Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Nee, want neuken is viesquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook behalve dat neuken dan.. want dat doen vrouwen niet![]()
En toch vind ik dat wel moeilijk te gelovenquote:
Donkey Kong Country Returns is lastig.quote:
Zou het?quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, gauw, kom eens op een meet van ons en je gelooft op slag weer, met al die schattige meisjes hier
quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat geeft geen garantie.
Nee hoor.quote:
Bevroren?quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bevroren koffie.
Exen.
Sommige exen
Lekkerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja
[..]
Nee, want neuken is vies
[..]
alle nieuwe spelletjes doen het niet op mijn DS /madquote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donkey Kong Country Returns is lastig.
Mijn leukste ex ken je welquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bevroren koffie.
Exen.
Sommige exen
quote:
Nah, ik hoor er alleen maar gedoe over.quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En toch vind ik dat wel moeilijk te gelovenMaar je mag er wel wat van mij hebben
Heb er 4 meisjes tussen zitten, dus kies maar uit
Wat dan wel, kei harde sex?quote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook behalve dat neuken dan.. want dat doen vrouwen niet![]()
34quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar hoe jong ben je dan? Want het kan heus nog komen
heb jij meisjes als exen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja
[..]
Nee, want neuken is vies
[..]
En toch vind ik dat wel moeilijk te gelovenMaar je mag er wel wat van mij hebben
Heb er 4 meisjes tussen zitten, dus kies maar uit
Ik ben nog relatief nieuw, dus vertel?quote:
Het is dan ook een Wii-spel. Dat past niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Muck het volgende:
[..]
alle nieuwe spelletjes doen het niet op mijn DS /mad
[..]
het kan altijd nog, maakt niet uit hoe oud/jong je ook bent!quote:
He, voor seks in een plaggenhut ben ik altijd te porrenquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
* draait deur van zijn plaggenhut weer op slot.
ohquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook een Wii-spel. Dat past niet.
FOK! is wel goedgekeurd?quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het kan altijd nog, maakt niet uit hoe oud/jong je ook bent!
maar ik vind dat het wel natuurlijk moet gaan, datingssites
schatje?quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zet MPG in je diepvries.quote:
quote:
ijsthee over tafelquote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schatje?
hoeveel mensen van 14 zitten er op datingsites?
Oh, in dat geval.quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, voor seks in een plaggenhut ben ik altijd te porren
uhuhquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeft muck zo'n beetje de hele mannelijke KSC genakt ofzo?
Misschien in het ziekenhuis toen ik onder narcose was, maar voor de rest weet ik zeker van niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee, want dan had DM ook een exquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luxe plaggenhutquote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, in dat geval.![]()
* deur weer opendraait en gordijnen van de slaapkamer dicht doet.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar vast niet oud want je bent heerlijk naief.quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gewat?quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |