Bam, zo mijn preview weg in 1 post, dag paginaquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Miz
Edge
Big B.
Ziggler
Morrison
Bimbo Inc.
Ik roep maar wat, volg het ook niet meer echt.
ik zou stoppen met bier drinken vanaf nu ongeveer.quote:
Ik weet tenminste dat de PPV om 2 uur begint ipv 1 uurquote:
Das kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Jeremy Borash: "Very grateful to be working for a company that gives out bonus checks at Christmas instead of walking papers."
quote:According to sources close to Kaval he requested his release from WWE, he was not fired as some have interpreted. I'm told he was "miserable" working the WWE schedule and wanted out. Company officials tried to talk him out of leaving but ended up letting him walk.
As we reported was the case with MVP and Matt Hardy, Vince McMahon has told Executive Vice President of Talent Relations John Laurinaitis he isn't worried about guys going to TNA because if talent like Ric Flair and Hulk Hogan do not make a difference, a mid-card name won't either.
quote:-The word in WWE is that Kaval (known as Low Ki on the independents circuit) was released because the company didn't have any plans for him, and as such it was an amicable departure by the winner of NXT Season 2.
Overbodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:18 schreef kidkash19 het volgende:
MVP hintte op zn Twitter ook dat Kaval er misschien wel om gevraagd had, ik vind dat Creative has nothing for you altijd zo nikszeggend als excuus en dat geloof ik dus nooit
+ Jeremy Borash werkt gelukkig voor een bedrijf is wat zo goed is voor zn werknemers *ahum* laten we even samenvatten, in TNA
- Krijgen vrouwenworstelaars bijna niks terwijl het geld er wel is
- Krijgen de X-Division gasten bijna niks terwijl het geld er wel is
- Weigeren te betalen voor blessures die in TNA zijn opgelopen, worstelaars durven niet naar het ziekenhuis te gaan want ze hebben het geld niet, iets wat TNA wel heeft
- Lieten Rob Terry zo'n chairshot nemen terwijl er allang studies zijn dat het erg erg erg schadelijk is
- Geen drugtests (of in ieder geval gevolgen ervan)
yeah...dont throw rocks in glass houses JB
Nee ik bedoel dat we wel weten dat bepaalde zaken binnen TNA niet kloppenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:05 schreef kidkash19 het volgende:
MWah vond meer JB zn opmerking overbodig, zeker als Kaval er zelf om heeft gevraagd wat nu realistischer is
Je bedoelt zoals ze ook met Danielson hebben gedaan? Je kan het ook te hoog in je bol hebben als Indy favorite en erachter komen dat het in de WWE toch net ff iets anders gaat en je een kleine vis in een grote vijver bent en je jezelf even moet bewijzen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
lol echt Overal leees ik dat Low Ki om zijn release vroeg. Niet zo heel vreemd als ze hem ELKE wedstrijd zowat lieten verliezen echt niet te geloven hoe ze hem behandeld hebben in WWE >_<.
quote:The Charlotte Observer is reporting that TNA World Champion Jeff Hardy plans to plead guilty to drug charges during his next court appearance on January 20th. Hardy was arrested in September 2009 on various drug related charges when police had gotten an anonymous phone call. There is no word yet on whether Hardy will get a deal to avoid jail time in exchange for his plea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |