k zal het onthoudenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:17 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
pm me maar als je een mannelijke knuffel will
nachtkusje en knuffeltjes!!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k zal het onthouden
pfff moet eigenlijk gaan slapen maar het lukt maar niet... heb nu al 2 nachten overgeslagenen ben behoorlijk op nu....
haha zo snel gaat dat nou ook weer niet hequote:Op donderdag 9 december 2010 01:19 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nachtkusje en knuffeltjes!!![]()
denk aan mij dan slaap je zo!! ik ben vergelijkbaar een fijne lieve droom
haha nietquote:Op donderdag 9 december 2010 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zo snel gaat dat nou ook weer niet he
goedemiddag danquote:Op donderdag 9 december 2010 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow net pas wakker... heb uiteindelijk toch nog heerlijk geslapen... maar nog steeds doodmoe
Goedemiddagquote:
Je blijft je zelf alleen maar martelen hoor, neem nou eens afstand (ook al is dat heel moeilijk).quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
Leuk om te weten dat je absoluut niet gemist word en blijkbaar voor de ander niks meer was dan een leuk tussendoortje.
ja opzich wel lekker geslapen!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goedemiddagjij nog lekker geslapen? Ik ga zo lekker met de meiden naar winkelcentrum... lekker koffiedrinken en shoppen
![]()
moet echt ff het huis uit hier
Aanstellerquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
Grieperig. Volgens mij ben ik ziek aan het worden
herkenbaarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat er nu allemaal door mijn hoofd gaat he. Pff als men dat wist werd ik meteen opgesloten in een gewatteerde kamer met zo'n leuke jas aan
Heb je pfeiffer beachie? Sterkte er meequote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef Beach het volgende:
moe, alweeren dat is niet bevordelijk voor mijn humeur
Ik denk het niet johquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je pfeiffer beachie? Sterkte er mee
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
Richting depressiviteit gaan.......
Eenschquote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef HLV_Siempre het volgende:
D'r heerst hier wel altijd een enorme grafstemming trouwens.
Ik voel me ook kut en vind het ook wel lekker om hier zielig te doen, maar het is ergens ook wel lachwekkend
Wat je ook doet, denk er goed over na.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef HLV_Siempre het volgende:
mjah... niet zo goed... maar tegelijk ook weer wel... vertrouwen dat wat er ook gebeurt, het beste is
het loopt zoals het looptquote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef HLV_Siempre het volgende:
mjah... niet zo goed... maar tegelijk ook weer wel... vertrouwen dat wat er ook gebeurt, het beste is
Dat 'ie geen zin heeft om ergens moeite voor te doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
aan het nadenken, wat bedoelt iemand als die zegt het loopt zoals het loopt ??
Dat vind ik namelijk zo'n vage zin
ah thanks , zoals is die persoon ook een beetje dus dan zal die dat inderdaad wel bedoelenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat 'ie geen zin heeft om ergens moeite voor te doen.
Klopt... maar ik zit in zo'n bizarre situatie... Kun je je wss niet eens voorstellen. Daar kan geen welgemeend R&P topic iets aan doenquote:
Things can only get better!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Moe, klotedromen, snotterig, keelpijn, hoofdpijn, buikpijn
What a way to start the weekend
Fijn om te weten dat ik nu op dieptepunt zit jaquote:
Lekker... heb ik ook zin in nu haha. Veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |