jij daar niet aan deedquote:
dan leer ik je ATM welquote:
wat zal ik hier eens wijs op antwoordenquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel, maar is dat zo erg? je steekt het zelf ook niet onder stoelen en tafels
quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat niet "3.02: Er is geen kut zo nauw als je eigen klauw"
Moet je zelf wetenquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat zal ik hier eens wijs op antwoorden
Je moet het ook niet met de snackbar doen.quote:
Lolquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dan moet je trev laten gaan die trekt terugquote:
[..]
Oh?quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij wil haar niet en zij jou wel.
ik hou wijs mijn mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2010 22:08:10 ]
Ik zit vol geheimenquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij daar niet aan deed
[..]
dan leer ik je ATM wel
bquote:
bad boysquote:
Is toch andersquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]Waarom? Heb je geen handjes voor dit soort noodgevallen?
quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wijs mijn mondAls je maar niet bijt. Nou ja, zachtjes mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
toekquote:
ik vol ingewandenquote:
Hij is helderruikendquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh?
Ik heb nog niks gezegd over wel of niet volgens mij.
Ik ietsje minder.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou wijs mijn mondIs ook wel slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat jij hebt geen longen,. hart, nieren, darmen etc?quote:
Zie pmquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geweldig
Tankcat!
![]()
Heb je een fotootje?
Insider (hihi) - jokes ftwquote:
Hoi exquote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Ex meldt zich.
En nee, je mag me niet delen met die koude vogel.
Ik heb liever geheimenquote:
waar zei ik dat?quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij hebt geen longen,. hart, nieren, darmen etc?
zachtjes kan ik welquote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar niet bijt. Nou ja, zachtjes mag.
kommaarknuffuhluhquote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Ex meldt zich.
En nee, je mag me niet delen met die koude vogel.
Ja, lekker!quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Giertje het volgende:
denk dak zo maar eens frikandellen ga maken heb honger
wie nog meer?
boh! dat schept een bandquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ooken dan ook nog ongeveer 5 liter bloed
Lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Giertje het volgende:
wie nog meer?
hej maffiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
QIquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
te simpel ding.
Marijke oh marijke toch.
ja dat is idd beter dan longenquote:
nisk vies aan, het zorgt dat je leeft, mooi zelfsquote:
* MPG komt naar LovelyLady om te knuffuhluhquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zachtjes kan ik wel
[..]
kommaarknuffuhluh
het gaat weer eens over eten en MPG en TJ duiken op.... toeval?quote:
Heb je toevallig een zak Heinz Ketchup Chips?quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Giertje het volgende:
wie nog meer?
ik heb ze toch liever in me dan in mijn handenquote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is idd beter dan longen
[..]
nisk vies aan, het zorgt dat je leeft, mooi zelfs
Ze zijn toch te laat, ik heb het al op. Ik ben namelijk mietje.quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
het gaat weer eens over eten en MPG en TJ duiken op.... toeval?
nee ik haal nooit chips in huis eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb je toevallig een zak Heinz Ketchup Chips?
Nee. Mijn RSS ging af.quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
niets meerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik haal nooit chips in huis eigenlijk
ja like duhquote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ze toch liever in me dan in mijn handen
Neuh en het is dat ik er al benquote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oooh, die zijn echt vet lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
verstandig zijn en gaan gamenquote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Zal ik nog gaan gamen of verstandig zijn?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en nu?quote:
Wat is je andere optie?quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
verstandig zijn en hier blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik doe het niet. Ik kop hem niet in.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ze toch liever in me dan in mijn handen
nee dat wist ik niet?quote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
wist je al dat ik een 360 wil kopen
mag jij voor me gaan kokenquote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en nu?
Ik deed al:quote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik doe het niet. Ik kop hem niet in.
Of toch wel
quote:
Geen idee. Ik voel me beroerd, en moet morgen drie zogenaamde hoge prioriteiten oppakken. Joyquote:
Wat zij zegt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, die zijn echt vet lekker
A dirty mind is a joy forever.quote:
Om je te stangenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voel me beroerd, en moet morgen drie zogenaamde hoge prioriteiten oppakken. JoyWaarom altijd voor je vakantie
Ik ken ze nietquote:
ooh goed je bent er, het ging al zo langzaamquote:
oeh lekker!quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik zaterdag wat spekkoek kan gaan maken. Heb er opeens zin in
stuartquote:
Ik wel. Lekker.quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om je te stangen
[..]
Ik ken ze niet
Oeh, trouwen?quote:
oeh lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
Bel je even als het bijna klaar is?quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
spekkoekquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
bezigquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, nog niet vol. Post eens door jullie.
Ja, wel even wat eieren kopen, dat deed ik nu maar niet, met deze kans op vallen. Strooien hebben ze hier nooit van gehoordquote:
Doe maar rustigquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
hier ook niet... ik ben niet buiten geweest vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel even wat eieren kopen, dat deed ik nu maar niet, met deze kans op vallen. Strooien hebben ze hier nooit van gehoord
dacht dat je het wel wou wetenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet?
maar nu wel
Ik kom zaterdag wel langs, neem ik wel eieren mee ja?quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel even wat eieren kopen, dat deed ik nu maar niet, met deze kans op vallen. Strooien hebben ze hier nooit van gehoord
en gij moeddoew smoelouwequote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en jij straks weer klagen dat het te hard gaat
Eieren he, geen klapperende eierstokken!quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag wel langs, neem ik wel eieren mee ja?
et is hier ook gezelligquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eieren he, geen klapperende eierstokken!
Dan help ik wel eventjes om het iets sneller te laten verlopenquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh goed je bent er, het ging al zo langzaam
Ik moest wel, met strooizout. Het pad is nu veilig, geloof ik.quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook niet... ik ben niet buiten geweest vandaag
zelf strooienquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |