Sterf met je reactiequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
na-na-na-na-na-na-na-na heeeey hey hey goodbyeeeeeee
sluit ik me bij aan wat is een wm zonder mister wm??quote:Op donderdag 1 april 2010 01:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De hoogtepunten van de matige WM's de laatste tijd zijn altijd HBK. Ai ai ai wat gaat dat worden zonder hem
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:46 schreef frits22 het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan wat is een wm zonder mister wm??
En dat is alleen maar goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
Hetzelfde als een WM / WWE zonder Hogan in de jaren 90, niemand had dat ooit gedacht maar de wereld draait gewoon door. Sommige gasten zullen een stapje harder moeten doen, er is nu een plek vrijgekomen op het roster dus 1 van de jongere gasten zal zn kans moeten pakken
Ted DiBiasi Jr, Cody Rhodes vind ik zelf geen overtuigende heel. Hoop zelf nog steeds op een mega-push van Morrison als full-time main-eventer maar die zit nu weer vast aan R-Truth...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef kidkash19 het volgende:
Dat is zeker goed. Op raw hebben we de volgende verdeling qua main event / upper midcard faces en heels
Faces:
Cena
Orton
HHH
Heels
Sheamus
(Batista)
Miz
Naar mijn idee is er dus een heel positie over nu, ik zie Orton als degene die de plek van HBK qua face heeft ingenomen.
Dus....wie o wie?
1 vd Legacy members?
En Sheamus dus #1quote:Op donderdag 1 april 2010 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als Batista weg gaat (wat al een tijd een gerucht is...alweer..) dan is Miz dalijk de number 2 heel op Raw
Vergeet Jack Swagger niet met zijn MiTB.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
En Sheamus dus #1![]()
![]()
![]()
Denk dat de draft wel weer wat gaat opschudden, denk dat Morrison even op zn tijd moet wachten maar zal dit jaar wel die ladder beklimmen verwacht ik
Misschien de reden van de barriere spear? Injury?quote:IamJericho: Just got selected for sequestered jury duty. Six weeks minimum. :-( Won't be able to work or tweet. See u in May WWE Universe...
Klinkt meer als een 1 april grapquote:Op donderdag 1 april 2010 18:08 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Misschien de reden van de barriere spear? Injury?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |