abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91175744
Lachwekkend hoe iedere keer iedereen in de bres springt als hun WWE kritiek krijgt. Onvermoeid ieder stukje kritiek proberen te weerleggen, en naar het land der fabelen verwijzen. Ik kijk elke week mijn portie WWE, TNA, en MMA. En alles wat ik hier spui, zijn dingen zoals ik het ervaar. Als je liever een ja-knikker hebt, die alleen maar ja en amen zegt, is het ook goed hoor. Maar ik krijg dan beetje dat fanboy gevoel.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:47:51 #277
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_91175765
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Nu zeg je dat je dezelfde skills hebt, HBK, Chris Benoit en Eddie Guerero, waren in veel opzichten velen malen beter. Benoit, ging iedere match voluit.
Benoit geen mic-skillz, derhalve maar 1x champ. Tegelijk met Eddie zijn grote vriend zodat ze samen konden janken in de ring.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:48:13 #278
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_91175784
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef magik7777 het volgende:
Lachwekkend hoe iedere keer iedereen in de bres springt als hun WWE kritiek krijgt. Onvermoeid ieder stukje kritiek proberen te weerleggen, en naar het land der fabelen verwijzen. Ik kijk elke week mijn portie WWE, TNA, en MMA. En alles wat ik hier spui, zijn dingen zoals ik het ervaar. Als je liever een ja-knikker hebt, die alleen maar ja en amen zegt, is het ook goed hoor. Maar ik krijg dan beetje dat fanboy gevoel.
iedereen in de verdediging nog wel. Als je nou met solide argumenten komt, a la. Maar dat doe je niet.
  Redactie Games dinsdag 11 januari 2011 @ 19:48:41 #279
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_91175800
Fanboy? totaal niet. Maar je argumenten raken kant noch wal.
.....Kennedy
pi_91175937
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef magik7777 het volgende:
Jij ging toch weg?
pi_91176493
Wat een spanning en sensatie in dit topic opeens :D
pi_91176837
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld gewoon.
Dit "argument" :')!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben het overigens wel eens met magik dat ik Otunga bagger mic-skills vind hebben!
En dat er hier veel mensen zijn die veel door een roze bril kijken.

O en dat Wessiej amper posts plaatst met inhoud, enkel oneliners die ook kant noch wal raken :D :')

Verder one love *;
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_91178253
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:07 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dit "argument" :')!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben het overigens wel eens met magik dat ik Otunga bagger mic-skills vind hebben!
En dat er hier veel mensen zijn die veel door een roze bril kijken.

O en dat Wessiej amper posts plaatst met inhoud, enkel oneliners die ook kant noch wal raken :D :')

Verder one love *;

Wessiej dissen is ook reden genoeg voor een ban :{w
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:08:08 #284
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91180245
Cena wrote on Twitter.com/JohnCena:
quote:
"Lots of posts about my language last night on Raw. I do apologize. It was out of line and I was indeed fined. If I have offended anyone it was not my intention."
Fine the b*st*rd!!! He used the word *ss on TV!!! _O-
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:35:50 #285
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91182085
Not that anybody cares but Stevie Richards quits TNA Wrestling
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 12 januari 2011 @ 01:23:52 #286
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_91194877
het grote PW topique
en dan niet de W feliciteren met zijn 20e verjaardag, matig zijn jullie, allemaal :(

Niet veel beter dan W zijn zus :r

W, gefeliciteerd knul! Dat je mag genieten van de komende 10 jaar! *O*
  woensdag 12 januari 2011 @ 01:24:42 #287
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_91194895
en dan nu altesaam:
Hieperdehiep!

*insert rest van pw-topique*
  woensdag 12 januari 2011 @ 01:37:41 #288
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91195109
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

:D

quote:
13s.gif Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef Paxlie het volgende:
het grote PW topique
en dan niet de W feliciteren met zijn 20e verjaardag, matig zijn jullie, allemaal :(

Niet veel beter dan W zijn zus :r

W, gefeliciteerd knul! Dat je mag genieten van de komende 10 jaar! *O*
Hebben we hem een paar paginas terug niet gefeliciteerd?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  Redactie Games woensdag 12 januari 2011 @ 01:43:53 #289
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_91195224
IK BEN 2 KEER JARIG AWESOME
.....Kennedy
pi_91196185
Nu even allemaal ophouden met ruzie maken en een feestje voor Wes geven heh!
pi_91197196
Former Raw General Manager Mike Adamle Arrested For DUI

Kan hij mooi de bak in samen met Jeff Harvey _O_
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:35:54 #292
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91199163
Roze bril? Absoluut niet, ik vind alleen de argumenten die je geeft echt nergens op slaan en het lijkt wel alsof je precies weet wat er backstage allemaal gebeurt.

De Daniel Bryan situatie was echt, dit is door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd en is ook gewoon logisch als je kijkt in welke periode en welke situatie het gebeurde.

Er zijn genoeg punten in de WWE die absoluut niet goed zijn maar wat jij zegt slaat gewoon nergens op.
Benoit & Guerrero? Je doet echt alsof ze geen reet hebben bereikt of dat het ze veel moeite kostte terwijl ze groots debuteerde, al snel meerdere titels op hun naam hadden en gewoon hoog in de midcard zaten (net onder main event).
Waarom ze niet sneller een World title kregen? Simpel, Guerrero was niet te vertrouwen ivm zn verslavingen en Benoit had simpelweg geen connectie met het publiek en geen mic skills, dat had hij ook niet toen hij champ was. Hij is simpelweg champ gemaakt voor het feel good momentje van WMXX. Waarom denk je dat hij ineens de titel verloor aan Orton?

Otunga in de ring is bagger, ik heb ook nooit gezegd dat hij wel goed is, zijn mic skills daarintegen zijn toch echt wel beter dan de meeste die hoger staan dan hem. Zit hij er alleen maar door zn beroemde vrouw? mjah dat denk ik wel maar hij was wel de Starscream tegenover Barrett zijn Megatron. Hij speelt zijn rol ook nu nog steeds gewoon goed.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:45:52 #293
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91199304
Eddie _O_
Benoit _O_
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_91200227
*O* wes *O*
pi_91202214
Driewerf hoera voor Wes!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_91214817
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Een volwassen man die zich hiervoor excuseert :') ! Maar wel met z'n twee een weerloze vrouw totaal belachelijk maken owv haar gewicht...

En Otunga goeie mic-skills ? REALLY ???
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:45:55 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91214889
Ja really, hij komt gewoon natuurlijk over op de mic, het is zo'n beetje het enige wat een beetje goed is aan hem.
Luck is for losers
pi_91215220
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef kidkash19 het volgende:
Ja really, hij komt gewoon natuurlijk over op de mic, het is zo'n beetje het enige wat een beetje goed is aan hem.
Ik heb zelden iemand geforceerder zien overkomen.
pi_91215591
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Roze bril? Absoluut niet, ik vind alleen de argumenten die je geeft echt nergens op slaan en het lijkt wel alsof je precies weet wat er backstage allemaal gebeurt.

De Daniel Bryan situatie was echt, dit is door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd en is ook gewoon logisch als je kijkt in welke periode en welke situatie het gebeurde.

Er zijn genoeg punten in de WWE die absoluut niet goed zijn maar wat jij zegt slaat gewoon nergens op.
Benoit & Guerrero? Je doet echt alsof ze geen reet hebben bereikt of dat het ze veel moeite kostte terwijl ze groots debuteerde, al snel meerdere titels op hun naam hadden en gewoon hoog in de midcard zaten (net onder main event).
Waarom ze niet sneller een World title kregen? Simpel, Guerrero was niet te vertrouwen ivm zn verslavingen en Benoit had simpelweg geen connectie met het publiek en geen mic skills, dat had hij ook niet toen hij champ was. Hij is simpelweg champ gemaakt voor het feel good momentje van WMXX. Waarom denk je dat hij ineens de titel verloor aan Orton?

Otunga in de ring is bagger, ik heb ook nooit gezegd dat hij wel goed is, zijn mic skills daarintegen zijn toch echt wel beter dan de meeste die hoger staan dan hem. Zit hij er alleen maar door zn beroemde vrouw? mjah dat denk ik wel maar hij was wel de Starscream tegenover Barrett zijn Megatron. Hij speelt zijn rol ook nu nog steeds gewoon goed.
Je zou op zich wel een punt hebben betreffende Benoit, en Guerrero, ware het niet dat Jeff Hardy, in het verleden al ontslagen werd wegens drugsgebruik, en toch meerdere title reigns kreeg. Ik denk dat het onderschat word, hoeveel mensen pijn bestrijders, en andere verdovende middelen hebben gebruikt. Is dat erg? Ik geef er niks om, maar trek dan wel 1 lijn.
Bij TNA spelen ze met vuur door 2 verslaafde (Jeff Hardy, en RVD) zo in de picture te zetten. Volgens mij is matt Hardy ook geen zuivere koffie, als je zijn lichaamsbouw met 3 maanden geleden vegrelijkt.
Misschien had Benoit niet de beste mic skills, maar hadden alle meervoudig kampioenen dat wel?
Dat de angle met Bryan echt was is 1 ding (mocht dat zo zijn), maar ze zouden hem toch gewoon weer terug in Nexus kunnen zetten? Maar dat was schijnbaar niet noodzakelijk.
Ik snap niet wat je zo goed vind aan de mic skills van otunga, ongeloofwaardig en onzeker oogt ie. En zonder vrouwlief, was het gewoon een gevalletje jammer.
  woensdag 12 januari 2011 @ 16:13:35 #300
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91216187
quote:
Misschien had Benoit niet de beste mic skills, maar hadden alle meervoudig kampioenen dat wel?
Laten we eens kijken

Hogan - Ja
Bret - mwah, beter dan Benoit, geen grote prater
Shawn - duidelijk
Austin - Ja
Rock - Ja
Angle - Ja
HHH - Ja
Jericho - Jep
JBL - Ja
Cena - Ja
Eddie - Ja

Otunga heeft de bouw en de mic skills in de rol die hij speelt, eerst de rebelse aanhanger van Barrett (Starscream) en nu de slijmbal tegenover Punk, duidelijk te zien aan dat hij elke x de eerste was die begon met uitdelen.
Word hij een grote? Dat denk ik niet maar ik denk dat hij aardig mee zal komen
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')