Deze waren leuk en makkelijk in onderhoudquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik hoor er alleen maar gedoe over.
quote:
quote:
quote:
Yeah, ik laat dat ex-gedoe maar lekker zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze waren leuk en makkelijk in onderhoudDus weet je het zeker?
[..]
hoerquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan weer verder gaan want nieuwe aanwas
En Fok! is zeker geen datingsite?quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het kan altijd nog, maakt niet uit hoe oud/jong je ook bent!
maar ik vind dat het wel natuurlijk moet gaan, datingssites
neeeeeeeeen, maar ik hoor van die verhalen van mensen, en er komt allemaal pech vanquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schatje?
hoeveel mensen van 14 zitten er op datingsites?
woah!quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Inclusief verwarming, verlichting, warm water en een LED-tv.
FOK! is dé datingsite voor mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En Fok! is zeker geen datingsite?De slagingskans hier is groter dan op een Lexxa.nl
Ik heb alleen gemeet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En Fok! is zeker geen datingsite?De slagingskans hier is groter dan op een Lexxa.nl
quote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, in dat geval.![]()
* deur weer opendraait en gordijnen van de slaapkamer dicht doet.
hoor ik vakerquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud want je bent heerlijk naief.
goed idee ik ga zo maar weer eens verder fonduenquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens wat ransvoer in de pan smijten zometeen
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Precies goed
Wat zeg ik, misschien zelfs wat aan de jonge kant
[..]
Kan je wel gelijk in hebben gezien de paar hier in de scquote:Op maandag 6 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
![]()
* lurkt in Marijke's FoBo:
Hmm, je zit wel in de rammelende eierstok leeftijd, da's wel tricky.
Nee, dank je.quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we een meet gaan houden waar we TFM gaan leren hoe liefde en relaties werken.
Kom maar opquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we een meet gaan houden waar we TFM gaan leren hoe liefde en relaties werken.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud want je bent heerlijk naief.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
schatje?
hoeveel mensen van 14 zitten er op datingsites?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En waar wou je dat dan gaan doen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
Genakt.quote:
Geen kinderwens, dus die eierstokken van mij zijn zo stil als watquote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
![]()
* lurkt in Marijke's FoBo:
Hmm, je zit wel in de rammelende eierstok leeftijd, da's wel tricky.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genakt.
Heb jij Lovely nog nooit genakt dan?
nee, dat komt daarna.quote:
Utrecht Centraal.quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar wou je dat dan gaan doen?
niet bij mijquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar wou je dat dan gaan doen?
Altijd gezellig, bij die doofstomme. Dan kun je meteen je stem verkopen.quote:
Ssssst!quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je wel gelijk in hebben gezien de paar hier in de sc
Voor mij ook niet,dat is het mooie ervanquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor mij ook wel een beetje, maar dan anders
Het is niet bewust
![]()
nee, echtquote:
dat komt mij ook wel goed uit, maar nee dankjequote:
Hij dweilt het zelf op!quote:
precies?quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst!En zolang je niet in de Boo's wie doet wie lijst staat is er niets gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |