oeh lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik zaterdag wat spekkoek kan gaan maken. Heb er opeens zin in
Bel je even als het bijna klaar is?quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
spekkoekquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
bezigquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, nog niet vol. Post eens door jullie.
Ja, wel even wat eieren kopen, dat deed ik nu maar niet, met deze kans op vallen. Strooien hebben ze hier nooit van gehoordquote:
Doe maar rustigquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
hier ook niet... ik ben niet buiten geweest vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel even wat eieren kopen, dat deed ik nu maar niet, met deze kans op vallen. Strooien hebben ze hier nooit van gehoord
dacht dat je het wel wou wetenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet?
maar nu wel
Ik kom zaterdag wel langs, neem ik wel eieren mee ja?quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel even wat eieren kopen, dat deed ik nu maar niet, met deze kans op vallen. Strooien hebben ze hier nooit van gehoord
en gij moeddoew smoelouwequote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en jij straks weer klagen dat het te hard gaat
Eieren he, geen klapperende eierstokken!quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom zaterdag wel langs, neem ik wel eieren mee ja?
et is hier ook gezelligquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eieren he, geen klapperende eierstokken!
Dan help ik wel eventjes om het iets sneller te laten verlopenquote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh goed je bent er, het ging al zo langzaam
Ik moest wel, met strooizout. Het pad is nu veilig, geloof ik.quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook niet... ik ben niet buiten geweest vandaag
zelf strooienquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |