quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Les 1.01: Vrouwen, afwas, frituur en bier (Trev & consorten)
Les 1.02: Een mannelijk perspectief van mannen door vrouwen (Marijke, LL, Suikert)
Les 1.03: Groei een Nietzsche snor (WW)
Les 2.01: Vrouwen: Wat te doen als ze eten aanbranden (Trev & consorten)
Les 2.02: Waarom hebben vrouwen al je geld nodig voor kleding (Marijke, LL, Suikert)
Les 2.03: Vrouwen, Seks! (PeZu).
Les 3.01: Hoe krijg je je relatie weer op de rails (Flash)
Afsluitend examen. Zoiets had ik in planning.
die is ook allang niet meer up to datequote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst!En zolang je niet in de Boo's wie doet wie lijst staat is er niets gebeurd
je vergeet de les wat zeg ik wel en niet tegen een vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Les 1.02: Een mannelijk perspectief van mannen door vrouwen (Marijke, LL, Suikert)
Les 2.02: Waarom hebben vrouwen al je geld nodig voor kleding (Marijke, LL, Suikert)
Geen angst, ik vind kinderen best leuk, maar niet van mezelfquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, wacht even
Ik hoor hier een lichte twijfel, dat kan link worden als je de 30 voorbij bent.
Neuken? Jawel, maar op lijstjes gaan staan alsof het een prestatie is, nee.quote:
ssssstttttttt dat is onze privemeetquote:
Die mag jij dan uiteraard geven!quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
je vergeet de les wat zeg ik wel en niet tegen een vrouw
Ja.quote:
en seks met hetzelfde geslachtquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn BBQ is veel groterquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is al hier dus zoek maar een ander thema
Dat dus wel maar met de gene waarmee het hoortquote:
Jij net zo vaak als ik en dat is dus nietquote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk je meteen even of je mij ziet staan?
quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sorryquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssstttttttt dat is onze privemeet
Kloptquote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is ook allang niet meer up to date![]()
maar ik zeg bijna altijd eerlijk wat ik vind dus als ze vragen of het staat dan zeg ik dat ook wel of et staat of nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die mag jij dan uiteraard geven!
Niveautje: "zie ik er dik uit in deze broek?" of gaat het meer om als je in een cafe/disco bent om te versieren.?quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen angst, ik vind kinderen best leuk, maar niet van mezelf
quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus wel maar met de gene waarmee het hoort
[..]
Jij net zo vaak als ik en dat is dus niet
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
Dat dus wel maar met de gene waarmee het hoort
Dat dusquote:
Daarom weet jij precies wat de gevolgen zijn van wat er gebeurd als je een fout maakt!quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar ik zeg bijna altijd eerlijk wat ik vind dus als ze vragen of het staat dan zeg ik dat ook wel of et staat of niet
mja hoe dat werkt daar is internet voor uitgevondenquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en seks met hetzelfde geslacht![]()
Het is altijd fout, dat is de clue.quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom weet jij precies wat de gevolgen zijn van wat er gebeurd als je een fout maakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |