Als je haar vergelijkt met die 2 zussen en carmen welquote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Day het volgende:
Kelly stijlvolste persoonlijkheid? Zo bescheiden vind ik haar niet, hoor.
In het land der blinden is eenoog koningquote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Day het volgende:
Haha, nee, niet echt. Haar bescheidenheid is haar persoonlijkheidquote:Op zondag 19 december 2010 15:00 schreef Day het volgende:
Dat zal weer wel even duren vrees ikquote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
En wanneer komt er weer een pfaff uitzending
Waarschijnlijk idd volgend jaar pasquote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal weer wel even duren vrees ik
Toen Carmen een afspraak had met de chirurg voor haar facelift zei debby toch al dat ze ook nog een operatie wilde? Er is nooit uitgesproken waarvoor, en haar borsten waren toen al gedaan.quote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteravond weer eens gezien. Ik vroeg me af of die Debby in het geniep haar ogen heeft laten doen? Ik had het idee dat ze voorheen meer van de hangende ogenleden had zoals dr moeke.
Inderdaad. Kelly is om aan te zien onder een dikke laag plamuur en de juiste belichting. Ik kan haar niet echt een schoonheid vinden met dat onvrouwelijke, dunne lijf en die theezakjes. Maar geen enkele van die dochters zijn beauties.quote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning
Heb de aflevering ook gezien! Kijk hier normaal gesproken nooit naar, maar nu met Kelly..... was benieuwd!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beat De Mol: Dinsdag 21 december, 20.30 uur
De ontmoeting tussen Johnny en zijn tegenstander van deze week was spectaculair. Op de landingsbaan van vliegbasis Volkel ontmoette Johnny Kelly Pfaff, terwijl twee straaljagers over hen heen vlogen. In Uden hebben de twee onder andere een middelbare school op zijn kop gezet in hun zoektocht naar rekenwonders. In de studio moeten zij hun talent inzetten tijdens een rekenspel. Ook wordt er geraced met bureaustoelen en komt Thomas Berge langs in de studio.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1387429/langid=43
Johny de mol was eerste vriendje van Lindsey
Er is afgelopen zondag geen uitzending geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef sophieschoice het volgende:
Ik ben vergeten de afleveringen van afgelopen zondag te kijken. Ik heb interactieve TV van KPN en kan programma's terugkijken, maar de Phaffs (en een enkele andere programma niet). Weet iemand of er nog een herhaling komt?
Enquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef Starlie het volgende:
Voor degene met hele goede ogen misschien wel leuk om te lezen:
http://www.jmpfaff.be/nie(...)tig-romantisch-story
Volgens mij is ze juist geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Refurb het volgende:
Kijk maar uit dat ze het niet leest,
want dan gaat ze naar de chirurg![]()
en dan meteen die houten borden voor haar eigen ogen eraf laten timmerenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef amaranta het volgende:
Debby: "denken mensen echt dat ik ga trouwen met een man die mijn niet gelukkig maakt?"
In alle eerlijkheid Ja, en met een man die een timmerman nodig heeft want die kast moet open!!!
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef lily het volgende:
[..]
en dan meteen die houten borden voor haar eigen ogen eraf laten timmeren
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef lily het volgende:
[..]
en dan meteen die houten borden voor haar eigen ogen eraf laten timmeren
Ik ook niet, maar die quote van debby was in grote lettersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg in geen enkele browser die artikels op leesbaar formaat
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die quote van debby was in grote letters
Bron?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Is het niet gewoon gestopt wegens te weinig kijkers?
Had het ergens gelezen? en ze starten ergens in Januari opnieuw vanaf afl1 om het opnieuw te proberen.
Of is dit niet waar?
Ik hoop het niet zeg! Na 1001 herhalingen (en daar weer de hh van) was ik blij dat er eindelijk weer een nieuwe aflevering kwam.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Is het niet gewoon gestopt wegens te weinig kijkers?
Had het ergens gelezen? en ze starten ergens in Januari opnieuw vanaf afl1 om het opnieuw te proberen.
Of is dit niet waar?
Ja die heb ik niet, had ergens iets gelezen met te weinig kijkers en pfaffs.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Bron?Heb het nergens gelezen en lijkt me ook raar.
Precies, kijkcijfers waren zeer hoog. Maar echt irritant dat het continu wordt onderbroken.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef Urquhart het volgende:
Aan de kijkcijfers zal het niet liggen die waren continue tegen de miljoen aan, met een stijgende lijn. Het is gewoon even gestopt vanwege Boer Zoekt Vrouw en vanwege het feit dat we teveel zouden inlopen op België met de dubbele afleveringen
Er staan gewoon hele uitzendingen op YouTube. Heb ik ook wel eens zitten kijken als ik een aflevering gemist had.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
We hebben de afgelopen dagen eens zitten kijken op YouTube. Waar blijkbaar veel filmpjes van ons op staan.
Daar stelden we tot ons groot genoegen vast dat vele onder jullie, onze fans echt de moeite hebben gedaan om leuke beelden van ons samen te brengen in een filmpje.
Ook leuke beelden van tijdens afleveringen stonden er tussen.
We hebben daardoor een nieuwe pagina aan onze site toegevoegd, waar we reeds enkele van jullie filmpjes hebben opgezet die wij echt mooi vinden.
http://www.youtube.com/user/PfaffMediaAlbum
Moeten we het daar voorlopig mee doen dusMaar is wel gratis
Terugkijken doen we hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef sherezade het volgende:
ik zie nu kelly bij koffietijd,, ik vind haar toch wel oud geworden zeg
zijn ook lekker snel met aankondigenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pfaff's aanstaande zondag in Efteling voor Fandag
Op zondag 9 januari 2011 organiseert RTL Nederland samen met de Efteling een 'Meet & Greet' met de familie Pfaff.
Op deze dag zullen wij, Jean - Marie en Carmen, Sam en Kelly en Lyndsey aanwezig zijn in de Efteling, we gaan schaatsen met de fans, nemen de tijd voor foto momenten en zullen interviews geven aan de aanwezige pers.
Wij kijken er alvast naar uit om jullie te ontmoeten!
Veel groetjes vanuit België
Familie Pfaff
http://www.jmpfaff.be/nie(...)efteling-voor-fandag
De Pfaffs kunnen de centjes beter gebruiken dan ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef Refurb het volgende:
Zou RTL het nog uitzenden i.v.m. met die belastingfraude?
Anders kijk je even een paar posts boven jequote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.shownieuws.tv/showfoto/fotos-pfaff-dag/
Foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |