Staat hier aan:quote:
Hetzelfde hier sterkte meisquote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
Moe, koud... Stemming van gister is wel een beetje weg nu![]()
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef Flippiee het volgende:
Ja misschien pak ik het allemaal verkeerd aan
Lieverd, post die dingen nou niet hier...quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:Kut, mijn vermoedens klopten, ze lag met een ander in bed.
wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
Kut, mijn vermoedens klopten, ze lag met een ander in bed.
/care: Nothing to lose.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lieverd, post die dingen nou niet hier...![]()
OT: koud, verder wel redelijk
Ik las koetjesreep, want die vind ik zo goorquote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef kwiwi het volgende:
Goed, ben aan een reep Milka Koeienvlekjes chocolade bezig
lekker!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:59 schreef kwiwi het volgende:
Goed, ben aan een reep Milka Koeienvlekjes chocolade bezig
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfs de kleine simpele dingen gaan mis
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Verschrikkelijke klote wintermet je kut winterdips
vertel!quote:
Valt weinig te vertellenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
vertel!
ik voel me, jah hoe voel ik me ?
maakt een kusje en knuffel veel goed?quote:
thnxquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
maakt een kusje en knuffel veel goed?
knuffeltje van mij!!quote:
dank je wel! Ik heb alles over voor een knufquote:Op donderdag 9 december 2010 00:19 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
knuffeltje van mij!!
ik voel me leeg
10 knuffels van mij danquote:Op donderdag 9 december 2010 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dank je wel! Ik heb alles over voor een knuf
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
10 knuffels van mij dan![]()
wat is er aan de hand?
mijn laatste echte lange relatie koste me minder dan 24 uur om overheen te komen.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel lief van je. zit maar te piekeren en kom er niet uit lijkt het wel en relatie net beeindigd ook moeilijker dan ik dacht
ja dat kan ik me wel voorstellen, dan is het ook "makkelijker" lijkt me... maar alsnog klote! jij ook een knuffel dan? *knuf*quote:Op donderdag 9 december 2010 00:45 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mijn laatste echte lange relatie koste me minder dan 24 uur om overheen te komen.
haha maar ja betrapte haar met iemand anders in bed.
daarna alleen korte liefdes gehad
knuffelen is fijn!!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat kan ik me wel voorstellen, dan is het ook "makkelijker" lijkt me... maar alsnog klote! jij ook een knuffel dan? *knuf*
quote:
mis ik denk ik wel het meest van geen relatie hebben :$quote:
ja dat mis ik ook t ergst! lekker tegen iemand aankruipenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:55 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mis ik denk ik wel het meest van geen relatie hebben :$
haha of s'morgen wakker worden en dan als eerste de slaperige oogjes van je partner naast je zienquote:Op donderdag 9 december 2010 00:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat mis ik ook t ergst! lekker tegen iemand aankruipen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha of s'morgen wakker worden en dan als eerste de slaperige oogjes van je partner naast je zien
das ist so romantisch
jaaa!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaaden dan heel stil blijven liggen en alleen maar kijken
quote:
zsm!quote:
tis net uit met de relatie?quote:
Nee dat komt niet meer goed, dat gaat niet meer, nu 2 weekies ongeveer... dus moet het maar ff doen met de knuffies van me vriendinnen en zusjequote:Op donderdag 9 december 2010 01:12 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
tis net uit met de relatie?
of komt het weer goed?
pm me maar als je een mannelijke knuffel willquote:Op donderdag 9 december 2010 01:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat komt niet meer goed, dat gaat niet meer, nu 2 weekies ongeveer... dus moet het maar ff doen met de knuffies van me vriendinnen en zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |