Dat deed me dus diep pijn he van binnen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
WW al vaak genoeg gezien, jij kan niet vaak genoeg
Eenmaal in utrecht blijf je daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik denk dat Marijke het graag voor me goed maaktquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat deed me dus diep pijn he van binnen?
daar hebben we idd redelijk wat last van gehad vooral de woensdag-,donderdag-'en vrijdagavondquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij nog last gehad van het slechte weer qua klanten, btw? Dat vraag ik me opeens af?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenmaal in utrecht blijf je daarIk ben al blij dat ik er kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Eenmaal in utrecht blijf je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Kom maar hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat deed me dus diep pijn he van binnen?
wie?wat?waar?welke?quote:
Wel hoorquote:
[..]
Eenmaal in utrecht blijf je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het sneeuwt, er blaadjes op het spoor liggen, het vriest, het hard regent of als het hard waait wel ja
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ohzeerzekerswelquote:
Geeft allemaal niet, we hebben Starbucksquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Als het sneeuwt, er blaadjes op het spoor liggen, het vriest, het hard regent of als het hard waait wel ja
Alleen die ijsdrankjes zijn aardig daar.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Geeft allemaal niet, we hebben Starbucks
Als je de juiste vrouwen nooit ontmoet hebt niet neequote:
Daar hoef ik niet veel sympathie van te verwachten.quote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat Marijke het graag voor me goed maakt
als je niet van koffie houdt gaat het welquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Geeft allemaal niet, we hebben Starbucks
LL, ik ook van jou!quote:
Joah, die zijn goddelijkquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen die ijsdrankjes zijn aardig daar.
Ach, kwakzalvers zijn er ook.quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Twee weken geleden kwam ik er achter dat het een hoax is.
Je vergeet de brandende verkeersleiding.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Noujaaaa wat liefquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL, ik ook van jou!Ik vind je echt geweldig
Ken jij toevallig Harry Niehof?quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Grunnegs is gout.
(Ok, ik spreek het beter dan ik het schrijf)
quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Twee weken geleden kwam ik er achter dat het een hoax is.
frappuccinoquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen die ijsdrankjes zijn aardig daar.
ook de koffie is er primaquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet van koffie houdt gaat het wel
Ow, gaat het daar fout?quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je de juiste vrouwen nooit ontmoet hebt niet nee
Al kan ik daar niet over oordelen, ik heb geen exquote:
nog steeds dezelfde?quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al kan ik daar niet over oordelen, ik heb geen ex
Dankje voor deze zeer nuttige aanvullingquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet de brandende verkeersleiding.
En ik meen het echtquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaaaa wat liefik vind jou ook leuk
neuken?![]()
Die had ik eergisteren op de Snelbinder bij Nijmegen. Lopend zonder muts en het gaat sneeuwen. Bastards!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
auquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had ik eergisteren op de Snelbinder bij Nijmegen. Lopend zonder muts en het gaat sneeuwen. Bastards!
Ik ook behalve dat neuken dan.. want dat doen vrouwen nietquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje voor deze zeer nuttige aanvulling
[..]
En ik meen het echt
Nee, wel Ede Staal en Rooie Rinus en Pe Daalemmerquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Harry Niehof?
Ik ben laat begonnen. Erg laatquote:Op maandag 6 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde?
of gewoon nooit aan begonnen...
Jupquote:
Ja, gauw, kom eens op een meet van ons en je gelooft op slag weer, met al die schattige meisjes hierquote:
ik heb er genoeg voor ons samenquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan! Kan!quote:
Maar het is wel zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |