quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mijn ouders hebben ook één, die heb ik destijds zelf uitgezocht. (Dat zeg ik verkeerd: hij heeft mij uitgezocht.) Een hele dikke kater van zeker 8 kilo.
Nou, ik hoor het al, dat wordt een heeeeeeeeeeeeel gezellige avondquote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niveautje: "zie ik er dik uit in deze broek?" of gaat het meer om als je in een cafe/disco bent om te versieren.?
je maakt ruzie en vervolgens krijg je de beste sex van je leven namelijk goedmaaksexquote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom weet jij precies wat de gevolgen zijn van wat er gebeurd als je een fout maakt!
Nee sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
mannen zijn ook welkom tijdens mijn les hoor, een gat is een gat
Rule 34quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hoe dat werkt daar is internet voor uitgevonden
the interwebz is for pron
mietjequote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.
En anale seks is poepielink
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Marijke zwolle is gewoon hitsig.
nee joh, gek, je moet alleen even leren hoequote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wil wel homo worden, maar ik heb die gevoelens niet.
En anale seks is poepielink
Dat moet je pas bewaren voor als we zijn lesgeld hebben ontvangen en ons hebben bezet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is altijd fout, dat is de clue.
Wij gaan ondertussen boven elkaar krabben.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het al, dat wordt een heeeeeeeeeeeeel gezellige avond
Ik welquote:
Ja, hij is echt huge. Hij snaait echt overal en je kunt hem niet met één hand oppakken.quote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb er namelijk 2
En ze zijn heel lief
![]()
En hihihi8 kg!
Man, de mijne is de helft daarvan
Ik wel, ik zie een spatie te veel.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hij is echt huge. Hij snaait echt overal en je kunt hem niet met één hand oppakken.
Mijn koffie, wat doe je!quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hij is echt huge. Hij snaait echt overal en je kunt hem niet met één hand oppakken.
Ik bedoel, maar is dat zo erg? je steekt het zelf ook niet onder stoelen en tafelsquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Needat zou wel heel slecht zijn
Dat doe ik wel danquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wie wil les "3.02: Je rechterhand is je beste vriend" gaan invullen dan?
In mijn reet geen mayonaisequote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, gek, je moet alleen even leren hoe
jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij gaan ondertussen boven elkaar krabben.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
was dat niet "3.02: Er is geen kut zo nauw als je eigen klauw"quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik dacht dat jij daar niet aan deedquote:
dan leer ik je ATM welquote:
wat zal ik hier eens wijs op antwoordenquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel, maar is dat zo erg? je steekt het zelf ook niet onder stoelen en tafels
quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat niet "3.02: Er is geen kut zo nauw als je eigen klauw"
Moet je zelf wetenquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat zal ik hier eens wijs op antwoorden
Je moet het ook niet met de snackbar doen.quote:
Lolquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dan moet je trev laten gaan die trekt terugquote:
[..]
Oh?quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij wil haar niet en zij jou wel.
ik hou wijs mijn mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2010 22:08:10 ]
Ik zit vol geheimenquote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij daar niet aan deed
[..]
dan leer ik je ATM wel
bquote:
bad boysquote:
Is toch andersquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]Waarom? Heb je geen handjes voor dit soort noodgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |