wrestlingbayquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:16 schreef dr.dunno het volgende:
Kijkt iemand dit nog via een satellietzender (zoja welke) of alleen via torrents e.d.?
Grappig of belachelijk slecht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Smackdown, wat een uitzending weer
Waarom geloofd het publiek dat die oale echt naar beneden gegooid wordquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Allebei eigenlijk. Zo slecht dat het grappig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rey moet inderdaad een half jaar of een jaar even eruit gaan anders hij heeft hij straks geen lichaam meer over.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Rey weer injured. Dat is echt 1 doorstromende injuryGeloof ik al jaren niet 100% geweest.
Neuk filmpje hier: http://www.worldstaruncut.com/uncut/29842quote:Examiner.com is reporting that Athena Batista, the 18 year old daughter of former WWE star Dave Batista, is involved in a sex tape scandal as an online video has surfaced on the internet featuring her performing several sex acts.
Goede zaak, legends will never die toch?Wat denken jullie, goede manager in de toekomst?Als heel omdat HBK een goede heel kan spelen.En Face als de oud Superster die een talent onder zn hoede neemt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
HBK video announcement:
Hij heeft een lang contract bij WWE nu, maar niet om te worstelen, maar meer om af en toe langs te komen als WWE het vraagt
http://www.youtube.com/followshawnmichaels
plaats dan naaktfoto's van je zus Wquote:
Oh my, dat zou hawt zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 18:58 schreef Wessiej het volgende:
Waarom zoveel view in dit topic? Brahma had weer naaktpics van zichzelf?
Bam, zo mijn preview weg in 1 post, dag paginaquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Miz
Edge
Big B.
Ziggler
Morrison
Bimbo Inc.
Ik roep maar wat, volg het ook niet meer echt.
ik zou stoppen met bier drinken vanaf nu ongeveer.quote:
Ik weet tenminste dat de PPV om 2 uur begint ipv 1 uurquote:
Das kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Jeremy Borash: "Very grateful to be working for a company that gives out bonus checks at Christmas instead of walking papers."
quote:According to sources close to Kaval he requested his release from WWE, he was not fired as some have interpreted. I'm told he was "miserable" working the WWE schedule and wanted out. Company officials tried to talk him out of leaving but ended up letting him walk.
As we reported was the case with MVP and Matt Hardy, Vince McMahon has told Executive Vice President of Talent Relations John Laurinaitis he isn't worried about guys going to TNA because if talent like Ric Flair and Hulk Hogan do not make a difference, a mid-card name won't either.
quote:-The word in WWE is that Kaval (known as Low Ki on the independents circuit) was released because the company didn't have any plans for him, and as such it was an amicable departure by the winner of NXT Season 2.
Overbodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:18 schreef kidkash19 het volgende:
MVP hintte op zn Twitter ook dat Kaval er misschien wel om gevraagd had, ik vind dat Creative has nothing for you altijd zo nikszeggend als excuus en dat geloof ik dus nooit
+ Jeremy Borash werkt gelukkig voor een bedrijf is wat zo goed is voor zn werknemers *ahum* laten we even samenvatten, in TNA
- Krijgen vrouwenworstelaars bijna niks terwijl het geld er wel is
- Krijgen de X-Division gasten bijna niks terwijl het geld er wel is
- Weigeren te betalen voor blessures die in TNA zijn opgelopen, worstelaars durven niet naar het ziekenhuis te gaan want ze hebben het geld niet, iets wat TNA wel heeft
- Lieten Rob Terry zo'n chairshot nemen terwijl er allang studies zijn dat het erg erg erg schadelijk is
- Geen drugtests (of in ieder geval gevolgen ervan)
yeah...dont throw rocks in glass houses JB
Nee ik bedoel dat we wel weten dat bepaalde zaken binnen TNA niet kloppenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:05 schreef kidkash19 het volgende:
MWah vond meer JB zn opmerking overbodig, zeker als Kaval er zelf om heeft gevraagd wat nu realistischer is
Je bedoelt zoals ze ook met Danielson hebben gedaan? Je kan het ook te hoog in je bol hebben als Indy favorite en erachter komen dat het in de WWE toch net ff iets anders gaat en je een kleine vis in een grote vijver bent en je jezelf even moet bewijzen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
lol echt Overal leees ik dat Low Ki om zijn release vroeg. Niet zo heel vreemd als ze hem ELKE wedstrijd zowat lieten verliezen echt niet te geloven hoe ze hem behandeld hebben in WWE >_<.
quote:The Charlotte Observer is reporting that TNA World Champion Jeff Hardy plans to plead guilty to drug charges during his next court appearance on January 20th. Hardy was arrested in September 2009 on various drug related charges when police had gotten an anonymous phone call. There is no word yet on whether Hardy will get a deal to avoid jail time in exchange for his plea.
Reaction was aan de andere kant toch niks meer dan een programma om impact te verlengen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Interesting things on RAW this week
+
TNA Reaction cancelled door Spike TV
ik in elk geval ken je niet zo goed hequote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
8ste! En bedankt, volgens mij ben jij altijd de enige die het onthoudt
WWE bound?quote:My dreams just came true today. I got my dream job. Yes, THAT one.
Nee....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef kidkash19 het volgende:
Word gezegd dat de Cena blessure een "Deep bruise" is en niet serieus is.
Even ter speculatie, dit komt van Awesome Kong haar Twitter af
[..]
WWE bound?
Als insurance/bodyguard vs Beth en Natalya misschien?quote:Kia DID sign with WWE I can confirm that. I believe shell be on the roster but, I cant confirm. I am really happy to see this as she is very special and different and a great person as well.
NATION OF DOMINATION BABYquote:Op zondag 2 januari 2011 16:39 schreef wc-eend het volgende:
Just a fun foto?
Of zitten zij nu ook bij de Nexus/Punk-movement
quote:I really dont watch this stuff anymore - - that South Park episode where the kids amateur wrestling promotion was basically a sedate three act play pretty much sums up my reasons why. However, I suppose Ill always be bound (or cursed) to have an interest in what's going on in the world of "sports entertainment," even when the personalities aren't anywhere near "larger than life" anymore.
Tis net Ajax! Ik probeer het steeds maar kom er maar niet in. Maybe nog eens proberen, morgen dusquote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef kidkash19 het volgende:
Zonde want ik vind de WWE en dan vooral Raw steeds leuker worden nu ze gedwongen worden jonge gasten te pushen
Suarez zou anders wel een leuke gimmick zijn, zolang hij zn schorsing nog moet uitzitten(of als straf daarvoor).quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Tis net Ajax! Ik probeer het steeds maar kom er maar niet in. Maybe nog eens proberen, morgen dus
Dare i say......AWEEEEEEEEEEEEEEESOMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wow holy shit, Mizz vs Morison is vet!
quote:A new "employment agreement" Vince McMahon and World Wrestling Entertainment went into effect on January 1st and will run for three years until December 31, 2013. According to the official SEC Filing posted at WWE.com, McMahon's new role in the company is as follows:
"In addition to his duties and responsibilities as Chairman and Chief Executive Officer of the Company, the Executive shall serve as the Companys creative director, and as a writer, and performer at various times for and in the Companys events and productions."
The three-year deal gives McMahon generous compensation if he is terminated "other than for cause" or leaves on his own accord with "good reason." It also includes a 1-year no compete clause in the event that his agreement is terminated.
Bij mij heeft MMA de plek overgenomen die WWE eerst had in m'n vrije tijd. Het is niet gescript en heeft wel de karakters, feuds, trash talk, spanning en actie die ik wil. Volgens mij zijn er wel meer mensen hier die WWE voor MMA hebben ingeruild.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Merk ook in dit topic dat het allemaal veel minder wordt. Ik begreep eerst nooit waarom mensen altijd gingen skippen en keek echt alles. Nu loop ik soms gewoon een dag of 2 achter en dan nog skip ik zelf ook door heen![]()
(en ik heb niet eens wat beters te doen)
Het mist gewoon iets tegenwoordig. Het komt bij mij ook steeds meer over of 90% van de worstelaars zelf het niet meer zien zitten. Vindt Edge altijd geweldig, hij is nu weer champion maar het lijkt mij ook nu alsof hij het alleen maar voor het geld doet en er wel een beetje klaar mee is.
Moet echt iets enorms fris gebeuren vindt ik. Kwa grote als de monday night war, maar dan wat anders, want dat gebeurd toch nooit meer, worstelaars zullen nooit op zondag bij een WWE PPV zijn en dan opeens op maandag bij Impact, door alle contracten en zo. Dus dat leuke is er toch af.
Leuke verhalen zijn er wel, maar toch trekt het me niet meer als een paar jaar geleden.
Door wie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
Ik kan me gewoon niet warm maken voor MMA, teveel "net niet WWE" gehalte, wedstrijden (undercard vaak) die voor mij vaak wat tijdverspilling zijn en wedstrijden die nog geen 3 minuten duren.
Moet erbij zeggen dat ik MMA/UFC vroeger wel leuker vond toen er écht nog verschillende stijlen waren, de natuur van de sport zorgt ervoor dat iedereen toch wel dezelfde technieken voor een groot deel gaat gebruiken.
Je zou je trouwens verbazen hoeveel er bij UFC wel soort van gescript is (niet de gevechten) maar de vechters worden zelf aangemoedigd en krijgen aanwijzingen pre fight om het zoals pro wrestling een soort van feud te laten lijken.
UFC is gewoon als WWE min de gescripte eindes van gevechten.
Ze moeten oppassen dat ze niet het gat in vallen zoals er met boksen is gebeurt
Er word gewoon teveel geluld en te weinig gevochten in een gemmiddelde Raw of Smackdown, dat werkt gewoon niet goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vind UFC vaak erg overrated hoor, ja er zijn soms grote gevechten maar die zijn echt sporadisch. De echte grote sterren zijn er daar ook niet meer, ja Lesnar maar die is zijn mystiek verloren na zn verlies en het feit dat hij blijkbaar niet graag in zn gezicht gemept word.
Ik denk dat je meer kans hebt dat er in de WWE iets gebeurt dan in MMA
Door Dana White zelf die daar zelf ook graag aan meedoet in de media, zag je zn gezicht toen hij Velasquez zn belt omdeed? Dat zei mij genoeg, zn cashcow en controverse veroorzaker Lesnar is niet meer de big thing en dat gaat zn business geld kostenquote:
Want in de attitude era was dat niet zo? ga toch weg...daar was minder worstelen op Raw te zien dan nu want nu valt dat echt wel mee. Ik bedoel de laatste paar Raws zijn er genoeg matches geweest van +10 minuten en Miz zn championship matches gaan al snel naar 20 minuten toe en op SD! word er helemaal weinig geluld vind ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er word gewoon teveel geluld en te weinig gevochten in een gemmiddelde Raw of Smackdown, dat werkt gewoon niet goed.
Edgar jij gaat nu zeggen: Maynard you are a pussy!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Door Dana White zelf die daar zelf ook graag aan meedoet in de media, zag je zn gezicht toen hij Velasquez zn belt omdeed? Dat zei mij genoeg, zn cashcow en controverse veroorzaker Lesnar is niet meer de big thing en dat gaat zn business geld kosten
Toen had je geen maandelijkse PPV waarin precies de zelfde gasten 9 maanden lang tegenover elkaar stonden voor de zelfde titel, daarnaast had de WWF veel meer concurrentie van WCW dan dat ze tegenwoordig van TNA hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want in de attitude era was dat niet zo? ga toch weg...daar was minder worstelen op Raw te zien dan nu want nu valt dat echt wel mee. Ik bedoel de laatste paar Raws zijn er genoeg matches geweest van +10 minuten en Miz zn championship matches gaan al snel naar 20 minuten toe en op SD! word er helemaal weinig geluld vind ik
2011:3.12 zou leuk zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Tazmaniac het volgende:
We zijn overigens niet de enige die het allemaal niet meer zo volgen.
Average RAW Ratings
2006: 3.90
2007: 3.61
2008: 3.27
2009: 3.57
2010: 3.28
Oh? Je had geen In your House? Die later overgingen in events zoals Backlash, Judgement Day etc? McMahon vs Austin was geen jarenlang programma? Geen Bret vs Austin meerdere PPVs achterelkaar? Geen Vince F'N McMahon die de Rumble wint? Geen onzinnig Higher Power storyline die maanden duurde? Austin vs beide McMahons voor het eigendom van de WWE?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen had je geen maandelijkse PPV waarin precies de zelfde gasten 9 maanden lang tegenover elkaar stonden voor de zelfde titel, daarnaast had de WWF veel meer concurrentie van WCW dan dat ze tegenwoordig van TNA hebben.
In Your House was anders een directe reactie van de WWF op de maandelijkse PPVs van WCW,daarvoor had de WWF hooguit 5 PPVs per jaar. Dus om nou te zeggen dat de concurrentie met WCW minder was dan nu met TNA het geval is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:19 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Oh? Je had geen In your House? Die later overgingen in events zoals Backlash, Judgement Day etc? McMahon vs Austin was geen jarenlang programma? Geen Bret vs Austin meerdere PPVs achterelkaar? Geen Vince F'N McMahon die de Rumble wint? Geen onzinnig Higher Power storyline die maanden duurde? Austin vs beide McMahons voor het eigendom van de WWE?
Rose colored glasses, of zoals ik het graag noem...Attitude Era syndrome
Dat was een 1 in a million happening, precies het juiste personage met de juiste verhaallijn met het juiste publiek in de juiste omstandigheden. Zoiets kan je vergeten tegenwoordig, daarbij is er veel meer concurrentie van andere kanalen en programmas, meer dan WCW ooit gaf
Ik heb het niet over TNA ik heb het over de programmering op TV zelf, 12 jaar geleden was er een stuk minder op tv dan nu het geval is in Amerika, dat helpt ook niet. TNA is een vliegje op hun voorruit in het hele plaatje gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In Your House was anders een directe reactie van de WWF op de maandelijkse PPVs van WCW,daarvoor had de WWF hooguit 5 PPVs per jaar. Dus om nou te zeggen dat de concurrentie met WCW minder was dan nu met TNA het geval is?
Heb je ook de absolute nummers qua kijkers? Ratings zoals dit zeggen maar weinig hoor. Het aantal kijkers is volgens mij gewoon gelijk geblevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Tazmaniac het volgende:
We zijn overigens niet de enige die het allemaal niet meer zo volgen.
Average RAW Ratings
2006: 3.90
2007: 3.61
2008: 3.27
2009: 3.57
2010: 3.28
Zoals wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe dan ook, het is te hopen dat de WWE een andere weg in gaat slaan.Want het is aardig saai.
Nee stonden er helaas niet bij..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heb je ook de absolute nummers qua kijkers? Ratings zoals dit zeggen maar weinig hoor. Het aantal kijkers is volgens mij gewoon gelijk gebleven
Daarbij helpt het niet dat men tegenwoordig de shows kan opnemen op de harde schijf (TIVO) of dat ze het gewoon via YouTube of Torrents kunnen bekijken.
Daarom ben ik meer geinteresseerd in echte kijkers
Doen ze al een tijdje hoor. Voorlopig zijn de ticketsales beter dan ooit en de merchandise blijft niet ver achter en daar gaat het volgens mij om. Ik vind de meeste verhaallijnen ook gewoon goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe dan ook, het is te hopen dat de WWE een andere weg in gaat slaan.Want het is aardig saai.
Ik kan daar nooit cijfers van vinden weet je dat?Dan lees je merchandise is super, dan weer slecht., maar geen cijfersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Doen ze al een tijdje hoor. Voorlopig zijn de ticketsales beter dan ooit en de merchandise blijft niet ver achter en daar gaat het volgens mij om. Ik vind de meeste verhaallijnen ook gewoon goed moet ik zeggen
Ok, daar staat het dus.Zal FCW eens kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef kidkash19 het volgende:
WWE Corporate site heeft die cijfers weleens
Ik kijk ook regelmatig naar FCW, erg leuk
Kut filmpjequote:
Beetje jammer van die Tweetdeck geluidjes op de achtergrondquote:
[ Bericht 14% gewijzigd door kidkash19 op 10-01-2011 13:31:17 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Bedankt Wquote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef Wessiej het volgende:
"TNA is the WWE's North Korea. They have the weapons to do damage, but they're run by insane dictators #TNAwful about 8 hours ago via Spaz "
Nou ze hebben zeker wel een aantal goede wrestlers (MCMG, AJ, Joe, pope, Wolfe, Anderson, Red enz enz)quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef kidkash19 het volgende:
Dat mensen TNA uberhaupt nog verdedigen na het afgelopen jaar.....
Dat wordt ook al jaren geroepen dat ze gaan stoppenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nou ze hebben zeker wel een aantal goede wrestlers (MCMG, AJ, Joe, pope, Wolfe, Anderson, Red enz enz)
En ik denk dat veel mensen vaak hebben gedacht dat er toch nog wel structuur zat, of een achterliggende gedachte in hetgeen de creative van TNA deed. Maar na de PPV van afgelopen nacht, snapt niemand er nog wat van.
TNA is over een jaar niet meer. En dat is jammer, want worsteltechnisch, is het een goede bond,
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef kidkash19 het volgende:
Met de worstelaars is opzich niks mis, talent genoeg maar alles eromheen?
zolang Panda Energy de rekeningen nog betaald gaat TNA door
Ja, en daarvoor zal natuurlijk nog veel en veel meer epicness zijn geweest, maar mijn punt is dat daarna het gewoon geen spektakel meer was wat betreft dit soort acties. De verhaallijnen werden misschien wat beter, maar het knalde niet echt meer als het warequote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef kidkash19 het volgende:
Dat is serieus nog geen 2 jaar geleden gebeurt....dit meen je?
Vreemd, ik vond 2010 toch echt 1 vd sterkere jaren in de afgelopen 5 a 6 jaarquote:Op maandag 10 januari 2011 15:06 schreef magik7777 het volgende:
ik denk trouwens dat veel mensen TNA verdedigen, omdat het bij WWE ook lang niet altijd 100% genieten is. Tuurlijk zijn de verhaallijnen beter uitgewerkt, en valt er nog een touw aan vast te knopen. Maar 2010 vond ik een matig WWE jaar. Ze moeten van die PG rating af. Maar dat is mijn mening.
Alberto del Rio heb ik nog nooit iets van gezien, daarvoor vond ik het al niet leuk meer.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
Want een Alberto Del Rio die vanuit de ring vanaf een ladder door 2 tafels heen gaat is niet zoiets? Een JoMo die een Starship Pain vanaf de apron door een tafel buiten de ring doet is niet zoiets?
Kofi die de Boom Drop doet vanaf de ladder op iemand door de announcerstable is niet zoiets?
hoe vaak moet het gebeuren dan?
Inderdaad geen reet aan die Starship Painquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alberto del Rio heb ik nog nooit iets van gezien, daarvoor vond ik het al niet leuk meer.
Starship Pain vind ik een kutmove, totaal niet geloofwaardig omdat ie bijna nooit raakt en een Boom Drop van Kofi is nou ook niet echt spetterend te noemen.
Iemand die face first naar beneden duikt, dát is spetterend.
Laddermatches van Edge en Jericho waren ook altijd geniaal, nu (of in ieder geval, op het moment dat ik stopte) was het dat echt niet meer
quote:
Joh, die SP door die tafel is net zo hoog als de ring zelf, alleen breekt ie er door heen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Inderdaad geen reet aan die Starship Pain
[ afbeelding ]
Want een Swanton is totaal geloofwaardig en raakte altijd zn doel......
Neuh was niks aan
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Wessiej het volgende:
Oja alles moet hetzelfde zijn derp derp derp.
zodat ze allemaal net zo'n mooi voorhoofd krijgen als Dusty Rhodesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef kidkash19 het volgende:
Dank u Wessiej...dank u. Dit zijn dezelfde mensen die roepen dat elke main event bloed moet bevatten en het liefste zoveel mogelijk
Beste Wessiej, ik vind het bijzonder knap van je dat je weet wat ik bedoel, ook al zeg ik iets andersquote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef Wessiej het volgende:
Je zegt het een en je bedoelt het andere. Als het aan jou was werd er elke week een swanton bomb door the great khali door een kooi gedaan, WANT DAT IS COOL YO. Guess what, dan is er geen reet meer aan. Over 10 jaar herinner je de tofste dingen ervan, mick foley in HIAC, en bijv. Jeff in 2007 die van de titantron afspringt.
Gebeurt het elke week boeit niemand het meer...logisch nadenken ook. Net alsof elke voetbalwedstrijd in 10-9 moet eindigen met 8 rode kaarten...
Dat is wel de slechtste vergelijking die ik in lange tijd heb gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef Wessiej het volgende:
Gebeurt het elke week boeit niemand het meer...logisch nadenken ook. Net alsof elke voetbalwedstrijd in 10-9 moet eindigen met 8 rode kaarten...
Klopt, maar ga dan niet vertellen wat ik bedoel als je daar geen weet van hebt en het zelf al helemaal niet kijkt dus er net zo min een kijk op hebt hoe vaak het tegenwoordig gebeurdquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Wessiej het volgende:
Ik kijk het niet echt nee, maar dan kan ik het nog wel niet met je eens zijn.
Why, jij vraagt om iets spectaculairs.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is wel de slechtste vergelijking die ik in lange tijd heb gezien![]()
Ik kijk niet elke show helemaal, maar ik volg het nog steeds. RAW heb ik gezien, en ik volg het nog genoeg om een idee te hebben wat er gebeurd.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt, maar ga dan niet vertellen wat ik bedoel als je daar geen weet van hebt en het zelf al helemaal niet kijkt dus er net zo min een kijk op hebt hoe vaak het tegenwoordig gebeurd
Sowieso een worstelpartij met een voetbalpartij vergelijken slaat nergens op, noch zijn rode kaarten spectaculair in een voetbalwedstrijdquote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Why, jij vraagt om iets spectaculairs.
Je snapt mijn punt dus ik ben tevree, ga niet uren nadenken over domme vergelijkingen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso een worstelpartij met een voetbalpartij vergelijken slaat nergens op, noch zijn rode kaarten spectaculair in een voetbalwedstrijd
Noem dan de vergelijking dat bij iedere corner, iedere speler een omhaal probeert te maken, dat had een beter punt neergezet
Gelukkig ben jij er.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De een houdt van wat meer bloed en extreem, de ander niet.Goede discussie
Keb toch gelijk?De een vind het leuk, de ander niet.Wat kan je er meer over zeggen dan?quote:
Angelina van Jersey Shore zijn ze mee in negotiationquote:
Verschillen we over van mening.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
Vreemd, ik vond 2010 toch echt 1 vd sterkere jaren in de afgelopen 5 a 6 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is![]()
- Tsjonge jonge jonge ....selectief geheugen? Je vergeet gewoon de grootste angle in de afgelopen paar jaar met de Nexus die gewoon erg goed was/is en nog steeds loopt op dit momentquote:Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Verschillen we over van mening.
de PPV was natuurlijk WM26. Main event was Shawn Michaels - Undertaker. Een herhaling van het jaar ervoor met dezelfde uitslag. Shawn Michaels is gestopt (al was hij half kreupel, het was DE performer) De match was goed, maar als creative van WWE, mag je wel met iets beters komen op de belangrijkste PPV van het jaar. undertaker gaat van blessure naar blessure.
Jericho is weg (zal wel surprise entrant zijn bij de rumble)
Orton face turn (slechte keuze) als heel is hij velen malen geloofwaardiger
Punk niet goed gebruikt met zijn kneuzen SES, de man verdient beter, en zal dat waarschijnlijk ik 2011 wel krijgen (winnen van de Rumble?)
Cena werd vrijwel het hele jaar als super Cena neergezet, net als alle voorgaande jaren.
Zelfde geldt voor triple H, pas wanneer hij geblesseerd is, is hij bereid te jobben voor Sheamus. Als je Mc Mahon neukt, heb je toch extra krediet.
Edge die ik nog nooit zo slecht in vorm heb gezien, en nog als face ook. Hij komt nonchelant over in de ring, en lijkt lang niet zo gemotiveert als voor zijn blessure.
Positieve dingen van 2010: the mizz, kane die goed word neergezet, en alberto del rio. Het vertrek van Batista, de blessure van Cena. De terugkomst van Bret Hart, en verzoening met HBK. Maar dat was meer de historie erachter.
Al met al, te weinig echt mooie matches, fight of the year mijn inziens taker vs HBK, maar dat was vorig jaar ook.
TNA daarentegen, heb ik vele mooie matches gezien, zowiezo alleen al het 3 luik van MCMG en Beer money inc.
Selectief geheugen...misschien wel ja, sommige dingen wil je namelijk niet aan herinnert worden, of kunnen je niet voldoende boeien om het in je geheugen op te slaan. Vergeten...nee...noemenswaardig??? Nee...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
- Tsjonge jonge jonge ....selectief geheugen? Je vergeet gewoon de grootste angle in de afgelopen paar jaar met de Nexus die gewoon erg goed was/is en nog steeds loopt op dit moment
- Grappig en veelzeggend ook dat je een blessure van iemand een positief punt vind
- Ziggler zijn rise to stardom die dit jaar is ingezet
- Genoeg goede matches hoor, niet alleen op PPV. Ziggler vs Bryan was verschrikkelijk goed bv net als Ziggler vs Kaval. Summerslam: Nexus vs Cena en zn groep
- Orton zn face turn was iets wat natuurlijks gebeurde, daar moet je het publiek de schuld van geven die hem simpelweg gingen toejuichen.
- Triple H is er al sinds WM uit en daarvoor had hij ook weinig te doen, je punt is?
- De van korte duur zijnde geweldige Swagger Soaring Eagle
Maar goed, dat je de Nexus vergeet zegt eigenlijk ook al genoeg aangezien dat toch echt de grootste angle was in het worstelen het afgelopen jaar
Triple H haat zit diep? Nee hoor, het is een wrester wiens intensiteit ik juist waardeer, alleen de manier waarop hij koste wat het kost geen gezichtsverlies wil lijden kan ik moeilijk waarderen. Het ligt er net iets te dik bovenop. De goede man kan echt wel worstelen, maar als je ziet hoe vaak hij WHC of WWE champ is geweest, dan vind ik dat aan de hoge kant, maar als je de dochter van de baas paalt, krijg je schijnbaar meer voor elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef kidkash19 het volgende:
Nexus ongetalenteerd![]()
Nee inderdaad, gasten zoals Barrett, Gabriel, Harris, Bryan kunnen er absoluut niks van, Sheffield was ook niet opgebouwd als monster in die tijd.
Man kom op, de worstelaars in Nexus schieten alles behalve te kort, ik ben zelfs van mening dat ze zich meer dan staande hebben gehouden en dat er genoeg uit is gekomen en ze nu een hele andere weg zijn ingeslagen ermee.
De Triple H haat zit diep he?
Nogmaals....een blessure van iemand een goed punt vinden vind ik moreel nogal veelzeggend maar goed dat ben ik
Hij zal wel invloed hebben gehad ja, maar who knows. IK BEN GEEN BACKGROUND WORKER EEND, NEEN.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef wc-eend het volgende:
Sheamus is toch juist door HHH gepushed en gedaan?
Als je de rug inzeept van meneer Levesque, heb je wel een streepje voor ja...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef wc-eend het volgende:
Sheamus is toch juist door HHH gepushed en gedaan?
Heb je nog meer leuke feitjes?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:31 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Als je de rug inzeept van meneer Levesque, heb je wel een streepje voor ja...
Tsja Flair zat ook op de dochter van de baas als je WHC reigns als argument gaat gebruiken, misschien was HHH wel de beste optie op dat soort momenten want jaha..... HHH kreeg wel reacties genoeg van het publiekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:12 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Triple H haat zit diep? Nee hoor, het is een wrester wiens intensiteit ik juist waardeer, alleen de manier waarop hij koste wat het kost geen gezichtsverlies wil lijden kan ik moeilijk waarderen. Het ligt er net iets te dik bovenop. De goede man kan echt wel worstelen, maar als je ziet hoe vaak hij WHC of WWE champ is geweest, dan vind ik dat aan de hoge kant, maar als je de dochter van de baas paalt, krijg je schijnbaar meer voor elkaar.
Blessure is een goed punt, want op die manier verdwijnt er iemand uit de main event, die er mijn inziens al veel te lang in zit. Tuurlijk is het niet goed voor Cena, wel voor een hoop andere wrestlers. Maar dat zal van korte duur zijn, want zodra Cena terug is, zit hij gewoon weer in de main event.
Jij denkt dus echt dat de mannen die nu in Nexus zitten, je over pak em beet een jaar, in de main event ziet? De enige die er boven uit steken zijn Barret en Bryan. Bryan is al heel snel uit Nexus gegaan. Omdat hij de Nexus hype niet nodig heeft om zich te manifesteren. Bryan is een formidabele wrestler, maar die heeft zich juist ontwikkeld bij ROH. Sterker Nexus hield zijn ontwikkeling tegen. Waarom verbleken in de groep, als je kunt exelleren erbuiten...???
Geloof me nou maar, van vrijwel alle Nexus klanten, hoor of zie je over een jaar niks meer. Ik lach me rot om Tarver, Young en vooral Ottunga, 0,0 geloofwaardigheid, 0,0 mic skills, enz enz.
Maar ik zal er wel WEER langszitten...
En jij weet zeker dat dat voorval met Bryan niet scripted was? Kwam allemaal wel heel mooi uit op deze manier hè? Niet alles wat je ziet, gebeurt spontaan, het is immers allemaal scripted.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:38 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tsja Flair zat ook op de dochter van de baas als je WHC reigns als argument gaat gebruiken, misschien was HHH wel de beste optie op dat soort momenten want jaha..... HHH kreeg wel reacties genoeg van het publiek
Zeg ik main event dan? Moet die hele groep van 7 worstelaars main event zijn? Ik zie Barrett en als outsider Gabriel inderdaad als main eventers ja, daarnaast zie ik een hoge midcard spot voor gasten als Harris en Sheffield en gewone goed gevestigde midcarders in Slater, Otunga (beste mic skills naast Barrett) en McGillicutty.
Elke stable heeft zn missers en zn hitters NOD, Evolution (allemaal hits eigenlijk), Horsemen etc etc
Om ze ongetalenteerd te noemen is echt absurd
Bryan is Nexus uitgegaan omdat hij de hype niet nodig had? laat me niet LACHEN!Bryan was gewoon ontslagen door zn eigen domme fout, daarna werd hij een cultheld in de WWE. Als hij die stropdas niet had gebruikt had hij gewoon doorgegaan met Nexus hoor
Als je daar behoefte aan hebt misschien wel ja.quote:
Oh noes, tijd om Vince in te lichten. WIE GAAT ER MET MIJ MEE, MENSEN KRIJGEN VOORRANG IN DE WWE. NIEMAND MAG EEN STER WORDEN YOU GUYS.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Als je daar behoefte aan hebt misschien wel ja.
Iedereen weet dat Sheamus het trainingsmaatje is/was van Triple H, net als Drew Mcintyre. Goh, die mannen krijgen een redelijke push.
quote:The WWE Champion also spoke out against those who feel the veterans are keeping the young guys down.
He strongly feels instead of brown-nosing and politicking, a positive and respectful attitude goes a long way.
Lots of people complain that the top guys are keeping young wrestlers down.
But, you know, in reality the top guys are looking for wrestlers to step up. They want young people to step up to that level ⤠its what theyâ¤re waiting for. And Ive worked my arse off.
These guys are on top because they are the best. My goal is to be better than all of them. I dont want to be first Irish champ. I want to be the best ever, the longest reigning champion.
Lees je eigen post nog eens door (zonder caps lock)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh noes, tijd om Vince in te lichten. WIE GAAT ER MET MIJ MEE, MENSEN KRIJGEN VOORRANG IN DE WWE. NIEMAND MAG EEN STER WORDEN YOU GUYS.
Je zou voor de grap eens bij een bedrijf moeten gaan werken, dan zal je opvallen dat sommige mensen sneller aan de top komen dan anderen en dat komt niet puur omdat ze zo goed zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:30 schreef magik7777 het volgende:
Ik doe alsof het niet eerlijk is.
De ene krijgt wat ie verdient, de ander moet er nog veel harder zijn best voor doen.
Mannen als Eddie Guerero en Chris benoit, blijven onderschat op die manier, terwijl ze van uitmuntende kwaliteit waren.
Waarom is het gek dat ik 2 doden opnoem...Nog eentje danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Beetje gek dat je 2 doden mensen opnoemt, maar goed. En zo gaat het in de wereld, en je weet nooit 100% of het zo is gebeurt, want jij was er niet bij en ik dacht ik die dag ook niet.
Dit, er zijn hier 2/3 mensen met een retarded mening, en doordrammen galore. Gelukkig hebben we tazquote:
Shawn Michaels is underrated en wordt over het hoofd gezien? Aha meneer, a-h-a.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Waarom is het gek dat ik 2 doden opnoem...Nog eentje dan
Shawn Michaels...
Niemand hier weet hoe en waarom het gebeurt, maar dan mag je het toch wel in twijfel trekken als mensen die dicht bij het vuur zitten, er ook warmpjes bijzitten qua titels, air time, main events, dvd's noem maar op.
[ Bericht 100% gewijzigd door Tazmaniac op 11-01-2011 19:37:42 ]quote:
Ik werk voor een bedrijf, en word beloond om wie ik ben, en wat ik doe. Niet omdat ik vrienden ben met mijn werkgever, of familie... want dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens bij een bedrijf moeten gaan werken, dan zal je opvallen dat sommige mensen sneller aan de top komen dan anderen en dat komt niet puur omdat ze zo goed zijn.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Waarom is het gek dat ik 2 doden opnoem...Nog eentje dan
Shawn Michaels...
Niemand hier weet hoe en waarom het gebeurt, maar dan mag je het toch wel in twijfel trekken als mensen die dicht bij het vuur zitten, er ook warmpjes bijzitten qua titels, air time, main events, dvd's noem maar op.
Ik kan het goed vinden met mijn baas, daarom rijd ik vaak in zijn iets te dure auto, drink ik bier op zijn kosten en kom ik te laat met een lach. Vind het niet erg hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik werk voor een bedrijf, en word beloond om wie ik ben, en wat ik doe. Niet omdat ik vrienden ben met mijn werkgever, of familie... want dat ben ik niet.
Mensen die snel aan de top komen, hebben een vlotte babbel, en lef. Dat doet meer dan opleiding en werkervaring.
ja en bedenk je nu eens. Er is een promotieplek. Jij en een collega hebben beide dezelfde skills maar je collega kan erg goed opschieten met de baas. Wie denk je dat die plek krijgt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik werk voor een bedrijf, en word beloond om wie ik ben, en wat ik doe. Niet omdat ik vrienden ben met mijn werkgever, of familie... want dat ben ik niet.
Mensen die snel aan de top komen, hebben een vlotte babbel, en lef. Dat doet meer dan opleiding en werkervaring.
als iemand een andere mening dan jou heeft, heeft diegene een retarded mening?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit, er zijn hier 2/3 mensen met een retarded mening, en doordrammen galore. Gelukkig hebben we taz
dafquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef magik7777 het volgende:
[..]
als iemand een andere mening dan jou heeft, heeft diegene een retarded mening?
Veel plezier nog... adios.
Oh no wait,... daf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef magik7777 het volgende:
[..]
als iemand een andere mening dan jou heeft, heeft diegene een retarded mening?
Veel plezier nog... adios.
Nu zeg je dat je dezelfde skills hebt, HBK, Chris Benoit en Eddie Guerero, waren in veel opzichten velen malen beter. Benoit, ging iedere match voluit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja en bedenk je nu eens. Er is een promotieplek. Jij en een collega hebben beide dezelfde skills maar je collega kan erg goed opschieten met de baas. Wie denk je dat die plek krijgt?
Zo werkt de wereld gewoon.
Benoit geen mic-skillz, derhalve maar 1x champ. Tegelijk met Eddie zijn grote vriend zodat ze samen konden janken in de ring.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nu zeg je dat je dezelfde skills hebt, HBK, Chris Benoit en Eddie Guerero, waren in veel opzichten velen malen beter. Benoit, ging iedere match voluit.
iedereen in de verdediging nog wel. Als je nou met solide argumenten komt, a la. Maar dat doe je niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef magik7777 het volgende:
Lachwekkend hoe iedere keer iedereen in de bres springt als hun WWE kritiek krijgt. Onvermoeid ieder stukje kritiek proberen te weerleggen, en naar het land der fabelen verwijzen. Ik kijk elke week mijn portie WWE, TNA, en MMA. En alles wat ik hier spui, zijn dingen zoals ik het ervaar. Als je liever een ja-knikker hebt, die alleen maar ja en amen zegt, is het ook goed hoor. Maar ik krijg dan beetje dat fanboy gevoel.
Jij ging toch weg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef magik7777 het volgende:
Lachwekkend hoe iedere keer iedereen in de bres springt als hun WWE kritiek krijgt. Onvermoeid ieder stukje kritiek proberen te weerleggen, en naar het land der fabelen verwijzen. Ik kijk elke week mijn portie WWE, TNA, en MMA. En alles wat ik hier spui, zijn dingen zoals ik het ervaar. Als je liever een ja-knikker hebt, die alleen maar ja en amen zegt, is het ook goed hoor. Maar ik krijg dan beetje dat fanboy gevoel.
Dit "argument"quote:
Wessiej dissen is ook reden genoeg voor een banquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit "argument"!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het overigens wel eens met magik dat ik Otunga bagger mic-skills vind hebben!
En dat er hier veel mensen zijn die veel door een roze bril kijken.
O en dat Wessiej amper posts plaatst met inhoud, enkel oneliners die ook kant noch wal raken![]()
Verder one love![]()
Fine the b*st*rd!!! He used the word *ss on TV!!!quote:"Lots of posts about my language last night on Raw. I do apologize. It was out of line and I was indeed fined. If I have offended anyone it was not my intention."
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Cena wrote on Twitter.com/JohnCena:
[..]
Fine the b*st*rd!!! He used the word *ss on TV!!!
Hebben we hem een paar paginas terug niet gefeliciteerd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef Paxlie het volgende:
het grote PW topique
en dan niet de W feliciteren met zijn 20e verjaardag, matig zijn jullie, allemaal
Niet veel beter dan W zijn zus
W, gefeliciteerd knul! Dat je mag genieten van de komende 10 jaar!
Een volwassen man die zich hiervoor excuseertquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Cena wrote on Twitter.com/JohnCena:
[..]
Fine the b*st*rd!!! He used the word *ss on TV!!!
Ik heb zelden iemand geforceerder zien overkomen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
Ja really, hij komt gewoon natuurlijk over op de mic, het is zo'n beetje het enige wat een beetje goed is aan hem.
Je zou op zich wel een punt hebben betreffende Benoit, en Guerrero, ware het niet dat Jeff Hardy, in het verleden al ontslagen werd wegens drugsgebruik, en toch meerdere title reigns kreeg. Ik denk dat het onderschat word, hoeveel mensen pijn bestrijders, en andere verdovende middelen hebben gebruikt. Is dat erg? Ik geef er niks om, maar trek dan wel 1 lijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Roze bril? Absoluut niet, ik vind alleen de argumenten die je geeft echt nergens op slaan en het lijkt wel alsof je precies weet wat er backstage allemaal gebeurt.
De Daniel Bryan situatie was echt, dit is door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd en is ook gewoon logisch als je kijkt in welke periode en welke situatie het gebeurde.
Er zijn genoeg punten in de WWE die absoluut niet goed zijn maar wat jij zegt slaat gewoon nergens op.
Benoit & Guerrero? Je doet echt alsof ze geen reet hebben bereikt of dat het ze veel moeite kostte terwijl ze groots debuteerde, al snel meerdere titels op hun naam hadden en gewoon hoog in de midcard zaten (net onder main event).
Waarom ze niet sneller een World title kregen? Simpel, Guerrero was niet te vertrouwen ivm zn verslavingen en Benoit had simpelweg geen connectie met het publiek en geen mic skills, dat had hij ook niet toen hij champ was. Hij is simpelweg champ gemaakt voor het feel good momentje van WMXX. Waarom denk je dat hij ineens de titel verloor aan Orton?
Otunga in de ring is bagger, ik heb ook nooit gezegd dat hij wel goed is, zijn mic skills daarintegen zijn toch echt wel beter dan de meeste die hoger staan dan hem. Zit hij er alleen maar door zn beroemde vrouw? mjah dat denk ik wel maar hij was wel de Starscream tegenover Barrett zijn Megatron. Hij speelt zijn rol ook nu nog steeds gewoon goed.
Laten we eens kijkenquote:Misschien had Benoit niet de beste mic skills, maar hadden alle meervoudig kampioenen dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |