Te hard gefietst.quote:
dit dus. Verwarming dus maar iets hoger gezet.quote:
Geweldig! Je slimheid mag blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Soempie het volgende:
Heel blij, omdat m'n verstandskiezen niet getrokken hoeven te worden.
quote:
nou ik heb net een ongelooflijke debiel aan de lijn gehad van oxxioquote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Soempie het volgende:
Net het leukste gesprek ooit met een medewerker van een klantenservice. Vragen supergoed beantwoord en even later belt hij uit zichzelf terug om meer info te geven.
![]()
Oja, die heb je er ook tussen natuurlijk. Ik heb meerdere keren met idioten aan de lijn gehangen, dus dit was voor mij een heel welkome afwisseling.quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou ik heb net een ongelooflijke debiel aan de lijn gehad van oxxioIncompetente ongeinformeerde niet luisterende mongolen wat daar werken
![]()
Verder gaat t wel goed hoor
uh dat wist je een paar dagen geleden toch ook al? Dat het 100% was?quote:Op maandag 6 december 2010 17:23 schreef Xantalien het volgende:
Tis nu 100% zeker dat 'k diabetes heb. Maar ik laat het over me heenkomen. Voel me eigenlijk beter dan gisteren. Nu heb ik zekerheid, en kan ik er wat aan doen.
Er was nog steeds een kans van 1 procent dat het iets anders was.quote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uh dat wist je een paar dagen geleden toch ook al? Dat het 100% was?
hm hier toch ook al..quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:27 schreef Xantalien het volgende:
Kutkutkutkut. Het is nu 100% zeker dat ik diabetes heb.Verdomme, volgende week in 't ziekenhuis doorbrengen? Nee dankje.
Ach, er valt prima mee te leven. Ik heb zoiets van: 'Pfew, ik weet nu wel waar die klachten aan liggen.'quote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Under_Score het volgende:
gefeliciteerd
en sterkte xantalien
moet je ook insuline?quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ach, er valt prima mee te leven. Ik heb zoiets van: 'Pfew, ik weet nu wel waar die klachten aan liggen.'En ik kan er een probleem van maken, maar daar gaat het ook niet van weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |