Benoit geen mic-skillz, derhalve maar 1x champ. Tegelijk met Eddie zijn grote vriend zodat ze samen konden janken in de ring.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nu zeg je dat je dezelfde skills hebt, HBK, Chris Benoit en Eddie Guerero, waren in veel opzichten velen malen beter. Benoit, ging iedere match voluit.
iedereen in de verdediging nog wel. Als je nou met solide argumenten komt, a la. Maar dat doe je niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef magik7777 het volgende:
Lachwekkend hoe iedere keer iedereen in de bres springt als hun WWE kritiek krijgt. Onvermoeid ieder stukje kritiek proberen te weerleggen, en naar het land der fabelen verwijzen. Ik kijk elke week mijn portie WWE, TNA, en MMA. En alles wat ik hier spui, zijn dingen zoals ik het ervaar. Als je liever een ja-knikker hebt, die alleen maar ja en amen zegt, is het ook goed hoor. Maar ik krijg dan beetje dat fanboy gevoel.
Jij ging toch weg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef magik7777 het volgende:
Lachwekkend hoe iedere keer iedereen in de bres springt als hun WWE kritiek krijgt. Onvermoeid ieder stukje kritiek proberen te weerleggen, en naar het land der fabelen verwijzen. Ik kijk elke week mijn portie WWE, TNA, en MMA. En alles wat ik hier spui, zijn dingen zoals ik het ervaar. Als je liever een ja-knikker hebt, die alleen maar ja en amen zegt, is het ook goed hoor. Maar ik krijg dan beetje dat fanboy gevoel.
Dit "argument"quote:
Wessiej dissen is ook reden genoeg voor een banquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit "argument"!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het overigens wel eens met magik dat ik Otunga bagger mic-skills vind hebben!
En dat er hier veel mensen zijn die veel door een roze bril kijken.
O en dat Wessiej amper posts plaatst met inhoud, enkel oneliners die ook kant noch wal raken![]()
Verder one love![]()
Fine the b*st*rd!!! He used the word *ss on TV!!!quote:"Lots of posts about my language last night on Raw. I do apologize. It was out of line and I was indeed fined. If I have offended anyone it was not my intention."
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Cena wrote on Twitter.com/JohnCena:
[..]
Fine the b*st*rd!!! He used the word *ss on TV!!!
Hebben we hem een paar paginas terug niet gefeliciteerd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef Paxlie het volgende:
het grote PW topique
en dan niet de W feliciteren met zijn 20e verjaardag, matig zijn jullie, allemaal
Niet veel beter dan W zijn zus
W, gefeliciteerd knul! Dat je mag genieten van de komende 10 jaar!
Een volwassen man die zich hiervoor excuseertquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Cena wrote on Twitter.com/JohnCena:
[..]
Fine the b*st*rd!!! He used the word *ss on TV!!!
Ik heb zelden iemand geforceerder zien overkomen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
Ja really, hij komt gewoon natuurlijk over op de mic, het is zo'n beetje het enige wat een beetje goed is aan hem.
Je zou op zich wel een punt hebben betreffende Benoit, en Guerrero, ware het niet dat Jeff Hardy, in het verleden al ontslagen werd wegens drugsgebruik, en toch meerdere title reigns kreeg. Ik denk dat het onderschat word, hoeveel mensen pijn bestrijders, en andere verdovende middelen hebben gebruikt. Is dat erg? Ik geef er niks om, maar trek dan wel 1 lijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Roze bril? Absoluut niet, ik vind alleen de argumenten die je geeft echt nergens op slaan en het lijkt wel alsof je precies weet wat er backstage allemaal gebeurt.
De Daniel Bryan situatie was echt, dit is door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd en is ook gewoon logisch als je kijkt in welke periode en welke situatie het gebeurde.
Er zijn genoeg punten in de WWE die absoluut niet goed zijn maar wat jij zegt slaat gewoon nergens op.
Benoit & Guerrero? Je doet echt alsof ze geen reet hebben bereikt of dat het ze veel moeite kostte terwijl ze groots debuteerde, al snel meerdere titels op hun naam hadden en gewoon hoog in de midcard zaten (net onder main event).
Waarom ze niet sneller een World title kregen? Simpel, Guerrero was niet te vertrouwen ivm zn verslavingen en Benoit had simpelweg geen connectie met het publiek en geen mic skills, dat had hij ook niet toen hij champ was. Hij is simpelweg champ gemaakt voor het feel good momentje van WMXX. Waarom denk je dat hij ineens de titel verloor aan Orton?
Otunga in de ring is bagger, ik heb ook nooit gezegd dat hij wel goed is, zijn mic skills daarintegen zijn toch echt wel beter dan de meeste die hoger staan dan hem. Zit hij er alleen maar door zn beroemde vrouw? mjah dat denk ik wel maar hij was wel de Starscream tegenover Barrett zijn Megatron. Hij speelt zijn rol ook nu nog steeds gewoon goed.
Laten we eens kijkenquote:Misschien had Benoit niet de beste mic skills, maar hadden alle meervoudig kampioenen dat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |