Te hard gefietst.quote:
dit dus. Verwarming dus maar iets hoger gezet.quote:
Geweldig! Je slimheid mag blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Soempie het volgende:
Heel blij, omdat m'n verstandskiezen niet getrokken hoeven te worden.
quote:
nou ik heb net een ongelooflijke debiel aan de lijn gehad van oxxioquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Soempie het volgende:
Net het leukste gesprek ooit met een medewerker van een klantenservice. Vragen supergoed beantwoord en even later belt hij uit zichzelf terug om meer info te geven.
![]()
Oja, die heb je er ook tussen natuurlijk. Ik heb meerdere keren met idioten aan de lijn gehangen, dus dit was voor mij een heel welkome afwisseling.quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou ik heb net een ongelooflijke debiel aan de lijn gehad van oxxioIncompetente ongeinformeerde niet luisterende mongolen wat daar werken
![]()
Verder gaat t wel goed hoor
uh dat wist je een paar dagen geleden toch ook al? Dat het 100% was?quote:Op maandag 6 december 2010 17:23 schreef Xantalien het volgende:
Tis nu 100% zeker dat 'k diabetes heb. Maar ik laat het over me heenkomen. Voel me eigenlijk beter dan gisteren. Nu heb ik zekerheid, en kan ik er wat aan doen.
Er was nog steeds een kans van 1 procent dat het iets anders was.quote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uh dat wist je een paar dagen geleden toch ook al? Dat het 100% was?
hm hier toch ook al..quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:27 schreef Xantalien het volgende:
Kutkutkutkut. Het is nu 100% zeker dat ik diabetes heb.Verdomme, volgende week in 't ziekenhuis doorbrengen? Nee dankje.
Ach, er valt prima mee te leven. Ik heb zoiets van: 'Pfew, ik weet nu wel waar die klachten aan liggen.'quote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Under_Score het volgende:
gefeliciteerd
en sterkte xantalien
moet je ook insuline?quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ach, er valt prima mee te leven. Ik heb zoiets van: 'Pfew, ik weet nu wel waar die klachten aan liggen.'En ik kan er een probleem van maken, maar daar gaat het ook niet van weg.
ook maar eens bij het subforum fokkers helpen fokkers kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:37 schreef 8108139dpths het volgende:
Kopzorgen. Dit ga ik financieel toch nooit redden?![]()
De inrichting, de huur... ik schrik van de bedragen.
Was ik voor het meubilair / keukeninrichting al van plan...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ook maar eens bij het subforum fokkers helpen fokkers kijken
betalen misschien niet maar andere zijn ook geholpen door tapijt en gordijnen wat bij mensen op zolder lagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Was ik voor het meubilair / keukeninrichting al van plan...![]()
Maar ik kan niet gaan vragen of iemand de stoffering (vloerbedekking / gordijnen) gaat betalen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef zwartedoos het volgende:
ot:beetje eenzamig vooral als ik aan de feestdagen denkWaarom duurt t nu zo lang voordat ik over mn gebroken hart heen ben
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:06 schreef CecilBDemented het volgende:
slecht geslapen, diverse korte niet zo leuke dromen gehad.
wat betekend dat er weer een portie ellende staat te wachten
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:35 schreef kieskleurig het volgende:
Prima![]()
Ik word ook helemaal vrolijk van al die heerlijk foute kerstliedjes die ik nu de hele dag op de radio hoor
Staat hier aan:quote:
Hetzelfde hier sterkte meisquote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
Moe, koud... Stemming van gister is wel een beetje weg nu![]()
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef Flippiee het volgende:
Ja misschien pak ik het allemaal verkeerd aan
Lieverd, post die dingen nou niet hier...quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:Kut, mijn vermoedens klopten, ze lag met een ander in bed.
wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
Kut, mijn vermoedens klopten, ze lag met een ander in bed.
/care: Nothing to lose.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lieverd, post die dingen nou niet hier...![]()
OT: koud, verder wel redelijk
Ik las koetjesreep, want die vind ik zo goorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef kwiwi het volgende:
Goed, ben aan een reep Milka Koeienvlekjes chocolade bezig
lekker!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef kwiwi het volgende:
Goed, ben aan een reep Milka Koeienvlekjes chocolade bezig
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfs de kleine simpele dingen gaan mis
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Verschrikkelijke klote wintermet je kut winterdips
vertel!quote:
Valt weinig te vertellenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
vertel!
ik voel me, jah hoe voel ik me ?
maakt een kusje en knuffel veel goed?quote:
thnxquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
maakt een kusje en knuffel veel goed?
knuffeltje van mij!!quote:
dank je wel! Ik heb alles over voor een knufquote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
knuffeltje van mij!!
ik voel me leeg
10 knuffels van mij danquote:Op donderdag 9 december 2010 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dank je wel! Ik heb alles over voor een knuf
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
10 knuffels van mij dan![]()
wat is er aan de hand?
mijn laatste echte lange relatie koste me minder dan 24 uur om overheen te komen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel lief van je. zit maar te piekeren en kom er niet uit lijkt het wel en relatie net beeindigd ook moeilijker dan ik dacht
ja dat kan ik me wel voorstellen, dan is het ook "makkelijker" lijkt me... maar alsnog klote! jij ook een knuffel dan? *knuf*quote:Op donderdag 9 december 2010 00:45 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mijn laatste echte lange relatie koste me minder dan 24 uur om overheen te komen.
haha maar ja betrapte haar met iemand anders in bed.
daarna alleen korte liefdes gehad
knuffelen is fijn!!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat kan ik me wel voorstellen, dan is het ook "makkelijker" lijkt me... maar alsnog klote! jij ook een knuffel dan? *knuf*
quote:
mis ik denk ik wel het meest van geen relatie hebben :$quote:
ja dat mis ik ook t ergst! lekker tegen iemand aankruipenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:55 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mis ik denk ik wel het meest van geen relatie hebben :$
haha of s'morgen wakker worden en dan als eerste de slaperige oogjes van je partner naast je zienquote:Op donderdag 9 december 2010 00:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat mis ik ook t ergst! lekker tegen iemand aankruipen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha of s'morgen wakker worden en dan als eerste de slaperige oogjes van je partner naast je zien
das ist so romantisch
jaaa!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaaden dan heel stil blijven liggen en alleen maar kijken
quote:
zsm!quote:
tis net uit met de relatie?quote:
Nee dat komt niet meer goed, dat gaat niet meer, nu 2 weekies ongeveer... dus moet het maar ff doen met de knuffies van me vriendinnen en zusjequote:Op donderdag 9 december 2010 01:12 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
tis net uit met de relatie?
of komt het weer goed?
pm me maar als je een mannelijke knuffel willquote:Op donderdag 9 december 2010 01:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat komt niet meer goed, dat gaat niet meer, nu 2 weekies ongeveer... dus moet het maar ff doen met de knuffies van me vriendinnen en zusje
k zal het onthoudenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:17 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
pm me maar als je een mannelijke knuffel will
nachtkusje en knuffeltjes!!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k zal het onthouden
pfff moet eigenlijk gaan slapen maar het lukt maar niet... heb nu al 2 nachten overgeslagenen ben behoorlijk op nu....
haha zo snel gaat dat nou ook weer niet hequote:Op donderdag 9 december 2010 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nachtkusje en knuffeltjes!!![]()
denk aan mij dan slaap je zo!! ik ben vergelijkbaar een fijne lieve droom
haha nietquote:Op donderdag 9 december 2010 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zo snel gaat dat nou ook weer niet he
goedemiddag danquote:Op donderdag 9 december 2010 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow net pas wakker... heb uiteindelijk toch nog heerlijk geslapen... maar nog steeds doodmoe
Goedemiddagquote:
Je blijft je zelf alleen maar martelen hoor, neem nou eens afstand (ook al is dat heel moeilijk).quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
Leuk om te weten dat je absoluut niet gemist word en blijkbaar voor de ander niks meer was dan een leuk tussendoortje.
ja opzich wel lekker geslapen!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goedemiddagjij nog lekker geslapen? Ik ga zo lekker met de meiden naar winkelcentrum... lekker koffiedrinken en shoppen
![]()
moet echt ff het huis uit hier
Aanstellerquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
Grieperig. Volgens mij ben ik ziek aan het worden
herkenbaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat er nu allemaal door mijn hoofd gaat he. Pff als men dat wist werd ik meteen opgesloten in een gewatteerde kamer met zo'n leuke jas aan
Heb je pfeiffer beachie? Sterkte er meequote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Beach het volgende:
moe, alweeren dat is niet bevordelijk voor mijn humeur
Ik denk het niet johquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je pfeiffer beachie? Sterkte er mee
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
Richting depressiviteit gaan.......
Eenschquote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef HLV_Siempre het volgende:
D'r heerst hier wel altijd een enorme grafstemming trouwens.
Ik voel me ook kut en vind het ook wel lekker om hier zielig te doen, maar het is ergens ook wel lachwekkend
Wat je ook doet, denk er goed over na.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef HLV_Siempre het volgende:
mjah... niet zo goed... maar tegelijk ook weer wel... vertrouwen dat wat er ook gebeurt, het beste is
het loopt zoals het looptquote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef HLV_Siempre het volgende:
mjah... niet zo goed... maar tegelijk ook weer wel... vertrouwen dat wat er ook gebeurt, het beste is
Dat 'ie geen zin heeft om ergens moeite voor te doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
aan het nadenken, wat bedoelt iemand als die zegt het loopt zoals het loopt ??
Dat vind ik namelijk zo'n vage zin
ah thanks , zoals is die persoon ook een beetje dus dan zal die dat inderdaad wel bedoelenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat 'ie geen zin heeft om ergens moeite voor te doen.
Klopt... maar ik zit in zo'n bizarre situatie... Kun je je wss niet eens voorstellen. Daar kan geen welgemeend R&P topic iets aan doenquote:
Things can only get better!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Moe, klotedromen, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, buikpijn
What a way to start the weekend
Fijn om te weten dat ik nu op dieptepunt zit jaquote:
Lekker... heb ik ook zin in nu haha. Veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |